לכל המעוניינים
אני עובד כמנהל טכני בחברת "נור סקיור" שהיא בעלת מחלקת ההתקנות "פיתון" הממוקמת בחצר היבואן "דוד לובינסקי".
אשמח להפגש עם כל אחד מהמעוניינים באולם המכירות של פג'ו בבני ברק ולתת הסברים והדגמות.
לכל המזלזלים ןעוני התשובות ללא ברור מוקדם, אינני יודע מהיכן המידעשקיבלתם אך הוא ברובו רחוק מהמציאות.
היום שוחחתי בטלפון עם בחור בשם אדי ומסרתי לו מעט פרטים על המערכת.
בנושאהמקצועיות שלי בתחום האודיו לרכב לא אדבר אך אתם יכולים לקבל חוות דעת מנציגי אוטופרט
אודי זהבי, תומר צין ושאר החברה.
טלפון שלי כדי לתאם הדגמה 054-4494994 ניר.