Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6122 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אמא שלי חושבת לרכוש את הרכב הנ"ל וקיוויתי לקבל כאן חוות דעת.

בחיפוש שביצעתי מצאתי המון השמצות וגם הרבה מחמאות.

אני רוצה להדגיש שאמא שלי מעולם לא הייתה וגם אינה מתכננת בעתיד להיות נהגת מירוצים וכל מה שהיא צריכה זה להגיע מנקודה א לנקודה ב בצורה הנוחה והחסכונית ביותר, ואולי מה שהכי חשוב - האמינה ביותר (כלומר רכב אמין) . אשמח לשמוע חוות דעת מאנשים שבאמת נהגו על הרכב הזה ולא מאנשים ששמעו או קראו עליו.

 

מספר שאלות נוספות:

1) מדוע אומרים שהרכב קוריאני לגמרי? האם השתלטות שברולט לא שיפרה את הרכב? ומה בכלל רע ברכב קוריאני?

2) קראתי על האופטרה שהבלמים שלה חלשים ומתחממים מהר. קודם כל מה ההשפעה של בלמים מחוממים ודבר שני אמא שלי גרה בירושלים ושם יש רק עליות וירידות, וגם בשביל לצאת או להיכנס לעיר צריכים לעבור עלייה\ירידה גדולה. האם רכב כזה יכול להתאים לה? (אני שוב מדגיש שמדובר על אישה מבוגרת ש"נוהגת כמו אישה" , בלי להעליב את כל הנשים שנוהגות כמו שצריך)

 

 

תודה.

פורסם

אתה בטוח שאמא שלך צריכה מכונית משפחתית? אם אין סיבה מיוחדת חבל סתם לשלם יותר. יאריס, לדוגמא, תספיק ברוב המקרים.



 

 

 

 

עמוס

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם

אתה בטוח שאמא שלך צריכה מכונית משפחתית? אם אין סיבה מיוחדת חבל סתם לשלם יותר. יאריס, לדוגמא, תספיק ברוב המקרים.



 

 

 

 

 

עמוס

 

לא רק זה,אלא היא תענה על רוב הצרכים יותר משברולט אופטרה.

לגבי השאלות שלך ידידי,

שברולט השתלטה על מפעלים של דייהו בקוריאה,ובעצם שינתה את הסמל עצמו.

בארץ היא נמכרת כשברולט אופטרה,בחול DAEWOO LACETTI .

יש לה אותה בעיית בלמים מתחממים כמו ב RACER (דייהו)

פורסם

אתה בטוח שאמא שלך צריכה מכונית משפחתית? אם אין סיבה מיוחדת חבל סתם לשלם יותר. יאריס, לדוגמא, תספיק ברוב המקרים.



 

 

 

 

עמוס

קודם כל הבנתי שהיאריס דווקא עולה יותר,

מלבד זאת, היא לא ממש רוצה רכב קטן. כלומר היא קוראת לזה "התפשרות" זה משהו שאם תהיה סיבה מספיק טובה היא מוכנה לעשות אבל היא מעדיפה משהו מעט יותר גדול.

פורסם

האופטרה היא לדעתי הרכב הגרוע ביותר שיצא בשנים האחרונות... אמינות -0. מתוך 40 אקזמפלרים בחברה שלי יש רק 2 שעדיין לא אושפזו לתקופה ממושכת, וכולם עדיין לא עברו 50 K ק"מ....

 

עזוב אותך, אוטו זול ומישן עם סמל של שברולט הוא עדיין דייהו.... בלי קשר, אם אודטה

הייתה משנה את שמה ל סינדי קרופורד, היית רוצה לשכב איתה??

ישראל: המדינה היחידה שבה העשירים הם בשמאל הסוציאליסטי,

העניים בימין הקפיטליסטי והמעמד הבינוני משלם הכול :x

פורסם

בהחלט.... מניסיון!

האופטרה היא לדעתי הרכב הגרוע ביותר שיצא בשנים האחרונות... אמינות -0. מתוך 40 אקזמפלרים בחברה שלי יש רק 2 שעדיין לא אושפזו לתקופה ממושכת, וכולם עדיין לא עברו 50 K ק"מ....

 

עזוב אותך, אוטו זול ומישן עם סמל של שברולט הוא עדיין דייהו.... בלי קשר, אם אודטה

הייתה משנה את שמה ל סינדי קרופורד, היית רוצה לשכב איתה??

  • 3 שנים מאוחר יותר...
פורסם

danyu היקר,

 

קיבלתי מהצבא אופטרה לחודש מילואים, בשתי מילים: גורטאה מאובזרת! נוחה לנהיגה (רלוונטי אם נוהגים שעות כל יום), מלבד זאת- אין יותר מה לומר. (לא סחירה בשוק, ירידת ערך חדה כל שנתון, לא מהירה, לא סוחבת, בלאי מואץ - טבעי גם אם לא מאמצים את הרכב יותר מדיי, בעניין בעיית הבלמים: קיימת בכל שנתוני הייצור - בעיה ידועה ולא זולה כשמחליפים בלמים פעמיים שלוש פעמים בשנה!! (בארה"ב לדגם המקביל - DAEWOO LACETTI - הוצא רי-קול להחלפת הבלמים לכל הלקוחות- בקיצור לא רכב אופטימאלי שרמתו הכללית נמוכה)

אין לי ספק שאחד משני התרחישים הבאים יתכן וקרו:

1. קצין הרכש הצהלי אכל ים של שמנת/בקשיש/שוחד וכדו' כדי לאשר את קניית הרכב ע"י הצבא.

 

או ש

 

צה"ל קיבל חבילה של רכבים אמריקאים (אלק) חינם כחלק מהסיוע הצבאי השנתי

 

אחרת באמת לא ברור לי איך ארגון צרכני כ"כ גדול מתעסק עם גורטאות כאלה,

המלצתי לאימך - יפאנית קטנה נפח מנוע לא פחות מ1.4 ליטר.אולי יותר יקרה אבל לא תפגוש מוסך כל 3000 ק"מ

 

בהצלחה

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6122 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...