Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נצפתה ראלי MK2 מדהימה!!! של מי זה שייך?!?!?!??


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8400 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
פרטים - ראלי דור 2 צבע כחול מודל 97 מונמכת (בולמים מקוריים)

לבעלים קוראים לירון (אתמול פגשנו אותו לבירה)

לאוטו יש מגדש וסעפת בבניה עצמית ואינטרקולר (חזי) ג'נט "15 ובקרוב כנראה אני עושה לו צ'יפ כי האוטו מצלצל בגדישות מעל 0.7 באר.

המנוע הראשון הותך המנוע השני עדיין תקין, (בלוק סטנדרטי, יחס דחיסה נמוך יותר)

 

להמחשה, ב-0.5 באר עד 180 יציאה מגילגול האוטו מהיר יותר מאימפרזה סטנדרטית

יותר מזה אתה לא צריך לדעת.

 

 

דיויד הראלי הזו יושבת על מנוע 8V 1600 רגיל????

אם כן אז סחתיין, להוציא כאלה ביצועים זה פצצות, ועוד יחסית בלי שיפורים גדולים במנוע.

 

הבלוק מנוע 1.6 8 שסתומים סטנדרטי, יחס דחיסה הורד לסביבות 8 באמצעות אטמים.

להוציא הספק כזה באמצעות גדישה זה לא בעיה, החוכמה לבנות את הרכב כך שהמנוע ישרוד וגם המיכלולים מסביב.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

בסדר מוגדש מוגדש סבבה.

השאלה שלי הייתה בנוגע לשיפורים האחרים.

סיגנון:פורטינג,גל זיזים,יחסי דחיסה שונים,שיפורים מאסיביים שלאקשורים לטורבו.

נכון שהטורבו זה שיפור עצום אבל עם כח כזה צריך גם לשנות כמה דברים במנוע ובמכלולים האחרים לא?!

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם

שלום לידידיי שוחרי התרבות המוטורית, מזה זמן רב לא כתבתי כאן בשל נסיעות מרובות לחו"ל.

לירן, אבקש ממך לא לערב את חייה הפרטיים של ביתי בפורום זה. דיברנו על זה כבר!

 

אגב מר צ'ה עובד על פרוייקט חדש, משהו מטורף בהחלט על שלדת טרנספורטר, חכו ותראו.

×
×
  • תוכן חדש...