Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7354 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אחח כמה טוב ליסוע על גפ"מ 2.98 ואני מסודר :)

אל דאגה. מהיכרות כללית עם האג'נדה של אנשי רשות המסים במשרד האוצר, שמטפלים בנושא המיסוי על הרכב, קח בחשבון שתוך שנתיים שלוש, לאור מעבר הדרגתי אך משמעותי להנעה בגפ"מ ("גז בישול" בלשון העם), הרי שהבלו הזעום על גפ"מ כיום (12 אגורות לליטר בערך) לא יישאר כך לאורך זמן. הבלו יועלה לכיוון הבלו המוטל על בנזין - כ-2.20 ש"ח לערך.

  • תגובות 79
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אל דאגה. מהיכרות כללית עם האג'נדה של אנשי רשות המסים במשרד האוצר, שמטפלים בנושא המיסוי על הרכב, קח בחשבון שתוך שנתיים שלוש, לאור מעבר הדרגתי אך משמעותי להנעה בגפ"מ ("גז בישול" בלשון העם), הרי שהבלו הזעום על גפ"מ כיום (12 אגורות לליטר בערך) לא יישאר כך לאורך זמן. הבלו יועלה לכיוון הבלו המוטל על בנזין - כ-2.20 ש"ח לערך.
ידידי,מס הבלו המוטל על גפ"מ שהוא לא בדיוק גז בישול :),הוא 3 אחוז.מה שאומר שהוא 8.94 אג'.

המס על הגז ישאר כך עוד די הרבה זמן למען האמת,אני די בטוח בזה.

הממשלה תעודד עוד עשרות אלפי אנשים לעבור לגפ"מ ואז היא תעלה,מה שיקח לדעתי כ3 שנים.

פורסם

מה שאנחנו יכולים לעשות זה לפתוח שירשור בו נרשום את כל תחנות הדלק בארץ המציעות הנחה ואת גובה ההנחה, ולנסות לתדלק רק שם. לא יודע אם זה בעייתי מבחינת פרסומת וכו' אבל אם אפשרי נוכל להפעיל לחץ צרכני בכיוון של הנחה ולהרוויח דלק מוזל.

פורסם

הבדלים במחירים בין המדינות נובעים בעיקר מהמיסוי, חלק קטן מהבדל משקף הוצאות הובלה למדינות שונות והוצאות זיקוק של נפט לדלק.

בוונצאולה וברוסיה (כמו במדינות ערב) דלק זול יותר מאחר והן מייצרות ומייצאות נפט. לכן מדינות אלה יכולים לקבוע מחירי דלק בתחומם יותר נמוך משוק עולמי. (ז"א דלק בתוך מדינה מוזל=מסובסד ודלק ליצוא במחיר עולמי רגיל).

פורסם
ידידי,מס הבלו המוטל על גפ"מ שהוא לא בדיוק גז בישול :),הוא 3 אחוז.מה שאומר שהוא 8.94 אג'.

המס על הגז ישאר כך עוד די הרבה זמן למען האמת,אני די בטוח בזה.

הממשלה תעודד עוד עשרות אלפי אנשים לעבור לגפ"מ ואז היא תעלה,מה שיקח לדעתי כ3 שנים.

הבלו על הדלקים השונים (בנזין, גפ"מ , סולר וכו') הינו מס קצוב , כלומר - מס שאינו נקבע כאחוז מן המחיר, אלא באופן מוחלט. הבלו על הגפ"מ כיום הינו כ-100 ש"ח לטון, שהם כ-10 אגורות לק"ג (את ההמרה לליטר תעשה בעצמך). ולגבי העלאת הבלו על הגפ"מ, צא ובדוק מה קרה לבלו על הסולר.

פורסם
יאללה סולר!

הבלו על הסולר יעלה באופן הדרגתי עד לשנת 2009, אז יעמוד גובהו על כ-2.20 ש"ח לליטר. כיום גובהו כ-1 ש"ח לליטר.

 

הערה : מגזרים עסקיים מסוימם זכאים לקבלת החזרים בשיעורים שונים.

פורסם

דיכאון לתדלק. :bigcry:

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם
הבלו על הסולר יעלה באופן הדרגתי עד לשנת 2009, אז יעמוד גובהו על כ-2.20 ש"ח לליטר. כיום גובהו כ-1 ש"ח לליטר.
...ואז נישאר עם 30% חיסכון בדלק, כבר מהק"מ הראשון.

 

למי שנוסע הרבה או ברכב גדול, ולמי שבבעלותו רכב נכים הפטור מאגרת דיזל (כמוני) כדאי עוד יותר לעבור לסולר כבר עכשיו ולהספיק להרוויח רווח נוסף כאשר מחירי הסולר עדיין קצת נמוכים.

פורסם
הבלו על הדלקים השונים (בנזין, גפ"מ , סולר וכו') הינו מס קצוב , כלומר - מס שאינו נקבע כאחוז מן המחיר, אלא באופן מוחלט. הבלו על הגפ"מ כיום הינו כ-100 ש"ח לטון, שהם כ-10 אגורות לק"ג (את ההמרה לליטר תעשה בעצמך). ולגבי העלאת הבלו על הגפ"מ, צא ובדוק מה קרה לבלו על הסולר.
המס הקצוב היום הוא באחוזים.

בדקתי ונוכחתי.

אל נא תשכח שסולר הוא לא ידידותי לסביבה,כמו שבארץ רוצים שהוא יהיה,ואל נא תשכח שסולר הוא לא כל כך שכיח כמו גפ"מ.

הגפ"מ ישאר במצבו הנוכחי עוד מס' שנים טובות.


×
×
  • תוכן חדש...