Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7352 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כשנסעתי במהירות 90 קמ"ש הרגשתי בעיטות רציניות מהאוטו כל הרכב ממש קפץ קדימה

זה קרה פעם אחת אבל עדיין זה מדאיג זה לא קרה לי אף פעם הרכב סובארו GL 1800 87

4X4

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

כן גם לי זה קורה מידי פעם.

נראה לי שהבעיה מפני שהטורבו נכנס לפעולה:wink: .

GT-STI בשביל הפאן(נמכרה :( ).

ktm 690 smc ליום יום ולחסכון בדלק :)

פורסם

בדוק והחלף מסנן דלק בהתאם לצורך, ועדכן האם חל שינוי בתצרוכת הדלק מ1 ליטר ל3 מייל?!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אין לי טורבו בכלל בסובארו הזאת. הסובארו שנת 87 איזה טורבו יכול להיות לה? דגם המנוע EA 82

ובעיה נספת מוזרה:

לפני שהאוטו "בעט" הוא עשה לי משהו בסביביות ה1 ל10 מייל, כמה שזה לא נשמע הגיוני חצי מיכל 20 ליטר בערך עשיתי 200 מייל (לפי הקבלה המומחשבת מהתחנת דלק ). וגם ראיתי בזמן נסיעה שהאוטו לא צורך יותר מידי .(את הבדיקה התחלתי כשמיכל הדלק מלא בסביבות 38-40 ליטר)

אבל אחרי ה"בעיטה" האוטו חזר להתנהג בצורה אכזרית, וצריכת הדלק נכון למילוי האחרון לפני מס' ימים...

1 ל2 מייל.

כמובן שחזרתי אל המכון קרבורטורים אך המכונאי אמר לי שהפליטת גז מהאגזוז תקינה. הוא בדק לי את הפליטה עם מכשיר שנקרא GAS ANALAYZER. את האמת לדעתי המכשיר לא כל כך נראה מדוייק כי הוא נראה ישן ונראה קצת מחשיד .הוא אמר לי שהפליטה של הפחמן היא נמוכה מאוד מה שאומר שלא נשרף הרבה דלק

אני חייב לציין שהמכונאי סגר את "בורג התערובת" (כך אני הבנתי שקוראים לבורג הזה מעיון בפורום).

עד המקסימום כמעט המנוע כבר רועד במידה מסויימת. אך עדיין הצריכה גבוהה.

הוא בדק לי את כיוון ההצתה עם משקפים כאלה ואור מיוחד והוא אמר שההצתה בסדר.

אולי יש נזילת דלק תוך כדי נסיעה לאיזשהו צינור ברכב למרות שהשמן לא מריח שרוף ואין נזילת דלק שמתבטאת בשלוליות מיתחת לרכב. החלפתי שמן מנוע והוא ניקה לי את המיכל שמן ואת המנוע בחומר מיוחד החליף לי מים למנוע ופלגים, שדרך אגב ניראו שרופים בקצה כי לפעמין האוטו מתקשה בהנעה .

 

יש פה משהו ממש מוזר.

 

אני באמת מבקש מכל המומחים של הפורום בעלי הניסיון לעזור לי בבעיה הקשה שגוזלת את כספי .

דבר נוסף לא החלפתי חוטי הצתה אולי זה יכול לפתור את הבעיה?

 

מסנני דלק ופילטר אוויר הוחלפו בטיפול.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

סע למכון קרבורטוורים בעל שם בתחומו , ובעל המלצות, ובעייתך תפתר , ותחסוך לך דלק וכסף רב!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

צביקה שלום

 

תוכל להמליץ לי על מכון בעל שם באזור ת"א וראשל"צ?

 

כי אני במוסכים לא ממש מתמצא ולבוא שוב למישהו חדש שאין עליו המלצות ולשפוך כסף לחינם לא יפתור את הבעיה

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

אין קשר לחוטי הצתה.

 

הבורג שהמכונאי סגר עד הסוף, סגור אותו עד הסוף ,פתח אותו 3 סיבובים בדיוק = ככה הוא אמור להיות פתוח בד"כ,אבל שוב, צריך לבדוק עם מכשיר 4 גאזים ולכוון במדוייק גם את ההצתה.

 

מעבר לזה זה יכול מאוד להיות לכלוך בדיזה המרכזית בקרבורטור.

 

לגבי הטורבו בלאונה, בחו"ל רוב הלאונות (לויאל) הגיעו עם טורבו 4*4, מנועים 1800 קרבורטור\הזרקה, תתפלא,גם לגבי שנתון כמו שלך.

פורסם

פנה אל "אלי רומנו קרבורטורים" שבמגרשי התערוכה הישנים בסוף רח' דיזנגוף ת"א,

טל' 03-6021998 או 050-5590874 אך טלפן לתאם בואך ולקבל הדרכה אליו במתחם.

אלי הוא המקביל של צביקה בת"א (אני מכיר את שניהם).

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

זו לא יכולה להיות בעיית חשמל?

 

אצלי ב 205 מודול ההצתה עשה בעיות כי לא היה מגורז, וגרם לכיבוי רגעי של המנוע גם במהירויות גבוהות, נראה לי שבטורים גבוהים זו יכולה להיות אפשרות סבירה, אבל אני לא מכיר את הסובארו כל כך טוב..

 

בהצלחה.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

שלום לכל חבריי המלומדים:

עשיתי היום כדיברי צביקה ובקרתי במכון קרבורטורים אחר.

