Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7357 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
המס הקצוב היום הוא באחוזים.

בדקתי ונוכחתי.

אל נא תשכח שסולר הוא לא ידידותי לסביבה,כמו שבארץ רוצים שהוא יהיה,ואל נא תשכח שסולר הוא לא כל כך שכיח כמו גפ"מ.

הגפ"מ ישאר במצבו הנוכחי עוד מס' שנים טובות.

ידידי המלומד.

 

יש בדבריך מספר טעויות . צירפתי אותך למסנג'ר - אשמח לתקן אותך ולהסביר און ליין.

  • תגובות 79
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ידידי המלומד.

 

יש בדבריך מספר טעויות . צירפתי אותך למסנג'ר - אשמח לתקן אותך ולהסביר און ליין.

חברי,אין לי מסנג'ר ,ז"א הוא לא פעיל.

יש לי ICQ 332612565

שבו אתה מוזמן להבהיר לי הכל.

:)

פורסם
כמה עולה להעביר פולו בנזין 1400 סמ"ק לאחד מאלו: סולר,דיזל וגז?
:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

לגבי הסבה לגז, תחפש כי יש כאן הרבה חומר בנושא.

אם אני לא טועה זה בסביבות ה 10000.

 

לגבי הסבה למנוע דיזל (שמשתמש בדלק שנקרא סולר...) הפרוצדורה יותר פשוטה.

מוכרים את המכונית עם מנוע הבנזין וקונים במקומה מכונית עם מנוע דיזל.

לגבי העלות אפשר להעזר בלוי יצחק.

פורסם

הדלק לא יקר רק בארץ הדלק יקר היום בכל העולם.

 

וחוץ מזה גם הסולר לא כל כך זול היום בארץ...

 

ששון

m3forever

פורסם

הסולר זול יותר ממה שאנשים חושבים.

 

הבעיה אצלנו שאנחנו משלמים מס על מס.

אנחנו משלמים את הבלו על כול ליטר דלק ובסוף מוסיפים על הכול 17% מע"מ זה פשוט לא הגיוני שנשלם פעמיים מס!

או שיורידו חלק ניכר מהבלו שדרך אגב מאוד מעניין אותי מה המדינה עושה עם כול הכסף שמגיע מהבלו כבישים הרי לא בונים פה?

או שיפחיתו או יבטלו את המע"מ על דלק זה מצב בלתי אפשרי במיוחד עם מחירי הדלק של היום.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

קודם כל באנגליה הולכים כמו סרגל, ואתה משלם 8 שקל אבל מקבל דלק איכותי פי כמה ממה שמוכרים לך פה.

 

בנוסף המחירים של הרכבים באנגליה הוא קצת שונה מאשר בארץ, וגם הכבישים מתוחזקים ברמה קצת מעל מע"צ.

 

אז אל תשווה לי עם אנגליה.

פורסם
כשאני הייתי בטורקיה בקיץ האחרון, מחיר ליטר בנזין עמד על כעשרה שקלים.
Unleaded petrol is about 2.80 YTL, Super is about 2.50 YTL (Ankara), which is about 1,80/1,60 €

 

אתה לא אמור לתדלק את ה-98

super-unleaded אמור להספיק לרוב הרכבי השכרה

 

ואכן מחירי הדלק בטורקיה הם אונס קבוצתי.

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

פורסם

אם אין לך כסף לדלק, תמכור את הרכב.

אותך מעניין מחיר לליטר בנזין בתחנת דלק

תסתכל על התמונה הגדולה ביותר, מחיר הנפט העולמי שובר שיאים

 

 

כל 30 לחודש, אותו ניגון.

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d


×
×
  • תוכן חדש...