Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8400 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אחלה תמונות, ובחרת לך רקע מצוייין!

 

כמה רעלי יש כבר בפורום ? :shock:

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

יכול להיות שאני טועה, אבל צריך קצת פחחות , צד ימין ? :)

 

בכל אופן היא יפיפיה!!! כחול צבע פיצוץ !!

 

רק בבקשה תסיר את המדבקה הזוועתית של ה "שמור מרחק"

פורסם

אחלה ראלי.

 

תתחדש מר בחור,

 

שמור עליה.

 

נתראה במפגש,

 

סוף סוף מישהו מביא רכב נדיר שלא רואים שם כמעט! :wink:

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

תתחדש היא יפייפיה .ועוד כחולה...

רק תעיף את המדבקה של המזגן המקומי (ALEX) ואת השמור מרחק .

והמלצה קטנה תחליף בולמים ל KONI ותנמיך ב 30מ"מ ותהנה ממש.

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם

אם כבר אנחנו בשוונג של הורדת מדבקות אז מתבקש שתוסר גם מדבקת האחריות 4 שנים של לובינסקי... האחריות פגה כבר מזמן.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

אכן נראית טוב. בהזדמנויות אין ספור רשמתי כי הכחול הזה

הולם היטב את המאה ושש.

אילו עוד פרטים יש על האוטו החדש שלך :?:

תגיע למפגשים, תחנה לידנו ונראה לך מה יש לך להוריד. :wink:

 

ונתחיל בכיסוי למיכל הדלק... :?

 

תתחדש :!:

:D

MCS 2008

פורסם

ואני רוצה לציין שאני מת מת מת להוריד את המדבקות של כל מה שאמרתם !

א. של ה-4 שנים אחריות

ב. של אלכס מזגנים

ג. של שמור מרחק

 

אני מפחד אבל שזה יקלף לי את הצבע!

אם למישהו יש ניסיון טוב עם זה, אני אשמח לטיפים.

בנוגע למכסה לטנק דלק אני שוקל את זה, אני חושב שכן אני יוריד את זה

מבפנים יש לה גם שטיחי מתכת......שני אלה עדיין בהיסוס

נתראה במועדון אני ביום שישי יהיה ותראו אותה חי במקום לדבר :D

פורסם

בוקר צח...

 

ראלי כחולה...

 

יפו נמצאת ליד הים...

 

אתם חושבים על מה שאני חושב? :lol::roll::lol:

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

פורסם

נזכרתי בעוד כמה דברים:

1. מישהו הזכיר בולמי קוני - קודם אני ילמד את הרכב ככה, יעשה קורס, ואז נדבר על שיפורים ושינוי בולמים וקפיצים, אל תדאג זה יבוא ויבוא עוד המון אחרי זה :lol:

2. מישהו הזכיר גם פחחות - אז צריך למען האמת במכסה מנוע, אבל לא מי יודע מה נוראי, פשוט זה מפריע לי בתור אדם שמשריטה קטנה משתגע, ויש שם מכות לבנות קטנטנות כמו של אבני חצץ שעפו על המכסה...

3. צילום - בבקשה שמישהו יסביר לי את כל הקטע של תאורה בצילום ופוזה וכל השאר, אני לא מבין בגרוש בצילום ואני הייתי רוצה להבין בזה יותר...אם יש מישהו... :roll:

4. האם ניתן לרכוש באיזשהו מקום את סט המדבקות של הראלי? ה-3 פסים והמילה Rallye" ?

פורסם
תתחדש היא יפייפיה .ועוד כחולה...

רק תעיף את המדבקה של המזגן המקומי (ALEX) ואת השמור מרחק .

והמלצה קטנה תחליף בולמים ל KONI ותנמיך ב 30מ"מ ותהנה ממש.

 

אני מכיר מישהו שהיה לו ראלי והוא הנמיך אותה והחליף בולמים לקוני....

הוא אמר שאולי האוטו היה מתנהג טוב יות טיפה, אבל הוא מתחרט שהוא עשה את זה... זה הרס לו חלק מהנאה, כי בכזה אוטו עדיף לא לגעת. הוא מכר את הראלי מזמן, אבל בזמנו שהוא עשה את זה, זה מה שהוא אמר.

 

ואגב

מזל טוב

היא באמת יפהפייה....לדעתי, ראלי בכחול, הכי יפה.

Back to the original - NC again.

פורסם

תתחדש על הראלי אהבתי את הצבע :wink:

 

אני יודע שלהוריד את המדבקה זה לא בעיה

אתה עושה עליהם רוח עם מייבש שיער כדי שהדבק ימס קצת מקלף ומוריד את השאריות עם קצת בנזין...

פורסם

מזל טוב עכשיו אני לא לבד.

 

http://bluerallye.topcities.com/HTML%20pages/eyal%20rallye%20pics.htm

 

עכשיו אני שם לב שצריך לעדכן את התמונות באתר ............... :mad:

 

המדבקות באמת הורסות.

לפני שאתה בא למפגש תעיף אותן אחרת ........יש פה הרבה אנשים שיעיפו אותן במקומך עם עוד כמה חלקים.

:wink:

 

ותן קצת פרטים על הראלי, יד,ק"מ, כמה קנית :wink: ,שיפורים ומה שבא לך.

 

וברוך הבא.

 

אייל

המהירות היא רוע השטן, הסיבובים הם אהבת האלוהים.

 

____________________


×
×
  • תוכן חדש...