Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

2 שאלות על רכבים של המשטרה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8372 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

:shock:

 

Oh, The Horror! :x

 

שמתם לב שבד"כ רוב ה"יצירות" האלה הן מאיזור הדרום..? :roll:

 

אפשר אולי לארגן איזה צעדה ביחד עם ויקי כנפו ממצפה רמון אל ירושליים, נבקש להעביר חוק שאוסר התעללות ברכבים... :lol:

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אפשר להסיע את ויקי כנפו ממצפה רמון לירושליים.... :wink:

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

תשמע אני לא נעצרתי....

אלא לצערי אני חייב להיות במשמר האזרחי הדפוק מסיבות שלא בשלטתי

למה? ככה!

פורסם

אהבתי, כתוב יד ראשונה :lol::shock: (אחרי שכל המדינה נהגה אליה)

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

גם לי יש קצת ניסיון מה שאני יודע זה שהן מהירות לאללה יש לי כקרוב משפחה

שעובד במשטרת תנוע אני ראיתי אותו מגיע ל230 עם קצת מאמץ

BMW 318 שנת 95

גלגלי מגנזיום 16 אינץ

פורסם
אהבתי, כתוב יד ראשונה :lol::shock: (אחרי שכל המדינה נהגה אליה)

 

אתה יודע זה לא הייתה באמת מכונית משטרה אבל היא בהחלט דומה למכונית משטרה משופרת.

פורסם
תשמע אני לא נעצרתי....

אלא לצערי אני חייב להיות במשמר האזרחי הדפוק מסיבות שלא בשלטתי

עזוב...

סתם הסתבטות. אם היית נעצר אני מתאר לעצמי שלא היית משוויץ על זה פה.

למה אתה חייב להיות במשמר האזרחי?

עבודות שירות? :wink:

 

 

סתאאאאם! סתאאאאם! אני חייב לרסן את עצמי קצת.

 

בכל מקרה - רוב הניידות שראיתי (לא מבפנים) נראו בהחלט במצב תחזוקתי דומה למצבם של רכבי צה"ל. או במילים אחרות - מצב של רכב זונה.

זה שכשהן מגיעות חדשות דנדשות השוטרים פותחים אותן בהתעללויות שאף רכב ליסינג לא יאכל, זה בגלל ששוטרים בדרך כלל לא מפחדים מלייזרים ומרשים לעצמם לקרוע את הכביש.

אז ניידת חדשה בהחלט יכולה להגיע לביצועי היצרן. אבל לא לוקח לה הרבה זמן עד שהיא עגלה עם ריח של סיגריות ספוג בדיפונים וכתמים של טחינה על המושבים.

 

בארה"ב מכוניות המשטרה בדרך כלל מחוזקות מבחינת המנועים הגדולים ביותר המוצעים לרכב והקשחת מתלים. ע"ע הבלוזמוביל...

פורסם
אהבתי, כתוב יד ראשונה :lol::shock: (אחרי שכל המדינה נהגה אליה)

 

אתה יודע זה לא הייתה באמת מכונית משטרה אבל היא בהחלט דומה למכונית משטרה משופרת.

 

אם תיקח את העיתון (לוח פוקוס) תראה שהלוחית מסתיימת ב 15 - משמעו: בעלות קודמת משטרה, מדינת ישראל, משרד הביטחון וכו', בטוח לא יד ראשונה.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
אהבתי, כתוב יד ראשונה :lol::shock: (אחרי שכל המדינה נהגה אליה)

 

אתה יודע זה לא הייתה באמת מכונית משטרה אבל היא בהחלט דומה למכונית משטרה משופרת.

 

אם תיקח את העיתון (לוח פוקוס) תראה שהלוחית מסתיימת ב 15 - משמעו: בעלות קודמת משטרה, מדינת ישראל, משרד הביטחון וכו', בטוח לא יד ראשונה.

 

צודק זה באמת 15 בסוף :oops:

פורסם
גם לי יש קצת ניסיון מה שאני יודע זה שהן מהירות לאללה יש לי כקרוב משפחה

שעובד במשטרת תנוע אני ראיתי אותו מגיע ל230 עם קצת מאמץ

 

מאמץ = יאשה ופאשה מחוברים מקדימה ולירן מאחורה דוחף ?

