Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דוח חנייה על מדרכה לא מסומנת


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7380 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם יש תקנה המזכירה את הנושא של חנייה ליד מדרכה לא מסומנת ו/או את המרחק בו תמרור צריך להיות ממדרכה לא מסומנת על מנת שהחלק הלא מסומן ייחשב כמקום חנייה אסור?

אני קיבלתי דוח בחיפה על חנייה במפרצון שלא היה מסומן. כמה עשרות מטרים לפני, היה תמרור אין חנייה שהוצב על מדרכה שסומנה באדום לבן. בין המדרכה שעליה התמרור לבין המדרכה שבהמשכה היה המפרצון בו אני חניתי, היה קטע קטן בו המדרכות לא היו מחוברות.

האם זה אומר שקטע המדרכה "שלי" שבו היה המפרצון הינו למעשה קטע לא מסומן?

פורסם

כשיש ספק - אין ספק.

זה מה שלמדתי על החוקי תנועה האלה פה...

אם אין תמרור שאומר שמותר - אסור.

ואם אין תמרור שאומר שאסור - זה לא בהכרח אומר שמותר. :?

- מוכר?

- לא

- כמה? כמה אתה רוצה עליו?

:?

פורסם
האם יש תקנה המזכירה את הנושא של חנייה ליד מדרכה לא מסומנת ו/או את המרחק בו תמרור צריך להיות ממדרכה לא מסומנת על מנת שהחלק הלא מסומן ייחשב כמקום חנייה אסור?

אני קיבלתי דוח בחיפה על חנייה במפרצון שלא היה מסומן. כמה עשרות מטרים לפני, היה תמרור אין חנייה שהוצב על מדרכה שסומנה באדום לבן. בין המדרכה שעליה התמרור לבין המדרכה שבהמשכה היה המפרצון בו אני חניתי, היה קטע קטן בו המדרכות לא היו מחוברות.

האם זה אומר שקטע המדרכה "שלי" שבו היה המפרצון הינו למעשה קטע לא מסומן?

כמו שכתב KOMPY, ואני אחדד את דבריו מעט: ישנם תמרורים המוצבים בצד הדרך, המתבטלים באמצעות תמרור ביטול, או ע"י הצומת הקרוב שאחריו.

תמרור איסור חניה נמנה על אלה המתבטלים גם ע"י צומת וגם ע"י תמרור ביטול (מה שיופיע קודם כמובן); כך שאם היה תמרור האוסר חניה ולא היה תמרור ביטול, וגם לא צומת, הרי שהתמרור תקף, ועברת עבירת תעבורה.

ועכשיו בשביל הסקרנות- היכן קרה המקרה (אני חיפאי בעצמי)?

:puzzled:
פורסם
כמו שכתב KOMPY, ואני אחדד את דבריו מעט: ישנם תמרורים המוצבים בצד הדרך, המתבטלים באמצעות תמרור ביטול, או ע"י הצומת הקרוב שאחריו.

תמרור איסור חניה נמנה על אלה המתבטלים גם ע"י צומת וגם ע"י תמרור ביטול (מה שיופיע קודם כמובן); כך שאם היה תמרור האוסר חניה ולא היה תמרור ביטול, וגם לא צומת, הרי שהתמרור תקף, ועברת עבירת תעבורה.

ועכשיו בשביל הסקרנות- היכן קרה המקרה (אני חיפאי בעצמי)?

זה היה ברחוב יונה הנביא.

כתבתי ערעור על הדוח ומה שמעורר בי תקווה הוא פסק הדין שהתקבל במקרה דומה והתפרסם לאחרונה במוסף ממון של ידיעות - ראה קובץ מצורף.

במקרה המתואר מדובר על תמרור שהיה 30 מטר מאחורי הרכב שקיבל את הדוח ולדעת השופטת זה לא היה מספיק.

מה דעתך/דעתכם?

scan0001.jpg

פורסם
זה היה ברחוב יונה הנביא.

כתבתי ערעור על הדוח ומה שמעורר בי תקווה הוא פסק הדין שהתקבל במקרה דומה והתפרסם לאחרונה במוסף ממון של ידיעות - ראה קובץ מצורף.

במקרה המתואר מדובר על תמרור שהיה 30 מטר מאחורי הרכב שקיבל את הדוח ולדעת השופטת זה לא היה מספיק.

מה דעתך/דעתכם?

אני שמח לבשר:

היום קיבלתי מכתב מעיריית חיפה המודיע לי כי "לפנים משורת הדין" הם מבטלים לי את הדוח.

מה שאומר, שאם אתה מאמין במשהו ויודע לנסח מכתב טוב - סיכוייך טובים.

פורסם
כשיש ספק - אין ספק.

זה מה שלמדתי על החוקי תנועה האלה פה...

אם אין תמרור שאומר שמותר - אסור.

ואם אין תמרור שאומר שאסור - זה לא בהכרח אומר שמותר. :?

הזכרת לי כרגע את המורה נהיגה שלי..

ולפותח התארד, אני שמח שביטלו לך את הדו"ח, גם אני קיבלתי דו"חות באותו המקום ליד הבית בלי הפסקה ותמיד ביטלו לי אותו בגלל היתר שהיה לי, והפקח לא שם לב .. סתם טירחה :roll:

×
×
  • תוכן חדש...