Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8385 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בעוד חודש.. אבל ברצינות , אבא נוסע.. כבר אפשר להביא משהו... נו אז יאללה מה יש להביא? (ברור שברזים , מגבות , גפרורים , מאפרות וכו ,אבל מה עוד?)

 

בקלאווה

 

לא בקלוואה - ראחאת לאקום!!! זה הממתק של הטורקים, תחליף מצויין לתושבות מנוע\גיר.

 

 

גועל נפש!!! אחד הממתקים הכי מגעילים שיש

כזה מגעיל!!!

אויי

 

לא נכון, לדעתי זה מעדן!

 

מעדן?

 

הממתקים שלהם תמיד מוזרים

 

כל סוכריה או ממתק יכול לשמש לארוחת צהריים למשפחה של עד 10 נפשות

כמות הסוכר בממתקים האלה יכולה לגרום לסכרת למשפחה של עד 12 נפשות

ושלא לדבר על הצמיגות של הממתקים שלהם,

 

מעדן :lol:

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם
בעוד חודש.. אבל ברצינות , אבא נוסע.. כבר אפשר להביא משהו... נו אז יאללה מה יש להביא? (ברור שברזים , מגבות , גפרורים , מאפרות וכו ,אבל מה עוד?)

 

בקלאווה

 

לא בקלוואה - ראחאת לאקום!!! זה הממתק של הטורקים, תחליף מצויין לתושבות מנוע\גיר.

 

 

גועל נפש!!! אחד הממתקים הכי מגעילים שיש

כזה מגעיל!!!

אויי

 

לא נכון, לדעתי זה מעדן!

 

ראחאת לאקום ??

 

הכי טעים בארץ.. יש כל מיני טעמים!

אני אוהב את אלה עם הפיסטוקים בפנוכו.. משהו משהו !!

 

8)

 

לירן יא אשכנז :lol:

172

פורסם

גיא, עזוב את הטעם של ה"ממתק" הזה...

רק תביט על הצבעים : ורוד, צהוב, בורדו, לבן-פנינה (כמו ה156 של רומאו...איפה הוא באמת????) וכו' וכו'.

 

(ניסיתי לחפש תמונה של המעדן הזה אבל אפילו גוגל לא סובל אותו)

:-)

פורסם

למרבה הפלא,בשעות הערב,רואים בתורכיה ריכוז די יפה של מכוניות-חלקן הגדול אפילו מאוד משופר.

 

ממה שהבנתי מהמקומיים (היתי לפני שנה) רוב הציוד מגיע מאיסטנבול.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם
גיא, עזוב את הטעם של ה"ממתק" הזה...

רק תביט על הצבעים : ורוד, צהוב, בורדו, לבן-פנינה (כמו ה156 של רומאו...איפה הוא באמת????) וכו' וכו'.

 

(ניסיתי לחפש תמונה של המעדן הזה אבל אפילו גוגל לא סובל אותו)

 

כנס לפורום ממתקים מגעלים מתוצרת טורקיה ותשאל שם

 

אולי להם יש תמונות :mm_tongu:

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם

אני אוהב את הראחאת לוקום חצי סינטטית בצמיגות נמוכה אחרת אני נשאר בלי שיניים

 

וברצינות אחלה ממתק לא רע בכלל

 

 

 

ולעיניין טורקיה ושיפורים

תומר על איזה איזור בטורקיה אתה מדבר

הייתי באנטליה לפני בחצי שנה ולא היה שום רכב מעניין אפילו לא אחד היו שם כמה קליאו קלאסיק

זה היה לפני שהגיעו לארץ זה היה המפגש הראשוני שלי עם ה(חוסר)עיצוב שמבייש את השם

רנו בכלל וקליאו בלבד

אני והקליאו כבר לא ביחד

אווווי הגעגועים

פורסם

היתי באיזה חור באנאטאליה (לא היה תקציב,הכל נכנס למנוע.... :lol: ).

 

 

 

אני לא זוכר איך בדיוק קראו לעיר.היה ים נחמד.השתוללתי הרבה על אופנוע ים....

 

 

 

אני זוכר פרארי 355,M3 , 106 GTI משופרות (יש לי בבית תמונות),סיוויק R ועוד הרבה דברים כיפיים.הקטע הוא בעיקר לבלות איפה שהצעירים המקומיים מבלים (ולא הצעירים הפארשים שנוהגים על "אנאדול".).

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

אורן , אם יש לך VR6 אתה חייב לקנות , אבל חייב , כובע של פורד !!!!!

 

כובע של פורד זה הדבר ל VR6 !!!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אם לא תרצה אותו אני אסכים לקנות אותו..... :lol:

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

×
×
  • תוכן חדש...