Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7355 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 79
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הדלק כבר עלה. מקווה שהספקתם למלא בשביל להרוויח עוד כמה גרושים.

 

בחודש הבא כולנו נרוץ לתחנות הדלק בשביל למלא שוב במחיר הנוכחי, לפני שיעלה שוב.

 

 

ממש פטתי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

לא נראה לי פתטי לפתוח את השרשור הזה, להיפך, אתה באמת חושב שכולם יודעים\נזכרו שעומדים להעלות את מחירי הדלק יום לפני? לא נראה לי, השרשור הזה נפתח יותר בשביל להזכיר לנהגים, מעין תזכורת לחסוך קצת כסף לפני שהמחירים עולים, זה הכל.

השרשור לא נפתח בשביל למצוא פתרונות לבעיה מכיון שאין נכונות ואין עניין מצד הציבור, תסלח לי אבל דופקים אותנו בתחת ואנחנו נהנים מזה (הכוונה שלי היא המיסים הגבוהים והכפולים שאנו משלמים על הדלק).

ליאור

Twincharger Stratified Injection

פורסם

זה הכי פתטי לצאת מהבית, לנסוע עד תחנת דלק, כדי לחסוך 4 ש"ח.

אולי גם תקנו ג'ריקנים במקום המילוי הבא במחיר גבוה ?

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם
לצאת מהבית, לנסוע עד תחנת דלק, כדי לחסוך 4 ש"ח.

80 ליטר כפול 30 אגורות זה יוצא אצלי 24 שקל.

אבל אתה צודק שאפילו זה לא מצדיק נסיעה במיוחד.

פורסם

יותר פתטי מלחסוך 4 שקלים, בתדלוק לפני העלייה, זה לנסוע עם רכב שתצרוכת הדלק שלו גבוה בכ40 אחוז מהנדרש במכוניתו, ולא לטפל בכך מקמצנות ומחסכנות, ולחסוך 4 שקלים חד פעמים במלוי טנק, לפני העליה הקרובה, או 15/ 20 א"ג בתדלוק עצמי. זה פתטי ואבסורד!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
יותר פתטי מלחסוך 4 שקלים, בתדלוק לפני העלייה, זה לנסוע עם רכב שתצרוכת הדלק שלו גבוה בכ40 אחוז מהנדרש במכוניתו, ולא לטפל בכך מקמצנות ומחסכנות, ולחסוך 4 שקלים חד פעמים במלוי טנק, לפני העליה הקרובה, או 15/ 20 א"ג בתדלוק עצמי. זה פתטי ואבסורד!

בברכה

צביקה

כל מילה - זהב!

פורסם
תמיד אפשר לדבר קצת פחות בסלולרי (ממילא רוב השיחות ארוכות מידי ואפילו

מיותרות) ולהשתמש בכסף הזה עבור הדלק

אפשר לסבול בלי מזגן:-x
הכי טוב להפסיק לעשן.

 

וכל זה כדיי לממן דלק.

בסוף נעשה סמים כדי ליקנות דלק

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

לפני ששמר מגיע עם המנעול המפורסם שלו, אנסה להכניס קצת בשר לשרשור. די ברור שבכי והודעות "חייבים לעשות משהו" שוות לת**.

 

 

שלושה הימורים שלי, כנגד המשך עליית מחירי הדלק.

 

א. כי זה כבר קרה בעבר, ומחירי הדלק צנחו חזרה למחירם הריאלי. מי זוכר את משבר האנרגיה של שנות השבעים? (לא אני, עוד לא נולדתי)

 

ב. מחירי הדלק נקבעים במידה רבה ע"י קרטל המדינות המיצרות נפט. להם יש אינטרס ברור להוריד את המחירים חזרה למחיר ריאלי. כל יום שבו מחירי הדלק גבוהים מ65 דולר לחבית מחזק את הדור הבא של המנועים - אלו שיחליפו את מנועי הבעירה הפנימית. זה בטח לא טוב לרווחים העתידיים שלהם.

 

ג. מחירי הדלק עולים בגלל עלייה בצריכה במדינות המתפתחות. אבל מכיוון שהתל"ג של אותם מדינות הוא בערך חצי מתל"ג של מדינה מפותחת, סביר להניח שהם לא יצליחו לעמוד במשך זמן רב במחירי דלק גבוהים.

מתישהו גם סין הקומונוסטית והודו הענייה ישברו, והצריכה תיפול פלאים.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

ועוד משהו נוסף, ולא ממש קשור...

 

את העליה הזאת, בניגוד לקודמות, באמת אפשר להרגיש.

 

 

במקום העבודה שלי יש הסעות מאורגנות אל העבודה וחזרה. עדיין, לא מעט אנשים העדיפו לנסוע לעבודה וחזרה ברכב הפרטי, ומגרש החניה תמיד היה מלא. כנראה שהחצי שעה אקסטרה שלוקח לאוטובוס להגיע עושה את ההבדל, ואנשים העדיפו את הרכב, למרות שההסעות חינם! ברוב הימים הייתי נוסע כמעט לבד באוטובוס, לבד בספסל האחורי.

מצד שני, אתמול והיום - האוטובוס מלא עד אפס מקום. מזל שאני עולה בעצירה הראשונה, כי אלו שעולים לקראת הסוף כמעט ולא מוצאים מקומות ישיבה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט


×
×
  • תוכן חדש...