Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7297 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני יודע שמאגנט של היום זה לא מאגנט של פעם ושהחברה נסגרה לפני כמה שנים, אבל מה אתם אומרים על הפאנטום? יש למישהו נסיון איתו?

Good guy goes to HEAVEN

Bad guy goes to PATTAYA :twisted:

.PATTAYA ADDICT / REBEL

פורסם

אתה מתכוון לפאנטום מונובלוק? אם כן - מגבר מצויין.

מה אתה מעוניין לחבר אליו?

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

מצטרך לדעתו של איתמר, אחלה מגבר. תמורה טובה ביחס למחיר שהוא עולה.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

היה לי כזה, מונו בהחלט ראוי ולא פראייר שעושה את העבודה ביחס למחיר שהוא נימכר .

כיום הוא משרת מישהו אחר מהפורום שלנו ועד כה ממה שאני הספקתי לשמוע ממנו ,בדומה אליי גם הוא מרוצה ממנו .

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

אבל שכחתם לצין מספר חסרונות של המגבר

1.מתחמם המון תחת עומס ונכנס לפרוטקשנים בלי הפסקה בימים חמים תחת עומס.

2.מגבר מונו קלאס AB-צורך המון חשמל

3.רגישות של הגיין מאוד נמוכה צריך לפתוח את הגיין יחסית הרבה

 

סך הכל עושה את העבודה,אצלי הוא נכנ לפרוטקשנים עם 2 רוקפורד P2 מחוברים אליו (כלומר לא עומס מלא שלו) לעומתו יש אצלי היום 301M,אמנם יותר חלש,אבל לא נכנס למצב הגנה אף פעם ותמיד שומר על טמפרטורה נמוכה,לא צורך חשמל והכי חשוב,יגידו מה שיגידו-נשמע מצויין.

פורסם

אבי,אם כל הכבוד[ויש..]

לא ראיתי פה שרשמו צירופי מילים כגון "פאנטום" ,"מושלם".

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

כן אבל חשוב לתת חוות דעת יתרונות (לא חסר לו) וחסרונות (יש לו לא מעט)-כלומר לטוב ולרע ולהיות אובייקטיבי וענייני.

פורסם

אכן כן,פה אני איתך,ומסכים בכל מילה לנאמר ע"י 2 תגובות טרם לכן..

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

אבי אל תישכח שאצל הוא ניכנס לפרוטקשנים אם הבניה שלך שלא מגיע לשם טיפת איוורור!!

 

 

אצלי הוא לא ניכנס לפרוטקשן אפילו פעם אחד והסאב שלי 500 רמס.

 

 

 

 

 

ליאור

פורסם

א.גם לפני הבנייה הוא היה נכנס לפרוטקשנים-הוא מתחמם הוא קלאס AB אין מה לעשות.

ב.אצלך אתה מנצל אולי 200 ממה שהוא והסאב יכולים לתת\לקבל,"תפתח" אותו חצי שעה עם טראקים תוכל לטגן עליו חביתות,שניצלים,מה שתרצה.

דוגמא טובה זה ה301X שיושב אצלי על המידים ולעומתו ה301X שיושב על הטוויטרים....

פורסם

מכיוון שהמגנאט פאנטום בנוי בקלאס AB, הוא נוטה להתחמם יותר ממגברים שבנויים בקלאס D. כמו כן מגבר קלאס AB צורך יותר זרם ממגבר קלאס D. אבל איכות הצליל של מגבר קלאס AB תהיה גבוהה יותר ממגבר שבנוי בקלאס D. לכן, מי שמחפש מערכת SPL עדיף שיקנה מגבר בטכנולוגיה של קלאס D. מי שמעוניין במערכת SQ עדיף שיקנה מגבר בטכנולוגיה של קלאס AB. אצלי ברכב מותקן המגנאט פנטום והוא לא נכנס לפרוטקשנים גם בימים חמים.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם
מכיוון שהמגנאט פאנטום בנוי בקלאס AB, הוא נוטה להתחמם יותר ממגברים שבנויים בקלאס D. כמו כן מגבר קלאס AB צורך יותר זרם ממגבר קלאס D. אבל איכות הצליל של מגבר קלאס AB תהיה גבוהה יותר ממגבר שבנוי בקלאס D. לכן, מי שמחפש מערכת SPL עדיף שיקנה מגבר בטכנולוגיה של קלאס D. מי שמעוניין במערכת SQ עדיף שיקנה מגבר בטכנולוגיה של קלאס AB. אצלי ברכב מותקן המגנאט פנטום והוא לא נכנס לפרוטקשנים גם בימים חמים.

 

שלו.

 

שלו עם כל הכבוד ע"פ מיטב ידיעתי בלתי אפשרי להבדיל באיכות מגברים קל וחומר בהגברה לסאבים.

פורסם
שלו עם כל הכבוד ע"פ מיטב ידיעתי בלתי אפשרי להבדיל באיכות מגברים קל וחומר בהגברה לסאבים.

fastgt,

 

אני מקווה שאתה לא מתכוון ברצינות למה שכתבת. אם מה שכתבת היה נכון אז למה אנשים משקיעים ממיטב כספם במגברים איכותיים? גם קליפורניה בום זה מגבר שעובד והוא יחסית זול. לידיעתך, גם בהגברה של תדרים נמוכים אפשר להבדיל באיכות הצליל של המגברים השונים.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

נו באמת, ברור שלא התכוונתי לרמות הנמוכות....

 

נחזור לנושא, אני לא חושב שתשמע הבדל בין מגבר איכותי כמו ג'נסיס (AB) לבין מגבר רמת ביניים קלאס D. (בהספק דומה מפעילים סאב וופר).

 

לפחות עד היום לא שמעתי על מבחן רציני שהבדילו בו.

×
×
  • תוכן חדש...