Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7310 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ולחובבי הרכב בפרט ..

 

במים אלה אני מחפש לחברה המתוקה שלי רכב , לנסיעות בתוך העיר .

 

כמובן שהצעתי לה להתחיל לנסוע במיני , אך היא מפחדת שיקרה לרכב משהו (חס וחלילה )

 

אז חיפשנו משהו בשבילה . וההחלטה נפלה על פיאט פונטו או רנו קליאו מהשנים 2000 2001 , רציתי לשאו השוואה בין הרכבים הנ"ל מבחינת הוצאות נוחות , החזקת הרכב לטווח הארוך ועל אילו דגשים צריך לשים לב ברכישת הרכבים הנ"ל .

 

וכן לסיכום אשמח לדעת מה יותר עדיף

 

בתודה רבה מאוד .

 

מינימן

חתימתי עברה על כללי הפורום ולכן נערכה.

פורסם

פונטו עדיף: עלות אחזקה, פשטות טיפולים

 

קליאו עדיף: נוחות נסיעה (ולא שהפונטו גרועה בתחם זה).

 

באופן אישי הייתי מעדיף פונטו, וכמובן חשוב למצוא אקזמפלר במצב טוב מאוד.

​מועדון סאאב ישראל - ברצף משנת 1983

משתי פעימות ועד לטורבו

[email protected]

פורסם

פונטו עדיפה מבחינת האחזקה הזולה והאמינות (ביחס לקליאו לפחות), כמו כן חסכונית (מאוד) בדלק, בגרסה הידנית, לפחות.

 

נסעתי על הרכב למעלה משלוש שנים ו70,000 ק"מ.

 

כל עצה שתזדקק - אני פה.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

הקליאו עדיפה בכל פרמטר נוחה יותר, מאובזרת יותר, מפוארת יותר, מנועים חזקים יותר, לדעתי אמינה יותר בגיר ידני זה לפחות מהנסיון שלי, יפה יותר לדעתי.

פורסם

שתי המכוניות טובות ושתיהן נותנות תמורה מצויינת עבור המחיר .

 

תקנה את הראשונה שאתה מוצא במצב מצויין וזהו.

פורסם

אם פונטו אז מהדור השני, המכונה בארצינו "ספייס".

מומלץ גם דגם ה ELX (ידני או רציף) מאשר דגם ה SX. גם עם התיבה הרציפה היא מאוד חסכונית.

כ 1:13 ק"מ לליטר בנסיעות עירוניות.

 

אני לא מכיר את הקליאו, אבל את הפונטו כן, אז אני יכול להעיד מנסיון שהיא קניה כדאית.

!AWDSOME

פורסם

הפונטו נוחה, מרווחת מאוד ומאובזרת לא פחות מהקליאו (אני מדבר על דגם הספייס, החל משנת 01')

כמו כן, היא חסכונית מאוד ועלויות טיפולים וביטח זולות.

פורסם
הפונטו נוחה, מרווחת מאוד ומאובזרת לא פחות מהקליאו (אני מדבר על דגם הספייס, החל משנת 01')

כמו כן, היא חסכונית מאוד ועלויות טיפולים וביטח זולות.

הפונטו לא נוחה יותר מהקליאו ולא מאובזרת כמו הקליאו , ביטוח זול בשניהם, אולי הפונטו מעט יותר חסכונית.

אך החלפת מחשבים ובעיות במערכת ההזרקה וסתם בעיות קטנות ומעצבנות לא חסר בפונטו.

פורסם

במה הקליאו מאובזרת יותר מהפונטו?

 

אצלי זה דגם ה-SX שנת 01', אני לא נתקלתי בשום תקלה כמו שציינת (מחשבים ומערכת הזרקה).

לשכנה שלי יש פונטו 03' (ELX טיפ'), אני מלווה אותה מאז שהיא נקנתה חדשה, אפילו תקלה אחת לא הייתה לה!

 

 

פיליפ.

פורסם

כנ"ל - פונטו 01' ספייס S60 - ללא כל תקלה ממה שהוזכר.

ואנחנו מדברים על אוטו שנוסע - והרבה.

עומד כרגע על קצת יותר מ150,000 ק"מ (רוב רובו של הקילומטראז' נעשה בבינעירוני), ונמצא בידינו האוהבות למעלה משלוש שנים.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

הקודמת שלי (ELX 01 רציפה) שירתה אותי יותר מנאמנה במשך שנתיים.

לבן דודי יש ELX רציפה ,02 מהסוכנות והיא ביקרה פעם אחת במוסך (מצבר) שלא מהטיפולים התקופתיים.

 

הכל תלוי באיך הרכב מטופל. לא חסרות דוגמאות טובות, ומצד שני גם לא חסרות רעות.

!AWDSOME

פורסם

שאלה בעייתית.

כל בעל רכב מרוצה כמעט ימליץ על הרכב שבו הוא נהג.

ולכן לא אמליץ על הפונטו המועדף עלי - כי אני לא אובייקטיבי.

אני אנסה לעזור לך בצורה הכי אובייקטיבית שאני יכול.

 

קודם כל, הפונטו והקליאו שונות. יש שיעדיפו אחת, יש שיעדיפו שניה.

 

הקליאו נחשבת יותר "מפנקת" מבחינת איבזור ונוחות. הפונטו עד כמה שאני זוכר נחשבת יותר מרווחת (תבדוק כמה הנפח של תאי המטען למשל).

יש גם טענה רווחת שעלות התחזוקה של פונטו נמוכה יותר, אבל אף פעם לא עשיתי השוואת מחירים לחלפים וטיפולים בעצמי.

חוץ מזה, רכב דורש טיפול - תחפש איזה מוסכים יש לזו ולזו באיזור מגוריכם. מוסך טוב ואמין שקרוב לבית יכול להיות שיקול די חשוב בקניית ברכב משומש.

 

כמובן שאני תמיד ממליץ על לנסות - אז תנסה למצוא חברים או משהו עם הרכבים הנ"ל, ותעשו סיבוב - אין כמו לנסות בעצמך.

יש דברים קטנים שלא תמיד שמים לב אליהם ונורא חשוב לנסות לפני. לדוגמא, פעם עשיתי נסיעת מבחן על גולף (דור 4), והמראה הימנית הקטנטנה פשוט שיגעה אותי, וזאת הסיבה העיקרית שלא רכשתי גולף! אל תזלזל בדברים הקטנים.

 

בהצלחה בקנייה,

 

ניר

×
×
  • תוכן חדש...