Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מאוד מפתיע , האם נהגת על TT?

האם אתה באמת מתכוון לכך שההתנהגות די טובה?

האם היתה לך באמת סקסו VTS?

מוזר...

תגיד מה אתה שיכור?

מה הקשר לפתיחת ההודעה?

כן היתה לי וי טי אס למשך שנה וחצי וכן ,נהגתי על טי טי

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם
תגיד מה אתה שיכור?

מה הקשר לפתיחת ההודעה?

כן היתה לי וי טי אס למשך שנה וחצי וכן ,נהגתי על טי טי

כן מודה , השתכרתי לגמרי לפני שבועיים עד למצב של קיא כל הלילה ובבוקר - זוועתי! לא יותר אבסינט!

 

לעיניינו - מודה גם מודה , קצת הקצנתי עם התגובה שלי , אני פשוט זוכר את הנהיגה הראשונה שלי על TT - אכזבה ענקית!!!

תת היגוי , זויות גלגול איומות! הרגשה כללית (פנים הרכב) מדהימה , הרכב מרגיש כמו מיליון דולר אם כי לא בתנועה!

 

בוא נגיד שלחובב נהיגה ההתנהגות בTT מאוד מאכזבת אבל בכללית די טובה (ביחס לרכבים על כבישינו..)

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם

בשורה התחתונה אתה לא נשמע לי חובב הגה מושבע , אם זה המצב ולביצועים יש ערך נמוך ביחס למקדם הפוזה בעינייך לך על ה180 או לחפש רכב אחר (למשל 206 CC ) בעלויות נמוכות משמעותית וFUN מהסוג השני...

 

אני מציע לך לברר לעומק על העלויות שנילוות לרכב כזה (ביטוח,טיפולים,דלק).

פורסם

מנוע ה 225 של הTTQ נבדל פרט לצ'יפ בבוכנות מחוזקות ובמערכת הינע שיודעת לטפל עד 350 כ"ס, וזה קצת הרבה יותר מסתם צ'יפ מחורבן בכמה שקלים !!!

 

אבל השאלה האם ה TT הוא בכלל רכב לנהיגה ספורטיבית או רכב לפוזה, אני מהמר על התשובה השניה ולכן הדגם הבסיסי, הפשוט והקל יותר, ועם עלויות התחזוקה הנמוכות יותר עדיף עבור פותח השירשור.

 

בכל מקרה, מערכת הקואטרו בגירסה זו אינה לביצועים והיא מכויילת לבטיחות, אם אתה לא מתכוון להשקיע הון עתק ולשדרג את מחשב האלדקס לעבודה כמו 4X4 אמיתי, עם חיישן שעובד ע"פ מומנט ולא ע"פ זיהוי החלקת גלגלים, יש כזה קיט AFTER MARKET שאני כנראה אשים אצלי, תישאר, שוב בגירסה הבסיסית

 

ליאור (לאון 20VT-4 עם מערכת דומה)

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

TT (רגילה או קוואטרו) הוא לא רכב פוזה. הוא גם חד משמעית לא רכב ספורטיבי.

 

נראה לי שהקטגוריה המתאימה ביותר להכניס את ה TT (בדומה לטיגרה של אופל) היא "רכב עם המראה הנכון ועם הפלטפורמה הנכונה לקבל פי 2-3 הספק (יש קטגוריה כזאת? :-D ).

 

לנהג חדש לקנות את האוטו וישר לשים ציפ זה, במקרה הטוב, חמורות.

קודם לומדים את האוטו, מוצאים את המגבלות הטבעיות שלו, עד איפה אפשר ללחוץ אותו ואיפה הוא מרים ידיים.

אח"כ אפשר לשפר, ובמקרה של ה TT, ציפ זה לא מה שצריך.

נהגתי ב TT רגילה עם 30 מ"מ הנמכה עם קפיצים פרוגרסיביים וסט קפיצים (הכל מתוצרת WR), והאוטו היה פשוט מדהים. שום קוואטרו (עם ה 4X4 ועם ה 45 כ"ס הנוספים) בכלל לא מתקרבת אליו.

ככה ששיפורים עתידיים לדעתי צריכים להיות שם.