באתי כדי למלא גז במזגן ואמרתי לו על הדרך את בעיית הדלק וסיפרתי לו שהוטו טופל אצל "השכן שלו"

כמה רחובות ממנו (המכון קרבורטורים האחרון שביקרתי בו)

קודם כל הוא "לכלך" על המכון הקודם ואמר שהבחור שטיפל לי בקרבורטור לא יודע לעבוד כי הוא סגר יותר מידי את בורג התערובת וזה יכול לשרוף את השסתומים או משהו כזה . יש לציין שMSDS אם אני לא טועה ציין שכמו שהבורג כוון כך הוא צריך ליהיות.

הוא בדק את הרכב עם המכשיר החדש והמשוכלל ואמר שהערכים שמראה המחשב נמוכים מידי וזה לא יעבור טסט .אבל לבנתיים הרכב עשה 1ל 10 בערך.

אני חושב שהוא משקר בגלל שהפליטה של הגזים צריכה ליהיות נמוכה כדי למנוע זיהום אוויר לכן הכניסו את התקנה החדשה הזו. וכנראה הוא רוצה לעשות לי טיפול שלא לצורך ולהגדיל את החור בארנק שלי

האים יש אמת בדבריו?

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם
שלום לכל חבריי המלומדים:

עשיתי היום כדיברי צביקה ובקרתי במכון קרבורטורים אחר.

באתי כדי למלא גז במזגן ואמרתי לו על הדרך את בעיית הדלק וסיפרתי לו שהוטו טופל אצל "השכן שלו"

כמה רחובות ממנו (המכון קרבורטורים האחרון שביקרתי בו)

קודם כל הוא "לכלך" על המכון הקודם ואמר שהבחור שטיפל לי בקרבורטור לא יודע לעבוד כי הוא סגר יותר מידי את בורג התערובת וזה יכול לשרוף את השסתומים או משהו כזה . יש לציין שMSDS אם אני לא טועה ציין שכמו שהבורג כוון כך הוא צריך ליהיות.

הוא בדק את הרכב עם המכשיר החדש והמשוכלל ואמר שהערכים שמראה המחשב נמוכים מידי וזה לא יעבור טסט .אבל לבנתיים הרכב עשה 1ל 10 בערך.

אני חושב שהוא משקר בגלל שהפליטה של הגזים צריכה ליהיות נמוכה כדי למנוע זיהום אוויר לכן הכניסו את התקנה החדשה הזו. וכנראה הוא רוצה לעשות לי טיפול שלא לצורך ולהגדיל את החור בארנק שלי

האים יש אמת בדבריו?

אינני זוכר שהמלצתי לך ללכת למכון מזגנים לרכב, על מנת על הדרך לטפל בקרבורטור!

לגבי "לכלוך" הדבר מעיד על האחד מכללי האתיקה החשובים, שאסור ולא נהוג לעשות זאת, ובוודאי לא בענף הרכב!

לגבי סגירת בורג כוון התערובת, היא אכן לא רצוייה, והיא אכן גורמת לתערובת ענייה , יתר על המידה, אשר אכן גורמת להתחממות השסתומים ושרםתם, ןלצלצול המנוע בעומס, ולהגברת תצרוכת הדלק ולא לחיסכון!

אם הרכב עושה עכשוו 1 ל10 אז תסתפק בכך, עד עכשו הרכב צרך 1 ל3 מייל, בגלל לוח שעונים במיילים, ודלק בגלונים , ולא בליטרים!

הוא לא משקר ואין קשר בין זיהום האאוויר לתקנה החדשה, ברכבך אין ממיר קטליטי, ורכב לא מוזרק, ולא משנת 95 , ואת ה מערבב שני נושאים שונים, ולא מתייחס לעיקר אלא לתפל, בזמן ובמשאבים שהשקעת עד היום, במכוני קרבורטורים אלמונים ועלומי שם, היית קונה ב.מ.וו!

את החור בארנק אתה מגדיל לעצמך, ואל תאשים אחרים בכך, מי שמחפש בזול משלם ביוקר!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

הבחור שהיתי אצלו זה בחור שמתעסק במכונאות גם קרבורטורים גם מזגנים בקיצור הכל

 

לעיניין המדידה אני מודד בליטרים כי לפי הקבלה המומחשבת מהתחנת דלק הם מראים בליטרים מלאתי עד שלא נכנס יותר דלק וזו היתה נקודת היחוס. השעון מראה מיילים אז לא בעיה להכפיל ב1.6

לגבי הצריכת דלק, אם הוא היה פותח את הבורג אז הצריכה היתה עולה, וזה בדוק. כי לפני שסגרו את בורג התערובת אז הצריכה היתה גבוהה מאוד. והיא ירדה בעיקבות סגירתו !

לצערי הבעיה העיקרית ברכב זה צריכת הדלק, ונכון לעכשיו אני חושב שהיא נפתרה.

אם היתי יודע על הבורג התערובת וחשיבותו בתחלת הדרך אז היתי יכול לחסוך הרבה כסף בטיפולים.

שבאתי למכון קרבורטורים השני ראיתי שהוא פירק את הקרבורטור. והחלקים שלו היו ממש נקיים, אז הבעיה היא לא היתה בניקיון הקרבורטור אלא בכיוון שלו.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

×
×
  • תוכן חדש...