Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7354 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ולחשוב שאני עוד יוצא יחסית בזול

 

96...

 

שעולה בידוק כמו 95 .. לא ?

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
  • תגובות 79
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יחסית יחסית הכל יחסי בחיים בכל מקרה בשורה תחתונה זה הרבה יותר ממה הגיוני לשלם על ליטר דלק..

פורסם
יחסית יחסית הכל יחסי בחיים בכל מקרה בשורה תחתונה זה הרבה יותר ממה הגיוני לשלם על ליטר דלק..
"הסמים פוגעים בך בסופו של דבר" :)
פורסם
לפני ששמר מגיע עם המנעול המפורסם שלו, אנסה להכניס קצת בשר לשרשור. די ברור שבכי והודעות "חייבים לעשות משהו" שוות לת**.

 

 

שלושה הימורים שלי, כנגד המשך עליית מחירי הדלק.

 

א. כי זה כבר קרה בעבר, ומחירי הדלק צנחו חזרה למחירם הריאלי. מי זוכר את משבר האנרגיה של שנות השבעים? (לא אני, עוד לא נולדתי) משבר האנרגיה אז ירד כי ברגע שהמערב הראה שהוא יוצא מהמשבר הקרטל החליט , ביחד עם החברות המפיקות שהן אמריקאיות או מנהלות לובי באמריקה , לגרום לאמריקה לתת להם לרדת מהעץ

 

ב. מחירי הדלק נקבעים במידה רבה ע"י קרטל המדינות המיצרות נפט. להם יש אינטרס ברור להוריד את המחירים חזרה למחיר ריאלי. כל יום שבו מחירי הדלק גבוהים מ65 דולר לחבית מחזק את הדור הבא של המנועים - אלו שיחליפו את מנועי הבעירה הפנימית. זה בטח לא טוב לרווחים העתידיים שלהם. כרגה זה לא מה שנחשב , המנועים העתידיים זה דבר רחוק בעתיד לא זה ישנה את התנהגותם בעתיד הנראה לעיין , האירנים לא חושבים כך וונצואלה לא וגם רוסיה לא

 

ג. מחירי הדלק עולים בגלל עלייה בצריכה במדינות המתפתחות. אבל מכיוון שהתל"ג של אותם מדינות הוא בערך חצי מתל"ג של מדינה מפותחת, סביר להניח שהם לא יצליחו לעמוד במשך זמן רב במחירי דלק גבוהים. גם אם סין תחליט לצמצם במקצת את יבוא הנפט שלה , ושאר הארצות בדרום מזרח אסיה , עדיין יהיה להם שווה ליבא . כי המחיר שהם מקבלים והאפשרות להביא ליותר סינים תעסוקה ולהגדיל את רמת החיים שלהם שווה גם למשטר טוטליטרי כמו בסין .

מתישהו גם סין הקומונוסטית והודו הענייה ישברו, והצריכה תיפול פלאים.

ממש לא נראה לי שהביקושים ירדו . אבל יש נקודה מסוימת שאותה לא אמרת. יש כאן כבר קצת בועה , כי הרבה קרנות גידור /משקיעים/בנקי השקעות נכנסו לשוק ע"מ להנות מהעליה במחיר והם מטים את השוק כלפי מעלה בטווח הקצר . לכן גם אתה רואה תנודות של 10 דולר במחיר , ככה שיתכן שבחודש הבא אם בדיוק זמן הקובע יהיה מעיכת שורטיסטים ,יתכן והמחיר ישאר או ירד קצת . אבל המגמה היא בהחלט של עליה וזה לא בגלל ירידה בהיצע כמו אז אלא בגלל עליה בביקוש.

בברכה יהודה

בברכה יהודה

פורסם

אם לא נעשה עם זה כלום אנחנו נשלם כמו גדולים ... בואו נתארגן ... יש הרבה אפשרויות . חרם על תחנות דלק כולם מתדלקים רק בתחנה אחת !!!!

או הפגנות וחסימת כבישים

או שנחסום את הכנסת אין נכנס ואין יוצא .

אנשים תתעוררווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו

Seat Ibiza Cupra 07:twisted:

פורסם
אם לא נעשה עם זה כלום אנחנו נשלם כמו גדולים ... בואו נתארגן ... יש הרבה אפשרויות . חרם על תחנות דלק כולם מתדלקים רק בתחנה אחת !!!!של מי ? הרי כולם תחנות של הגדולים .

או הפגנות וחסימת כבישים בדיוק ?!!!

או שנחסום את הכנסת אין נכנס ואין יוצא .החכי"ם יגידו לך תודה . יגיעו לכנסת ע"מ שהטלוויזיה תראה אותם , ימצאו מה לומר ויחזרו הבייתה ונרשם להם שהיו במליאה .

אנשים תתעוררווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו ממה ?

התרד' הזה די הזוי כבר ככה אתה לא חושב?

בברכה יהודה

בברכה יהודה

פורסם
אם לא נעשה עם זה כלום אנחנו נשלם כמו גדולים ... בואו נתארגן ... יש הרבה אפשרויות . חרם על תחנות דלק כולם מתדלקים רק בתחנה אחת !!!!

או הפגנות וחסימת כבישים

או שנחסום את הכנסת אין נכנס ואין יוצא .

אנשים תתעוררווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו

לא ככה קוראים להפגנה, לא ע"י כתיבת הודעה בפורום, ובמיוחד לא כזאת.

עד שמישהו בעל כוח אירגוני לא יקח על עצמו את הארגון, זה לא ייצא לפועל.

כמו שלמשל בהפגנות של גרמניה, היה זה ארגון המובילים שאירגן את ההפגנות וחסימות הכבישים.

 

אהה כן, וצריך גם להשתמש באמצעים הגיוניים (כי אי אפשר שכל הארץ תדלק בתחנה אחת).

פורסם
מכאיב לתדלק 98 - 7.21 ש"ח לליטר :roll:

תתעורר, יש אפשרות לקבל הנחות יפות על 98.

בחודש אפריל תדלקתי במחיר 6.27 ב"דור-אלון" או 6.37 ב"דלק", וזה בלי שום הסדר מיוחד, פשוט הנחה בתחנה מסויימת.

 

אני מניח שהחודש זה יהיה סביב 6.60-6.70, עוד לא יצא לי לתדלק.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
האם העלייה המתמדת הזאת כוללת עליית מחירי הסולר??

תודה.

את הסולר העלו ב35 אגורות כבר שבוע קודם.

המחיר שלו לא בפיקוח ולכן הם לא צריכים לחכות לסוף החודש כדי להתאים אותו למחיר בעולם.

פשוט אומרים לו "עלה ירוק" והירוק עולה...

פורסם

תפסיקו לקטר ותתחילו להתרגל. זה המצב. ובעוד 5 שנים הדלק יעלה כפול.

 

למי שמקטר על המיסים, קחו בחשבון שבאירופה ליטר עולה 1.35 יורו, שזה כמעט 8 שקלים.

 

במקום לתכנן הפגנות ומחאות, תתחילו לקנות מכוניות חסכוניות.

(add lightness' (Colin Chapman'

פורסם

באירופה הרכבים עולים שליש וחצי מחיר (שלא לדבר על מדינות אחרות כמו ארה"ב לדוגמא) ביחס למדינת העושק שלנו!

לי אישית אין בעיה שליטר יעלה כמו באירופה (8 ש"ח), אבל בתנאי שמחיר הרכבים יעלה כמו באירופה.

ליאור

Twincharger Stratified Injection


×
×
  • תוכן חדש...