Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

2 שאלות על רכבים של המשטרה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8373 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1) האם מישהו יודע איזה קרינות יש למשטרה? (1.6, 1.8 או אולי יותר חזקות?) והאם הם בשימוש במתנ"א? או אולי בעיקר בתור סמויות?

 

2) כמה חברים שלי טוענים שמכוניות משטרתיות הן משופרות :shock: , יש משהו במה שהם אומרים? אני כמובן לא מדבר על קוסמטיקה אלה על שיפורי ביצועים :shock: .

 

:wink:

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

רק הבוקר ראיתי אחת כזאת עומדת באזה"ת ישן ראשל"צ וממלאת את הקופה הציבורית המדולדלת. כמובן, ללא כל סממן משטרתי - נראית אזרחית לחלוטין.

כל הכבוד על המלחמה בתאונות הדרכים. אם היא הייתה ניידת לא מוסווית כולם היו נוסעים לאט וסכנת התאונות הייתה יורדת. אבל במקום זה כולם המשיכו לנסוע מהר, מלבד נהגים מסויימים שדפקו בלימות חירום מטורפות כשזיהו אותה ברגע האחרון, ובכך כמעט גרמו לתאונות. כל הכבוד לשוטר הגיבור!

 

ולשאלתך - הניידות האלו חבל"ז ממל"ז משופרות!

יש להן מולטנובה בטמבון הקדמי. זו אופציה שאי אפשר לקבל מהיבואן או מכל סדנאות השיפורים בארץ.

זה מאפשר להם לנהל אחלה מרדפים - גם פרארי שנוסעת 300+ קמ"ש הם ישיגו, במהירות המירבית שמאפשר להם שירות דואר רשום.

פורסם

אני יודע שיש שיפורים מסויימים במנועים של המשטרה אבל לא נראה לי ממש מכוניות מרוץ...

למה? ככה!

פורסם

הם עם מנוע 2.0

 

אבל משופרות רצח !

 

שלישיית קאמשפטים חמים ובוכנות שמעלות את יחס הדחיסה ל 1 ל 13

 

כמובן שהם לא מצהירים על זה

 

אבל לי יש את המקורות שלי

 

אם יש עוד שאלות , אני אשמח לענות

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם
הם עם מנוע 2.0

 

אבל משופרות רצח !

 

שלישיית קאמשפטים חמים ובוכנות שמעלות את יחס הדחיסה ל 1 ל 13

 

כמובן שהם לא מצהירים על זה

 

אבל לי יש את המקורות שלי

 

אם יש עוד שאלות , אני אשמח לענות

 

תגדיר מה זה משופרות רצח?

 

אגב למי ששאל בהתחלה ,הקרינות היו באות אך ורק עם מנוע 2000 (לפחות בארץ)

 

 

תגיד, גם לאנטיסים וקורולות במשטרה משופרות עד כדי כך?

פורסם
הם עם מנוע 2.0

 

אבל משופרות רצח !

 

שלישיית קאמשפטים חמים ובוכנות שמעלות את יחס הדחיסה ל 1 ל 13

 

כמובן שהם לא מצהירים על זה

 

אבל לי יש את המקורות שלי

 

אם יש עוד שאלות , אני אשמח לענות

 

תגדיר מה זה משופרות רצח?

 

אגב למי ששאל בהתחלה ,הקרינות היו באות אך ורק עם מנוע 2000 (לפחות בארץ)

 

 

תגיד, גם לאנטיסים וקורולות במשטרה משופרות עד כדי כך?

 

 

הממממממ, נראה לי שהוא אמר את זה בציניות :-)

 

בכל מקרה, מנהיגה ונסיעה בכמה וכמה ניידות, השיפור היחיד שיש בניידות בישראל הוא חוט בין הדלתות האחוריות כדי שלא יפלו. 90% מהניידות במצב נוראי, ומהוות ממש סכנה על הכביש. מניידות שהבלמים שלהם לא בסדר (בקושי בולמים, נורת איי בי אס דולגת קבוע ועוד ועוד...), ועד ניידות שגם כאשר סוגרים את הדלתות והחלונות ממשיכה להיכנס רוח מבחוץ.

החולמים הגדולים אינם מגשימים את חלומותיהם, הם מתעלים עליהם - אלפרד לורד וייטהד

פורסם

רק שתדעו שאני מנסיון בכמה ניידות היום במצב טוב ונסעו מצויין לא יודע על מה אתם מדברים

למה? ככה!

פורסם
רק שתדעו שאני מנסיון בכמה ניידות היום במצב טוב ונסעו מצויין לא יודע על מה אתם מדברים

 

כנראה שנסעת על המשופרות

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם
רק שתדעו שאני מנסיון בכמה ניידות היום במצב טוב ונסעו מצויין לא יודע על מה אתם מדברים

תראה, לשבת מאחורה בזינזאנה לא ממש נחשב למבחן דרך.

פורסם
רק שתדעו שאני מנסיון בכמה ניידות היום במצב טוב ונסעו מצויין לא יודע על מה אתם מדברים

תראה, לשבת מאחורה בזינזאנה לא ממש נחשב למבחן דרך.

:lol:

למה, את התנהגות של החלק האחורי אפשר להרגיש די טוב, לא ? :D

מתי - אלפא 90 3.0 V6

פורסם

למשטרה יש קרינה 2000 רגילה

מה שכן אחלה אוטו, ולא אני בכלל לא משוחד 8)

"Everybody loves house music, its a spirtual thing, a body thing, a soul thing"

פורסם
1) כמה חברים שלי טוענים שמכוניות משטרתיות הן משופרות :shock: , יש משהו במה שהם אומרים? אני כמובן לא מדבר על קוסמטיקה אלה על שיפורי ביצועים :shock: . :wink:

 

בטח שיש מכוניות משטרה משופרות הנה תמונה של מכונית משטרה משופרת לאללה:

 

 

download.php?id=4777


×
×
  • תוכן חדש...