Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8388 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שוב בעיות בעיות בעיות כבר נימאס מהמערכת המטומטמת הזאתי

אז זה המצב. קמתי בבוקר ניכנסתי לאוטו. הפעלתי את המערכת. וכמו תמיד הופתעתי לרעה

כשגיליתי שיש רעשי רקע נוראיים .. זה כמובן דיסק שאני שומע הרבה ואני מכיר ויודע איך השירים נישמעיים ויש רעש רקע מציק שלא מופיע כל הזמן. הוא מופיע בעיקר בצלילים מסויימים קשה לי מאוד להסביר את זה כי קשה לי מאוד להבין את הרעש הזה

זה מעין רעש של עיוות וזה קורה גם בווליום נמוך ביותר

הרעש בא מכל ארבעת הרמקולים כולל הטויטר. ולרקורד - זה לא רעש טעינה.. כבר היה לי רעש טעינה אז זה לא אותו רעש

אם מישהו יכול לעזור..... !!!! לתת רעיונות עיצות סיבות לרעשי רקע וכו

אני משתגע

 

פריטים : מגבר. קומפיננט. רמקולים 6 על 9 מאחורה. הד יוניט דיסק -

פורסם
שוב בעיות בעיות בעיות כבר נימאס מהמערכת המטומטמת הזאתי

אז זה המצב. קמתי בבוקר ניכנסתי לאוטו. הפעלתי את המערכת. וכמו תמיד הופתעתי לרעה

כשגיליתי שיש רעשי רקע נוראיים .. זה כמובן דיסק שאני שומע הרבה ואני מכיר ויודע איך השירים נישמעיים ויש רעש רקע מציק שלא מופיע כל הזמן. הוא מופיע בעיקר בצלילים מסויימים קשה לי מאוד להסביר את זה כי קשה לי מאוד להבין את הרעש הזה

זה מעין רעש של עיוות וזה קורה גם בווליום נמוך ביותר

הרעש בא מכל ארבעת הרמקולים כולל הטויטר. ולרקורד - זה לא רעש טעינה.. כבר היה לי רעש טעינה אז זה לא אותו רעש

אם מישהו יכול לעזור..... !!!! לתת רעיונות עיצות סיבות לרעשי רקע וכו

אני משתגע

 

פריטים : מגבר. קומפיננט. רמקולים 6 על 9 מאחורה. הד יוניט דיסק -

 

ניסית דיסק אחר?

אם גם משם זה בא והחוטים מחוברים בצורה תקינה אז תנסה דיסק ניקוי אולי זה יעזור

פורסם

כבר ניתקתי את כל המערכת וחיברתי שוב

ניסיתי להפעיל רק רמקול אחד

ואז להחליף ברמקול אחד

וכדומה

לשלול אופציות .. ניסיתי גם לעקוף את המפצלים של האר סי איי ולחבר ישירות למגבר

וכו וכו.. שום דבר לא עזר הרעש רקע נשאר.

כן . זה בכל הדיסקים

ולא. הדיסקים האלה תקינים לחלוטין בדקתי במקומות אחרים

אם יש למישהו רעיונות עיצות וכו אני משתגעעעעעע

פורסם
כבר ניתקתי את כל המערכת וחיברתי שוב

ניסיתי להפעיל רק רמקול אחד

ואז להחליף ברמקול אחד

וכדומה

לשלול אופציות .. ניסיתי גם לעקוף את המפצלים של האר סי איי ולחבר ישירות למגבר

וכו וכו.. שום דבר לא עזר הרעש רקע נשאר.

כן . זה בכל הדיסקים

ולא. הדיסקים האלה תקינים לחלוטין בדקתי במקומות אחרים

אם יש למישהו רעיונות עיצות וכו אני משתגעעעעעע

 

מצאת כבר מה הבעיה?

פורסם

לא מצאתי מה הבעיה

אני שוקל לשמור את המערכת ללג בעומר

בנוגע לאיל - לקחתי בחשבון שהקומבינות עלולות לעשות בעיות. אז עשיתי את הבדיקה גם בלי שום חיבור מיותר שעשיתי בעצמי.

זאת אומרת הכל פורק וחובר ישירות

פאנל למגבר מגבר לחשמל ולרמקול והרעש עדיין היה.

קראתי באתר שיש אופציה שאולי הגראונד של הפאנל הוא במיקום גרוע.. רציתי לדעת אם זה אפשרי שלאחר שנה של עבודה רגילה הוא יהפוך פתאום למיקום גרוע או שזאת לא אופציה ?

פורסם

איל - רק להארקה של המגבר היתה לי גישה וכבר ניסיתי את זה

לגבי הארקה של הפאנל לא הגעתי אליה.

 

עכשיו העלילה מסתבכת ! צרבתי לחבר את אחד הדיסקים שיש לי באוטו אז הכנסתי אותו אצלי בשביל לודא שזה הדיסק שלו .. ושומעים טוב ! אמרתי יא אללה עכשיו למערכת יש קריזות .. פעם כן פעם לא.. החזרתי את הדיסק מהקופסא שלי

פתאום כן יש רעש !

זאת אומרת. בדיסק החדש אין רעשים אין בטיח. ובכ-ל הדיסקים הישנים שלי יש רעשים !

ואני לא מדבר על 5 דיסקים אני מדבר על יותר בכיוון של 50 דיסקים

חלקם מקוריים. וכדומה.. (נבדקו במערכות אחרות שומעים כמו שצריך)

 

אז עכשיו כשהעלילה הסתבכה.. יש למישהו עוד רעיונות ? :(

 

דרך אגב הדיסק החדש הוא בידיוק על אותו סוג של דיסק והוא בידיוק אותו דיסק במחינת שירים והאיכות שלהם זה מעיין IMAGE שצרוב מהמחשב שלי ומאותו צורב כמובן..

פורסם

והחזרת עוד פעם את הדיסק שצרבת לו ואין רעשים?

 

נשמע מאוד מוזר מה שאתה אומר, תבדוק את זה שוב. לא יכול להיות שבכל פעם שיש לך בעיה פתאום יש בעיה חדשה או פתאום זה נפתר באורח פלא.

 

אולי תבוא פעם אחת למפגש ביום שבת וזהו כדי שלא נצטרך להמשיך ולנחש מה הבעיה במערכת שלך.

פורסם

איל הבעיה לא נפתרה. הדיסק החדש נישמע מצויין בלי שום בעיה

והדיסק שכבר היה לי באוטו עדיין עם רעשי רקע

 

והדיסק הישן כבר בדקתי אותו במערכת ביתית אין לו שום בעיה

העתקתי אותו העתקה דיגיטלית אין שום בעיה

שמתי אותו אפילו במערכת קנווד כמו שלי וגם שמה אין שום בעיה

 

זה אפשרי שהעין של הסידי תהפוך להיות חלשה כמו עין של צורב לדוגמא

וכתוצאה מזה תיתן רעשים ?

כי לפי מה שאני רואה פה אין לי שום בעיה לא במגבר לא ברמקולים ולא בחיווט

זה בעיה רק בסידי .. שיש עליו אחריות כמובן

×
×
  • תוכן חדש...