Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8401 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עופר יא חולה כשאני אמכור אתה הראשון שאני יגיד לו.

 

דרך אגב הצבע שאני רוצה לראלי הוא ................. צ ה ו ב.

 

ממה שראיתי בתמונות הצבע הזה פשוט מדהים לרכב הזה.

 

אייל

 

נ.ב.

מה עם הטיול ......................

המהירות היא רוע השטן, הסיבובים הם אהבת האלוהים.

 

____________________

פורסם
בוקר צח...

 

ראלי כחולה...

 

יפו נמצאת ליד הים...

 

אתם חושבים על מה שאני חושב? :lol::roll::lol:

 

אחלה רעיון...

רק להוריד את השמור מרחק... שלא יזהו אותה בטעות בתוך המים.. :wink:

 

קאררה,

תתחדש ושלא תדע מוסכים!

בהצלחה!

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
עופר יא חולה כשאני אמכור אתה הראשון שאני יגיד לו.

 

דרך אגב הצבע שאני רוצה לראלי הוא ................. צ ה ו ב.

 

ממה שראיתי בתמונות הצבע הזה פשוט מדהים לרכב הזה.

 

אייל

 

נ.ב.

מה עם הטיול ......................

אתה קורא לזה טיול שיהיה אני קורא לזה לחיצות כנראה מחר אני יעשה לך טלפון תלוי מתי

אני יחזור מהעבודה. ויום למחרת נגיד פה לכולם מי יותר חזק :lol:

פורסם

CaRReRa תתחדש! יש לך ראלי יפייפה, שמור עליה

 

רק כמו שהחברים אמרו תוריד ת'מדבקות המיותרות

 

ותן פרטים (יד,ק'מ,מחיר)

 

לירן

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

תתחדש, 106 ועוד כחולה (Sigh, Sigh......) .

ואייל, אין ראלי צהובה לפי דעתי... לעומת זאת 106GTI צהובה יש גם יש :yum: - רק לא כאן.... הו ארורה את 206 ! בגללך לובינסקי הפסיקו את היבוא ב99..... :? (מי שרוצה שיחליף בין "לובינסקי" ל"206" :wink: ).

 

 

טל.

פורסם

אבל איך אני מוריד את המדבקות? כולם אומרים תוריד תוריד אבל לא מסבירים לי איך

אני יתאבד אם יתקלף לי הצבע! :roll:

פורסם
אבל איך אני מוריד את המדבקות? כולם אומרים תוריד תוריד אבל לא מסבירים לי איך

אני יתאבד אם יתקלף לי הצבע! :roll:

למה להתאבד :?::wink:

כל המדבקות שתרצה להוריד (הן פנימיות והן חיצוניות), ירדו בקלות יתרה עם חימום.

קח מייבש שיער וחמם את האיזור טרם ובמהלך ההורדה.

הדבק נחלש מאוד בחום וקל להוציאו. רק תיזהר שהמדבקות לא יתפרקו בעת ההורדה.

עדינות... :roll:

 

סט של מדבקות ניתן לקנות אצל לובינסקי.

תנסה גם אצל ג'אן, המסגר 10, ת"א

6393393

 

דניאל

MCS 2008

פורסם
התקשרתי לג'אן, תודה.

0-0-5 שקל בשביל המדבקות !? :shock::shock::shock:

 

hehehhehehehe .....WelCome 2 The Club

 

נא להכיר ... זהו ג'אן .

 

ג'אן הידוע בכינוייו , "ג'אן היקרן " .

אבל אין מאיפה להשיג את זה בארץ בדרך אחרת !! :mad:

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם

CaRReRa -עוד משהו קטן...

 

הצבע הזה כמה שהוא יפה, הוא דוהה מהר בשמש :?

 

קנה לאוטו כיסוי או תשתדל לחנות בצל תמיד

 

תתחדש :)

 

 

לירן

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

הורדתי את המדבקות ועשיתי על האיזור ואקס! יצא מעולה ! 8)

אבל אני מפחד להתעסק עם המדבקת אחריות בגלל שהיא מודבקת בתכלס על המפשיר אדים ! מה לעשות??? :roll:

מחר יגיע תורן של מדבקות הטסטים הקודמים :)

 

אה, ולמישהו יש מקום טוב להשיג כיסוי לרכב בזול? אבל איכותי ! (סתירה :idea: )

פורסם

אין לך ממה לפחד!

 

פשוט תוריד אותה וזהו.

 

לכל בעלי פיז'ו סיטרואן היה את המדבקה הזאת פעם, כמעט כולם הורידו אותה באיזשהו שלב ולאף אחד לא הייתה שום בעיה עם המפשיר אדים.

 

אם יהיו שאריות דבק אחרי ההורדה של המדבקה תוכל להיפטר מהם בעזרת המטליות הלחות שיש בד"כ לאנשים ברכב/סמרטוט עם קצת קולה/סמרטוט עם קצת אלכוהול.

 

אין לך בכלל ממה לחשוש.

 

בהצלחה.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

אם יהיו שאריות דבק אחרי ההורדה של המדבקה תוכל להיפטר מהם בעזרת המטליות הלחות שיש בד"כ לאנשים ברכב/סמרטוט עם קצת קולה/סמרטוט עם קצת אלכוהול.

ישי,אפילו יותר טוב שישתמש בווקס לשאריות דבק,זה עובד מצוין בשניות,אה ודרך אגב תתחדש ותהנה,היא באמת יפיפיה במיוחד בכחול.

דרך אגב,גם הקפדה לעשות ווקס כל חודש תשמר את הצבע,תנסה להקפיד על צל,אבל אל

תהיה אובססיבי אחרת תמצא את עצמך מוציא כסף על חניונים יותר מאשר עולה צביעה :idea:


×
×
  • תוכן חדש...