Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7368 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כמה ימים המערכת החלה לעשות בעיות (פעם עובדת פעם לא)

חשבתי נפתח, אולי נראה איזה סיבה לבעיה - אני פותח פתאום אני רואה כל הרמקול מים, ישר ניתקתי הכל ויבשתי אותו - לאחר הייבוש התקנתי אותו חזרה והכל פעל כשורה.

 

עכשיו לשאלות -

יש איזה דרך לשמור על הרמקול שלא ייכנסו מיים?

האם נגרם נזק לרמקול בעקבות זאת שהוא נרטב?

 

תודה לכם,

והמשך יום נעים.

פורסם

את הנזק לרמקול לא ניתן לאמוד כרגע - החומר התרכך ואולי התעוות מעט.

יכול להיות שאין לך כמעט נזק אם הכל כשורה כעת.

לגבי המים:

מים, כמעט תמיד נכנסים בדלת, השאלה היא, האם הם גם יוצאים?

לכל דלת, בחלק התחתון שלה (הרצפה שלה) יש לפחות חור אחד קטן לניקוז מי גשם.

שלך כנראה נסתם מסיבות ליכלוך/איטום לקוי או משהו וגרם לעלייה של המים לקו הרמקול.

אז רק תפנה את החור, וזהו בעצם.

פורסם

או שלאחרונה חנית בהרצליה והרכב שלך הוצף...

 

תבדוק גם את התקינות של הגומיות בדלת שלך - יתכן וגם נפגמה האטימות המקורית של הדלת ומראש מתאפשרת לך חדירת מים בכמות גדולה ממה שהדלת מסוגלת לנקז באופן נורמלי...

הרכב חטף מכה לאחרונה? הדלת ז"א

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

בד"כ מים נכנסים לדלת מהחור שמשחילים חוטים,מהקורה לדלת,יש שם חור עגול,לכל דלת יש חור כזה, ברגע שמעבירים בו חוטים,הוא כבר לא אטום, מומלץ מאוד לאטום אותו עם הדבקה של חתיכת גומי קטנה+סיליקון.

פורסם

את האמת הרכב לא חטף שום מכה לאחרונה, אך אני פותח את הדלתות ומתעסק דיי הרבה עם הרמקולים הקדמיים.

 

ולזה עם הסאב בתמונה - המים אמורים להכנס לדלת מלכתחילה? כי זה לא שיש לי מים עומדים שם. אני רואה שיש טפטוף מתחת לדלת כשאני פותח אותה לאחר גשם חזק. לא נשמע לי הגיוני שאמורים להכנס לשם גשמים ולאחר מכן לצאת, הרי יש שם חלונות חשמל וכל מיני דברי חשמל מלבד הרמקול.

פורסם

אני יודע שאני לא הזה עם הסאב - אבל כן - מים אמורים להכנס לדלת מלכחתחילה - בכדי שהחלון יוכל לנוע בחופשיות משתמשים בחומרים שלא יכולים לאטום מים ולכן פותחים חורי ניקוז בדלתות.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
או שלאחרונה חנית בהרצליה והרכב שלך הוצף...

חחח כמה שאני מבין אותך...אנחנו שטנו לראשונה עם טויוטה רנאקס..=))

דולפינים יש בנשיונל ג'יאוגרפיק - לי יש אלפיין (RST)

היה לי סיוט היום בלילה - חלמתי שהמגברים שלי נכנסים למצב הגנה!!

פורסם

משהו דומה שקרה לי זה אחרי שטיפה של האוטו לפני כשבועים האור שנידלק כשפותחים את הדלת התחיל לעשות בעיות אבל רק אם פתיחת דלת הנהג, באתחלה הוא היה נידלק רק שפותחים את הדלת עד החצי ואחרי כמה ימים כבר לא נידלק בכלל(שוב זה רק בדלת של הנהג וזה התחיל אחרי ששטפתי את האוטו)

מישהו יודע מה אני יכול לעשות?

איך אני יכול לבדוק את זה ואיפה יושב המנגנון הזה הרכב הוא פורד מונדיאו שנת 95?

פורסם

בכל דלת של רכב נכנסים מים מהגומיות של החלונות.

 

בכל רכב יש בדלת חורי ניקוז, בד"כ עם נסתמים שהם גוררים איתם שאריות לכלוך ואבק שמצטברים לבוץ.

סימן לפתחי ניקוז סתומים יהיה גם מים על השטיחים של הרכב בחורף.

נקה את פתחי הניקוז בעזרת כל דבר שיכול לשמש כחוטר אפילו חוט ברזל דק יעשה את העבודה.

under construction..

פורסם
משהו דומה שקרה לי זה אחרי שטיפה של האוטו לפני כשבועים האור שנידלק כשפותחים את הדלת התחיל לעשות בעיות אבל רק אם פתיחת דלת הנהג, באתחלה הוא היה נידלק רק שפותחים את הדלת עד החצי ואחרי כמה ימים כבר לא נידלק בכלל(שוב זה רק בדלת של הנהג וזה התחיל אחרי ששטפתי את האוטו)

מישהו יודע מה אני יכול לעשות?

איך אני יכול לבדוק את זה ואיפה יושב המנגנון הזה הרכב הוא פורד מונדיאו שנת 95?

תפתח את הדלת ותסתכל על המסגרת הפנימית.

תוכל לראות שיש מן כפתור לחיץ כזה, שברגע שהדלת נסגרת, היא לוחצת אותו פנימה ופעולה זו מבטלת

את האור. (כמובן שפעולה הפוכה של פתיחה מדליקה את האור)

לעיתים הכפתור הזה (שדורש הארקה מן המסגרת) משתחרר מעט, תן לו חיזוק.

אם לא עובד, יהיה עליך להגיע אל החוטים שלו מן הצד הפנימי ולבדוק תקינותם.

תכל'ס - לא ביג דיל.

×
×
  • תוכן חדש...