Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7197 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב מאזדה 323 סדאן גיר רגיל 92' קרבורטור

הרכב תקין ושמור וגם הקרב' ניראה נקי.

הרכב לא תמיד מקרטע וזה מה שמוזר לי, זה התחיל לפני קצת פחות מחודש הרכב היה מקרטע בתחילת נסיעה כאילו נחנק, חותך, בהילוכים ראשון שני הייתה בעיקר הבעיה, לאחר בדיקה במכון קרבורטורים נמצאה סתימה במעברים הבחור שם ספריי נתן קצת הגז ובאמת הבעיה ניפתרה באותו היום היה נידמה לי שהבעיה חזרה אז חזרתי למכון קרב' ובחור עשה סיבוב על האוטו והכל היה תקין (כנראה שדמיינתי), עד ליום חמישי בלילה ששוב הרכב התחיל לחתוך, חשבתי לחזור שוב למכון קרב' בבוקר אבל כשנסעתי בבוקר נעלמה הבעיה והרכב נסע חלק, אבל היום בבוקר שוב חזרה הבעיה ושוב אחר כך נעלמה

יש למישהו מושג מה יכולה להיות הבעיה?

 

תודה.

פורסם
זה בעיה נפוצה יחסית ומקורה במשאבת דלק או שהפילטר דלק שלך סתום

אני גם מסכים עם תגובתך.

 

אם יש לך ידיים טכניות, נסה לפרק את המושב האחורי ולפתוח את ברגי המשאבה. הסר הקונקטורים החשמליים ואת הצינורות דלק והוצא בעדינות את המשאבה.

 

נקה את המסנן הגס הראשוני ואז בדוק. אם זה לא עוזר, אז החלף את מסנן הדלק (75 ש"ח מקורי - לא חובה מקורי).

 

בהצלחה ונשמח לקרוא עדכונים.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

ידיים טכניות אני יכול להשיג :-D, סתם, אבל ניראה לי שאתה מתבלבל לגבי הפילטר, אצלי זה קרבורטור זה הפילטר הקטן, והמשאבה לפי מה שנידמה לי יושבת במכסה ולא מתחת לכסא האחורי, אני טועה?

 

בכל מקרה אני יבדוק את העניין ויעדכן, שוב תודה!

פורסם
ידיים טכניות אני יכול להשיג :-D, סתם, אבל ניראה לי שאתה מתבלבל לגבי הפילטר, אצלי זה קרבורטור זה הפילטר הקטן, והמשאבה לפי מה שנידמה לי יושבת במכסה ולא מתחת לכסא האחורי, אני טועה?

 

בכל מקרה אני יבדוק את העניין ויעדכן, שוב תודה!

צודק לגבי הפילטר (כבר מזמן לא נגעתי בדגמים האלה)

 

לגבי המשאבה - במושב האחורי (אם זכרוני אינו מטעה אותי)

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

×
×
  • תוכן חדש...