Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7377 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אז ככה אחרי שאני עשיתי לרכת פחחות וצבע

שוב חוזרים למצב של הישראלים שחונים לידך ולא שמים ז*ן ופותחים את הדלת בפראות והורסים את האוטו

יש לכם המלצות כל שהם איך להגן על הרכב ?

כל המכות הם בגובה פחות או יותר קבוע

מה דעתכם על פס פרספקט מעוצב בגובה המכות ?

מישהו היתנסה ?

בתודה מראש

איתי :)

למכירה , מגבר 2 ערוצים , 2מגברים 4 ערוצים , 2 מגברים מונובלוק, מחשב נייד ,קרוס 3 WAY , פורטים , מידים אילייט , רמקולים פולק אודיו לבית , בקיצור הכל לחץ כאן

פורסם

מה דעתך להחנות קצת רחוק מכל ההמולה וכך תוכל לשמור על רכבך?

 

אגב, זה נשמע רעיון לא רע מה שהצעת, אבל איך תדביק אותו לצבע של הרכב???

 

אולי כדאי לך לחשוב על הפס גומי היפה עם הגימור ניקל שמוכרים באוטו דיפו לפי מטר רץ?

 

 

שי.

פורד פיאסטה 83':arrow:

פורסם

לא הגזמנו קצת ב"כמה אפשר לשמור על האוטו"?, זה מגיע לרמות חולניות ממש. אני מבין אותך, גם לי יש רכב חדש שרק לפני כמה חודשים קניתי (מאזדה 3 אדומה, קומפורט), וכבר חודש אחרי כן - גיליתי מכות בגובה הדלת כתוצאה מפתיחת דלת של חנית רכב מקביל.

אין כמעט מה לעשות !!! אתה חי במדינה שיש בה המון ברברים וחוליגנים שלא אכפת להם מרכושם של הזולת, ואפילו אם תחנה בחניונים או בחניות מרוחקות - תמיד ידבק לך איזה רכב חונה ויגרום נזקים.

הדבר היחיד שאתה יכול לעשות זה לרכוש מצלמה במעגל סגור שתצלם במשך 24 שעות את רכבך וכל נגיעה הכי קטנטנה ברכב שלך - תוכל לרשום לפחות את הפרטים של הפוגע, ורק כך אולי תוכל לישון בלילה.

ליאורוקו

Pure freedom it's in the mind and spirit, up in the sky where the dragon flies...

פורסם

לא הגזמת קצת אתה?!

 

בנאדם משקיע את מיטב כספו בצביעת הרכב ורוצה להנות מהתוצאה לאורך זמן,

אולי לך לא אכפת גם ולכן אולי אבל רק אולי גם אתה תיפתח את הדלתות על אנשים אחרים.

 

אני מבין אותו לחלוטין ותאמין לי שאפשר למצוא תמיד חניות קצת מרוחקות אבל שישמרו על הרכב מפגיעות חנייה.

אני אישית מעדיף ללכת עוד 300 מטר בידיעה שהרכב שלי במקום נורמלי מאשר להידחף.

ויש לי "רק" פונטו.

 

מצטער אבל זה לא במקום הקטע של החולניות.

 

תהנה מהרכב שלך,

 

שי.

פורד פיאסטה 83':arrow:

פורסם

אני זוכר כשהייתי במלווה אבא שלי תמיד היה מזכיר לי לחנות רחוק משאר המכוניות כדי שהדלתות לא ישרטו וכ...

 

אין מה לעשות אל תכנס לכל מיני חורים רק כדי לחנות :-)

סובארו DL - חיים רק פעם אחת - מטפלים רק פעם אחת

בית"ר ירושלים אהבת חיי

למלחמה ונצחון - עוצמה חולון

פורסם

כמובן שעכשיו אתם נחשפים לסכנה אחרת.

 

אם אתם מחנים בבידוד, אתם מעודדים פריצה לרכב.

 

שכן, אתם חונים "רחוק מההמולה".

פורסם

דווקא בצה"ל מצאו לזה פתרון...

 

 

על תתעבן יותר מדי, כי תמיד שתחנה בצורה המושלמת, רחוק מכולם, יבוא איזה מאנייק(ית) שלא יודעים לחנות כמוך.

before.jpg

after.jpg

מה שכן, כ"כ התעצבנתי עליו שהוא לא עונה אז שאלתי אותו אם הוא רוצה למצו# לי אז הוא ענה שהוא נעלב והוא לא מדבר איתי יותר, הזכיר לי את אישתי :lol:
פורסם

זה לא משנה כמה רחוק וכמה תיזהר, תמיד משהו יפתח לך איזה דלת ותמיד זה דווקא לייד הרכב שלך.

 

אין מה לעשות, נסה להתעלם מהשריטות האלה.

פורסם

אם אתה רוצה לשמור על הצבע ועל הפח אז אין מה לעשות חוץ מלהדביק את הגומיות בצדדים. זה באמת עוזר.

תחפש אצל כמה רפדים כי ביעקר הם מוכרים את זה ויש להם המון צורות וגדלים של גומיות כך שתוכל למצוא גם משהו יפה שיתאים לרכב שלך.

פורסם

2 כללים פשוטים שומרים על הדלתות.

א. לחנות תמיד צמוד לקיר (פחות 50% שדביל יחנה לידך) או לעמוד

ב. לחנות עם זוית קלה ככה שהדלת הקדמית של מי שיחנה לידך יהיה קצת יותר רחוק.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

בהחלט כך, זה מה שאני עושה תמיד (אפילו פסי הקישוט לא עוזרים) אז אני חונה תמיד באלכסון כזה.

2 כללים פשוטים שומרים על הדלתות.

א. לחנות תמיד צמוד לקיר (פחות 50% שדביל יחנה לידך) או לעמוד

ב. לחנות עם זוית קלה ככה שהדלת הקדמית של מי שיחנה לידך יהיה קצת יותר רחוק.

פורסם

טוב אז ככה

תודה על התגובות

עכשיו

להחנות רחוק\מקום מבודד זה בעיה כי אני מסכן את הרכב בגנבה\פריצה

אני משתדל להחנות צמוד לקיר ומודע שזב מקטין ב 50% את המכות

להיתעלם אני לא יכול

אני ינסה לקפוץ אולי לחנות פרספקט ואם אני יישם את אחד הרעיונות אני ישוב לעדכן

תודה לכולם

למכירה , מגבר 2 ערוצים , 2מגברים 4 ערוצים , 2 מגברים מונובלוק, מחשב נייד ,קרוס 3 WAY , פורטים , מידים אילייט , רמקולים פולק אודיו לבית , בקיצור הכל לחץ כאן

  • אחראי פורום
פורסם
אני ינסה לקפוץ אולי לחנות פרספקט ואם אני יישם את אחד הרעיונות אני ישוב לעדכן

תודה לכולם

אתה בטוח שאתה יודע מה זה פרספקס?

פלסטיק שקוף וקשיח ?...

לא ממש האביזר האידיאלי לשמור מפגיעות כאלה, בפעם הראשונה

שמישהו יפתח דלת על האוטו שלך - זה יישבר.

וגם, לא משנה איך תדביק - תמיד יראה סימן ההדבקה (כי זה שקוף).

שים פסי גומי . אפילו מוכרים אותם עם פסי ניקל כאלה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

×
×
  • תוכן חדש...