Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7270 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר מעוניין לחבר מגבר של חברת Lanzar למערכת במאזדה 3 שלי (מובנת). לאחר שהיינו בכמה וכמה חנויות התברר לנו שאין למערכת המקורית יציאת RCA וצריך לקנות רכיב מיוחד אשר מתחבר ליציאות הרגילות של הרמקולים והופך אותן לRCA, מה שנשמע לנו קצת מוזר.

 

למי יש ניסיון עם חיבור מגברים לערכת המובנת במאזדה 3?

האם יש אופציות נוספות שבהם אני יוכל לחבר את המגבר?

מה האופציה הכי איכותית?

האם היציאות מהמערכת המובנת לרמקולים מולחמים? או שניתן לנתק אותם ע"י הברגה\קליפס והחליף אותם לחיווט איכותי יותר?

 

 

תודה מראש לעוזרים!

 

*לפני פרסום הנושא נעשה בחיפוש מקיף.

פורסם

C!rCa,

 

מכיוון שאין לך יציאות RCA למגבר ב - HU המובנה של הרכב יש לך 2 אפשרויות לחבר אותו למגבר חיצוני:

1. לקנות מגבר שיש לו כניסת HIGH POWER ואז מחברים את יציאת הרמקולים של ה - HU ישירות לכניסה הנ"ל

2. לקנות מתאם שהופך את יציאת הרמקולים של ה - HU לחיבור RCA לדוגמה: http://www.rockfordfosgate.com/products/product_details.asp?cat_id=5&series_id=42&family_id=102&item_id=62756&locale=en_US

 

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם
חבר מעוניין לחבר מגבר של חברת Lanzar למערכת במאזדה 3 שלי (מובנת). לאחר שהיינו בכמה וכמה חנויות התברר לנו שאין למערכת המקורית יציאת RCA וצריך לקנות רכיב מיוחד אשר מתחבר ליציאות הרגילות של הרמקולים והופך אותן לRCA, מה שנשמע לנו קצת מוזר.

 

למי יש ניסיון עם חיבור מגברים לערכת המובנת במאזדה 3?

האם יש אופציות נוספות שבהם אני יוכל לחבר את המגבר?

מה האופציה הכי איכותית?

האם היציאות מהמערכת המובנת לרמקולים מולחמים? או שניתן לנתק אותם ע"י הברגה\קליפס והחליף אותם לחיווט איכותי יותר?

 

 

תודה מראש לעוזרים!

 

*לפני פרסום הנושא נעשה בחיפוש מקיף.

במזדה 3 יציאות הרמקולים מהמכשיר המקורי אינן יציאור FULL RANGE

כדי לקבל סאונד מושלם ואיכותי יש "להוציא" מהמכשיר יציאות RCA שהן יציאות FULL RANGE

ניתן לבצע במעבדה של איה אביזרים בכפר סבא

מומלץ לבצע באותה הזדמנות גם כניסות AUX IN לחיבור DVD, MP-3 וכו'

 

אל תתפתה להתקין מתאם חיצוני או מגבר עם כניסות HI POWER מניסיון זה נשמע גרוע

פורסם

טוב , כמו שאמרו לפני אתה צריך מתאם חיצוני לחיבורי RCA למגבר , ככה זה במכוניוצ שיש בהם מערכת שמע מקורית .

כמו בפיגו' טיוטה וכו' ....

אם אתה צריך עזרה או שאלה בנוגע לחיבור או קניה ואתה מאיזור המרכז אתה יכול לפנות לציון ...

אהה מס הנייד שלו 050-2555500

×
×
  • תוכן חדש...