 

אם אתה מחפש ציפ על ההתחלה, מה שאתה בעצם אומר זה שהביצועים המקוריים של האוטו לא מספיקים לך ואתה צריך יותר, אם זה המצב, אל תשאל אפילו על צריכת דלק כי היא תהיה שערורייתית (בטוח חד סיפרתית).

 

בקשר לטיפולים ותיקונים - יקרים. אפילו על גבול היקרים מאוד. תתחיל להתרגל למחירי צמפיון, ואם הם יקרים לפולקסואגן, הם הרבה יותר יקרים לאוודי.

 

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

מאיפה הקביעה שה TT הוא לא רכב פוזה :?:

 

הוא יפה, מושך תשומת לב ועם מנוע טוב/אפשרויות שיפור.

 

בהחלט אחלה של רכב פוזה ...

פורסם
כן מודה , השתכרתי לגמרי לפני שבועיים עד למצב של קיא כל הלילה ובבוקר - זוועתי! לא יותר אבסינט!

 

לעיניינו - מודה גם מודה , קצת הקצנתי עם התגובה שלי , אני פשוט זוכר את הנהיגה הראשונה שלי על TT - אכזבה ענקית!!!

תת היגוי , זויות גלגול איומות! הרגשה כללית (פנים הרכב) מדהימה , הרכב מרגיש כמו מיליון דולר אם כי לא בתנועה!

 

בוא נגיד שלחובב נהיגה ההתנהגות בTT מאוד מאכזבת אבל בכללית די טובה (ביחס לרכבים על כבישינו..)

לגביי האבסנט אחלה משקה-שמו האירופאח השטן הירוק....

וחיזקת ורשמת בדיוק את מה שאני רשמתי= התנהגות מאחזבת לכזה רכב לחובבי נהיגה אבל בכללי התנהגות לא רעה.

נ.ב

למי שאמר לא רכב פוזה= אחד מרכבי הפוזה היותר מרשימים בארצנו

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם
מאיפה הקביעה שה TT הוא לא רכב פוזה :?:

 

הוא יפה, מושך תשומת לב ועם מנוע טוב/אפשרויות שיפור.

 

בהחלט אחלה של רכב פוזה ...

כשאומרים רכב פוזה, מתכוונים לרכב שנראה טוב וספורטיבי ללא כל יכולות ספורטיביות.

ל TT יש ויש יכולות ולכן הוא לא פוזה, הוא רכב ספורטיבי עם יכולות בינוניות.

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

קודם, תודה רבה על העניין והעזרה



בואו נניח שבחרתי בגירסה של ההנעה הקדמית (180 כ"ס) עדיין יש לי התלבטות בין רכב שהוא רודסטר, כלומר גג נפתח או את המודל של המכונית הסגורה.

כנראה שלפי המלצותיכם, אוותר גם על הצ'יפ, לפחות בהתחלה

לכן ברצוני לשאול היכן כדאי לי להשקיע את עשרת אלפים השקלים שיש לי ל"שיפורים"? על מנת לשפר בטיחות, ולהביא ליותר הנאה בנהיגה

תודה רבה

פורסם
TT

נהגתי ב TT רגילה עם 30 מ"מ הנמכה עם קפיצים פרוגרסיביים וסט קפיצים (הכל מתוצרת WR), והאוטו היה פשוט מדהים. שום קוואטרו (עם ה 4X4 ועם ה 45 כ"ס הנוספים) בכלל לא מתקרבת אליו.

ככה ששיפורים עתידיים לדעתי צריכים להיות שם.

יניב

תעשה מה שיניב המליץ.

 

לי יש לאון 4 דומה, אני לא שם צ'יפ, לא אגזוז ולא נעליים, שמתי צמיגים הכי טובים שיש (CONTI-2) בדרך סט קפיצי הנמכה קלה ובולמים סופר מקצועיים, השלב הבא יהיה כנראה קיט מקצועי של החלפת מחשב האלדקס וסביבתו לחלוקת כח קדימה\אחורה ע"פ מומנט ולא ע"פ החלקת גלגלים.

 

רק כך משפרים רכב ספורט !!!

 

בקשר לשאלתך על TT פתוח סגור, פתוח = רק לפוזה, סגור = באם אתה רוצה שהרכב יהיה גם ספורטיבי.

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

×
×
  • תוכן חדש...