Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7187 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בנוגע לשאלה 1 , קח בקבוק , תנער , אתה רואה בועות? הוודקה מזוייפת. [בועות "יחסית" גדולות , בכל וודקה תהיה כמות מזערית של בועות , וממש ממש קטנות , שמעידות על טיב המים שדיללו בהן את האלכוהול. הרי אלכוהול הוא אלכוהול , איכות הוודקה נמדדת במים שבו מוהלים את האלכוהול.]

 

בנוגע לשאלה 2 , כל עוד על הוויסקי [והוא כן] מצויין שהוא מעל 35% כהל בנפח , אתה יכול לשמור אותו גם טריליון שנה [בהגזמה] בלי שיגרם נזק לוויסקי , אך טיבו לא משתפר עם הזמן , בעת חתימת הבקבוק , נקבע מחירו ואיכותו , והוא לא מתיישן ומשתבח עם השנים

 

בנוגע לשאלה 5 , דז'סטיפים מומלצים לעזור להמרצת העיכול בגוף.

מעורבבים בהם כמויות נכבדות של תבלינים לזירוז תהליך העיכול

אפרטיף = לפתוח את התאבון לפני הארוחה , רצוי בכוס low ball רחבה , נקי , או עם קוביית קרח אחת, משקאות דלי סוכר ,שכן סוכר לפני\במשך הארוחה ממלא אותך מהר יותר.

 

דז'סטיף = ל"נעילת" הארוחה, עתיר בסוכרים [אך לא משמין] ותבלינים שונים ומשונים שעוזרים לסייע בזירוז העיכול ולהורדת הרגשת ה"כובד" שיש אחרי ארוחה דשנה בד"כ.

 

בנוגע ל 10 , שכחתי את השם , אך כדי ליצור קוניאק אמיתי , על הקציר לבוא מחבל קוניאק שבצרפת, ועליו לעבור 3 חוקים שהוועדה לפיקוח [משהו של הצרפתים] קבעה.

 

אם זה מעניין מישהו , אני אפרט בהזדמנות.

בנוגע לשאלות האחרות

4. וויסקי אירי מהמאה ה19, מהאי nun באירלנד.נמכר תמורת 100 אלף ליש"ט.

טוב, ענו על רובן,

לילה טוב

 

נ.ב , לחבר'ה שמעלי , תרשו לי להכין לכם קוקטיילים , לא תחזיקו הרבה.

תרגיש חופשי.

 

 

אירית כמו ברוב הדברים ,יש הבדל בין המינם .

מה לעשות אנחנו בנויים קצת אחרת .

אני לא יודע אם התאוריה נכונה ,אבל גם אם כן ,היא נכונה רק לגבי שני אנשים עם הרגלי שתיה זהים(ואותו מבנה גוף) .

כי יכול להיות שכישראלי נקודת הפתיחה שלי פחות טובה משל רוסי, אבל אם אני ישתה עד בלי די ,והוא יתנזר ,ברור שהוא ישתכר יותר מהר.

הגיוני מאוד שמין אחד מושפע באופן אחר ממין אחר ,כמובן שזה לא מצביע על הפרט .

 

(אגב מי שמתכר מהר משתכר בזול)

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אמיתי

 

כל מה שאמרתי הוא, שאני לא ממש מתרשמת מתאוריות שמנסות להבדיל בין נשים וגברים בתחומים מסוימים גם אם יש להן סימוכין מדעי.

בהזדמנות זאת תודה על העזרה וכמובן החברה באירוע ברמת גן

אירית

פורסם

אביב

לך תפסיד 15,551 דולר בקזינו ואחר כך נשוחח על וודקה שקופאת במינוס 50 או לא:)

 

 

בינתיים אני קולט מאיפה הבאת את הבנדיקטן שלך.

 

 

רון.

-נשארו לי כמה כדורים-

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ


×
×
  • תוכן חדש...