Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7354 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן.

 

מחירי הדלק יעלו הלילה בחצות בעוד חמישה אחוזים, ז"א עוד 30 אגורות לליטר - אז לתשומת לבכם, למי שרוצה להרוויח עוד כמה גרושים, שלא ישכח למלא.

תראו לאן הגענו, ליטר דלק עולה כמעט 6.5 שקלים!! בקרוב מאוד, נהיגה - דבר הכרחי ובסיסי בכל מדינה - יהפוך ללוקסוס אצלינו, מדינת עולם שלישי. (ועוד יומיים המדינה מתבגרת בשנה), האם גם אתם ציפיתם שככה תראה מדינתנו בשנת 2006? מעניין מה יהיה בשנה הבאה, בטח בשביל ליטר דלק אנשים יצטרכו למכור כליה.

 

ליאור

Twincharger Stratified Injection

  • תגובות 79
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בהחלט אתה צודק,אני מאמין שנראה ירידה משמעותית בכמות הצעירים שילמדו לרשיון.

כמו גם ירידות ערך קשות למנועים גדולים יחסית,

אחח כמה טוב ליסוע על גפ"מ 2.98 ואני מסודר :)

פורסם

אם המדינה הייתה מורידה את המס על הדלק היה טוב לכולנו.

[size=3][color=navy][b][i]אתה לא קוסם ואין לך שפן בכובע.[/i][/b][/color][/size] [size=3]אסף.[/size]

פורסם

לא אמרתי שהדלק זול, לא אמרתי שהיחס בין המשכורת לדלק בארץ ובאירופה זהה או דומה

יש עליה בכל העולם, וגם בארץ, כי עד כמה שידוע לי אנחנו לא מייצרים דלק

 

היה טוב גם אם היו מורידים את מס ההכנסה, המע"מ, מכס, ארנונה, ומס בולים

 

אבל אין קשר בין המס על הדלק לעליית מחירי הדלק בעולם

פורסם

על דלקים יש מס בלו.

המס הוא קבוע פר ליטר, 2 וקצת ש"ח אם אני לא טועה. כשמחירי הדלק עולים, הממשלה ממשיכה לקבל את אותו סכום לליטר, ואם אנשים מתדלקים פחות בגלל העליה, המדינה מפסידה.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

הבעיה היא שדלק כאן הוא מוצר בסיסי כמו לחם, ולא משנה כמה הוא יעלה - אנחנו נשלם אותו, כי אי אפשר אחרת.

זה לא תחום שיש בו תחרות או ברירה אחרת. לא נראה לי בחיים שהציבור יתדלק פחות, גם אם ליטר דלק יזנק פתאום לעשרה שקלים לליטר, אמנם יהיו יותר בכיינים - אך ישלמו כמו גדולים.

ליאור

Twincharger Stratified Injection

פורסם

כמה אפשר לבכות.....

למי שעדיין לא הבין כל 1 לחודש מחיר מתעדכן לפי מה שקורה בעולם.

בכל עולם מחיר נפט עולה וכך בהתאם גם הדלק.

זה לא קשור למדינת ישראל ומיסים.

 

מה כן אפשר לעשות:

לעבור לגז או לדיזל,

לבחור תחנה דלק שנותנת הנחות,

לנסוע פחות,

לנסוע יותר רגוע,

לקנות אוטו חיסכוני יותר ולא כמו שתמיד קונים 1600 אוטומתית.

 

למי שיש בעיה עם מחירי דלק שישתמש באוטובוס, מה לעשות שרכב זה קצת מותרות להבדיל מלחם וחלב.

 

נ.ב. אני לא מיליונר

פורסם

אני צופה ירידות ערך ענקיות למכוניות השרירים האמריקאיות ועליות לאופנועי ה50 סמ"ק :roll:

 

כבר אין כסף לפול טנק יום לפני עליות המחירים....:evil:

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

תמיד אפשר לדבר קצת פחות בסלולרי (ממילא רוב השיחות ארוכות מידי ואפילו מיותרות) ולהשתמש בכסף הזה עבור הדלק


×
×
  • תוכן חדש...