Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7267 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי סט קומפוננט של מורל פולס

הסט כולל רמקולים , טויטרים וקרוס אוברים

 

השאלה היא אם אני לא מחבר הטויטרים יש צורך בקרוס אובר ?

אם כן מה התפקיד שלו ?

פורסם

התפקיד של הקרוס הוא לחלק את התדרים לפי הרכיבים.

כלומר התדרים שצריכים להגיע לטויטר הולכים לטויטר ומה שהולך למיד אלו התדרים שאמורים להגיע למיד.

כמובן אם אתה מוותר על הטויטרים אז אין לך צורך גם בקרוס.

אבל קח בחשבון שהאיכות תהיה בהתאם.

פורסם
התפקיד של הקרוס הוא לחלק את התדרים לפי הרכיבים.

כלומר התדרים שצריכים להגיע לטויטר הולכים לטויטר ומה שהולך למיד אלו התדרים שאמורים להגיע למיד.

כמובן אם אתה מוותר על הטויטרים אז אין לך צורך גם בקרוס.

אבל קח בחשבון שהאיכות תהיה בהתאם.

בלי חיתוך כלשהו כל התדרים יגיעו למיד, וזה לא המטרה.

או שהתכוונת ל בי אמפינג?

 

אם אתה מסיר את הקרוס, אז תחתוך את הHPF מהמגבר, או מה HU .

בברכה.

פורסם

HPF הוא יחתוך על המגבר או HU בלי שום קשר כי HPF חותך צללים נמוכים מהרמקול ו משאיר את הגבוהים. קרוס פאסיבי הוא לא HPF למיד באס אלה רק לטוויטר. LPF להפך LPF חותך את הגבוהים.

 

זכור שלסאב אתה משתמש ב LPF אז מה אתה חותך לסאב? את הגבוהים, נכון.

הקרוס בקומפוננט הוא חותך את הצללים הגבוהים ל מיד באס באזור ה 3600 3800 נגיד. זה

LPF LOW PASS FILTER

לפותח הנושא תיפרט יותר למה אתה מבטל על טוויטר, מה המטרה?

×
×
  • תוכן חדש...