פורסם
אהבתי, כתוב יד ראשונה :lol::shock: (אחרי שכל המדינה נהגה אליה)

 

אתה יודע זה לא הייתה באמת מכונית משטרה אבל היא בהחלט דומה למכונית משטרה משופרת.

 

אם תיקח את העיתון (לוח פוקוס) תראה שהלוחית מסתיימת ב 15 - משמעו: בעלות קודמת משטרה, מדינת ישראל, משרד הביטחון וכו', בטוח לא יד ראשונה.

 

 

לא מדוייק...

15 בסוף גם יכול להיות למכונית שעברה תאונה קשה, הורדה מהכביש, והוחזרה...

 

חוצמזה ,דבר האחרון שהייתי אומר על לנטיס אוטומטית זה שהיא נדירה בארץ... :lol:

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
אהבתי, כתוב יד ראשונה :lol::shock: (אחרי שכל המדינה נהגה אליה)

 

אתה יודע זה לא הייתה באמת מכונית משטרה אבל היא בהחלט דומה למכונית משטרה משופרת.

 

אם תיקח את העיתון (לוח פוקוס) תראה שהלוחית מסתיימת ב 15 - משמעו: בעלות קודמת משטרה, מדינת ישראל, משרד הביטחון וכו', בטוח לא יד ראשונה.

 

 

לא מדוייק...

15 בסוף גם יכול להיות למכונית שעברה תאונה קשה, הורדה מהכביש, והוחזרה...

 

חוצמזה ,דבר האחרון שהייתי אומר על לנטיס אוטומטית זה שהיא נדירה בארץ... :lol:

 

צודק..

 

אבל נדיר ביותר מכיוון שאם הדבר גרר שינוי מ.ר אז מדובר במכונית מרותכת וכו'

 

אפשר להוסיף לסיומת את השייכות של מונוית לשעבר, יבוא אישי..

 

דרך אגב לא זוכר באיזו שנה החליפו 00 לסימות של 15 (מה שבטוח זה ש00 לא מכסה את כל אפשרויות 15)

 

דרך אגב נוסף - מכוניות שמסתיימות ב 08 והן לא סובארו סביר מאוד שהן של ה*שטרה אבל לא "תנועה סמויים". נתקלתי כבר בלאנטיס 08 באזור אשקלון - אשדוד, ובאוונסיס שחורה עם חלונות מושחרים בכביש החוף.

 

*המפגש הראש היה עם הלאנטיס כשנסעתי מבראזילי חזרה לבסיס ועקפה אותי לנטיס במהירות "גבוה" קלטתי את הסוף של הלוחית, חשבתי שהרכב גנוב ופשוט שינו לו את הלוחית בסוף "נודע" לי שזה בעצם היה רכב של ה*חולים.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
אהבתי, כתוב יד ראשונה :lol::shock: (אחרי שכל המדינה נהגה אליה)

 

אתה יודע זה לא הייתה באמת מכונית משטרה אבל היא בהחלט דומה למכונית משטרה משופרת.

 

אם תיקח את העיתון (לוח פוקוס) תראה שהלוחית מסתיימת ב 15 - משמעו: בעלות קודמת משטרה, מדינת ישראל, משרד הביטחון וכו', בטוח לא יד ראשונה.

 

 

לא מדוייק...

15 בסוף גם יכול להיות למכונית שעברה תאונה קשה, הורדה מהכביש, והוחזרה...

 

חוצמזה ,דבר האחרון שהייתי אומר על לנטיס אוטומטית זה שהיא נדירה בארץ... :lol:

 

מכונית שעברה תאונה קשה והוחזרה לכביש תקבל סיומת של 66, למיטב ידיעתי.

15 היא סיומת של רכבי ממשלה/צבא/משטרה לשעבר, כמו גם רכבים בייבוא אישי ומשאיות/אוטובוסים שבוצע בהם שינוי מרכב בארץ.


×
×
  • תוכן חדש...