Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7258 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

אני סטודנט ולצערי עם כניסתי לשנה האחרונה ללימודים נתקלתי בבעיות פיננסיות שמחייבות אותי

למכור את הרכב שלי...

עם כל הבעיות אני חייב רכב היות ויש לי נסיעות רבות במהלך השנה...

 

כאמור, התקציב שלי נע בין 10-13K... וההתחבטות שלי היא:

האם לקנות רכב דיזל קטן (סקסו, פליסיה) שיכנס לתקציב שלי (לחלקו העליון)

או לחילופין לקנות בנזין חסכוני.. (סקסו בנזין, שרייד, סוויפט, ג'סטי) ?

 

השיקולים:

1. אני עושה בסביבות 20-22 אלף ק"מ בשנה, רוב הנסיעות הם בכבישים ישרים, ללא עליות וכיוצ"ב (במידה ומישהו ישאל על רכב חזק - תודה, אבל לא תודה...)

2. האם המעבר לדיזל יחסוך או יקשה עלי בעלויות החודשיות... (בסך הכולל - דלק, טיפולים, אגרות למיניהם)

3. אמינות - האם דיזל פחות אמינים או יותר? תשובות ברורות בנוגע לדגמים בהם אני מתעניין לא קיבלתי בחיפוש...

 

אשמח לתשובות בנוגע לשאלות וגם בנוגע להמלצות על דגמים.

 

תודה רבה,

נף.

שיהיה בכיף!

פורסם

אהלן,

אני סטודנט ולצערי עם כניסתי לשנה האחרונה ללימודים נתקלתי בבעיות פיננסיות שמחייבות אותי

למכור את הרכב שלי...

עם כל הבעיות אני חייב רכב היות ויש לי נסיעות רבות במהלך השנה...

 

כאמור, התקציב שלי נע בין 10-13K... וההתחבטות שלי היא:

האם לקנות רכב דיזל קטן (סקסו, פליסיה) שיכנס לתקציב שלי (לחלקו העליון)

או לחילופין לקנות בנזין חסכוני.. (סקסו בנזין, שרייד, סוויפט, ג'סטי) ?

 

השיקולים:

1. אני עושה בסביבות 20-22 אלף ק"מ בשנה, רוב הנסיעות הם בכבישים ישרים, ללא עליות וכיוצ"ב (במידה ומישהו ישאל על רכב חזק - תודה, אבל לא תודה...)

2. האם המעבר לדיזל יחסוך או יקשה עלי בעלויות החודשיות... (בסך הכולל - דלק, טיפולים, אגרות למיניהם)

3. אמינות - האם דיזל פחות אמינים או יותר? תשובות ברורות בנוגע לדגמים בהם אני מתעניין לא קיבלתי בחיפוש...

 

אשמח לתשובות בנוגע לשאלות וגם בנוגע להמלצות על דגמים.

 

תודה רבה,

נף.למען האמת,הייתי ממליץ על ג'אסטי.

אבל קח בחשבון שאתה קונה אוטו בן 12 לפחות,כך שתמיד תהיה מוכן לצרות שעלולות לבוא.

גם בדגם שנחשב אמין.

החתימה נמחקה על ידי הנהלת האתר.

פורסם

אין כל הצדקה לקנות דיזל (גמור ושחוט בסכום הזה) ולקילומטרז' שנתי כמו שלך . אתה לא תחסוך כלום, להפיך אתה תבזבז הרבה יותר.

 

 

פורסם

תודה על התגובות...

 

אשמח לדעת מדוע לא דיזל?

לפי מה שידוע לי האגרה לרכבי דיזל הולכת לרדת בקרוב, ההנחות לדיזל קיימות ובגדול (באיזור שלי 170 אג' הנחה לליטר) ובנוסף הסקסו דיזל גומאת 1:20 לערך...

כך שאם אני אעשה חישוב פשוט - החיסכון החודשי שלי יצא בערך 200-300 ש"ח... X שנה = בסביבות ה2800 ש"ח (נקודת אמצע מסויימת בחישוב הנ"ל).

בבדיקה נוספת שלי הבנתי שאין שוני בטיפולים, מחיר החלקים די זהה...

 

אז באמת שאלתי היא: מדוע לא דיזל?

(במידה ומצאתי דגם טוב ולא רכב שחוט)

 

 

*אני לא מחזיק בדעה מסויימת, אך זהו טיעון שהעלו בפניי ואשמח אם תפריכו או תאשרו אותו...

 

שוב תודה! :-P

שיהיה בכיף!

פורסם

החישובים שלך בעיקרון נכונים , אבל רק כשמדובר במכוניות חדשות או יחסית חדשות .

 

בתקציב שלך (10 אלף ש"ח ) אפשר , עם קצת מזל וסבלנות , לקנות מכונית בנזין במצב סביר , שתוכל לשמש אותך עוד כמה זמן .

לעומת זאת אין דבר כזה "דיזל במצב טוב ב 10 אלף ש"ח".

מכונית דיזל עוברת בממוצע 30- 35 אלף ק"מ בשנה , מי שנוסע פחות , לא קונה דיזל . אין מכוניות דיזל שהיו מכונית שנייה במשפחה , מכוניות של זקנים , מכוניות שנסעו רק למכולת וכל מיני מציאות מהסוג הזה .

 

דיזל ב 10K בכל מקרה תיהיה מכונית שחוטה , עם משהו כמו 300 - 400 אלף קילומטר , או מונית לשעבר , שעשתה 700 אלף ועברה החלפת מנוע .

 

אם אתה מוצא דיזל באמת ראוי בסכום הזה , תקנה , קח בחשבון ,

שאחזקה בכל זאת יותר יקרה , כשמדובר במכונית משומשת , אני מניח שאתה לא הולך לטפל במוסכים מורשים , ולהרבה מהמוסכים הרגילים אין את הידע והציוד המתאים לטיפול בדיזל.

 

 

פורסם

שמע בן אדם,לדעתי ההפסד היחידי שלך באחזקת אוטו דיזל אם תקנה לך כזאת הוא ההפרש בטסט בלבד

וזהו! יש לי במשפחה דיזל כ-3 שנים.

ואם במקרה תגמא מס' קילומטרים גדול מהמתוכנן,רק תרוויח.

 

רק מה המילכוד,סכום הקנייה שלך נמוך משהו לאוטו דיזל.וכמו שכתבו פה כבר אופציה למצוא רכב לא שחוט אינו גדול בסכום הנ''ל,אלא אם כן תיפול על "מציאה" מה שיצריך ככל הנראה חיפוש ממושך.

או שלא.:lol:

 

תודה.

 

נ.ב

האחזקה אינה יקרה יותר.

Geschmacksmusterschutz

Golf MK3 TDI 😊 // Jetta mk5 TDI 🤮 // E91 Touring 318D 🤩

 

פאפואס בלאט...

פורסם

אם חיסכון חשוב לך,אתה יכול לקחת בחשבון אולי סקסו 1.1. יש לי חבר שהיתה לו כזאת,איטית מאוד,אין תאוצה,אבל היא הגיעה לכל מקום (בסופו של דבר :wink: )ועשתה את זה בצורה הכי חסכונית שאפשר. צריכת דלק אצלו היתה ממש מעולה למרות רגל כבדה (ואין באוטו הזה מצב אחר לרגל).

מצטער שאני לא זוכר את הנתון המדוייק,אבל נראה לי שלא ממש רחוק מהדיזל.

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
×
×
  • תוכן חדש...