Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7223 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני עומד להתחיל ללמוד תיאוריה ולפי מה שהבנתי תוכנות מחשב זה הדבר הכי טוב. שמעתי על תוכנה בשם" לומדת התאוריה של המדינה 2006" מאיפה ניתן להשיג את התוכנה? יש תוכנה טובה יותר?

 

 

תודה.

פורסם

לא צריך שום תוכנה ושום שטויות. קח את הספר, תקרא אותו כמה פעמים ותבין אותו, וסלאמתאק.

ויעזור גם אם תעשה חיפוש, כי הנושא הנ"ל נטחן פה לא מעט.

ROOONEEYY

פורסם

דרך הלמידה היא אינדיבידואלית - יתכן ולך יהיה נוח יותר ללמוד מול המחשב .

 

בכל אופן , עד דור המחשבים , למדו המוני אנשים דרך הספר , והפלא ופלא - הם עברו את הבחינה .

 

אני מניח שהספר ולוח התמרורים אמורים להספיק לך - תעבור עליהם מס' פעמים , שים לב שאתה מצליח לענות על מבחני דוגמא - וזהו.

 

המבחן לא מסובך מדי .

פורסם

תלמד דרך הספר זה הכי נוח והכי טוב.

 

המחשב יעייף אותך ואתה לא תתרכז, ואני אומר את זה מנסיון מאוד קשה ללמוד דרך מחשב.

 

זה כמו לקרוא עיתון מהאינטרנט ולא עיתון אמיתי, מה עדיף?

פורסם

תוריד מהאימיול "נהיגה נכונה"

אני חושב שהגרסה הכי חדשה שמה זה 2004

בכל מקרה רוב החוקים מאז לא השתנו.

 

המבחנים שמה מאוד עוזרים ותגלה פתאום שאלות בתאוריה שהיו לך כבר בתוכנה...

×
×
  • תוכן חדש...