Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7385 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בולמים - רק חדשים,לא מפירוק ולא כלום - חדשים.

ציריות - משופצות , לאחר שיפוץ, לא שירדו מרכב אחר מפירוקייה, אלה משופצות.

 

לגבי ה K44, רק באנפוזיה אם בכלל, אם תשים בדלק , צפה לצרות צרורות מכיוון הקרבורטור, כאמור, רק אינפוזיה ישירות לסעפת.

פורסם

להיפך,זה יותר משמעותי, אם יש לך הזרקה אז רק K44 ישירות לסעפת, זה נקרא אינפוזיה, תבקש לעשות אינפוזיה עם פחית K44 , בשום אופן לא לטנק הדלק כי זה יסתום לך את המזרקים.

פורסם

והבחור מהמוסך אמר לי שצריך להיות לי לפחות חצי טנק דלק

 

למה?

פזו 205 שנת 94 ...חסכוני אמין פשוט סוס

פורסם

אם אתה מתכוון לעשות 44K דרך מיכל הדלק, אתה צריך פחות מחצי מיכל, לא לפחות חצי מיכל. כך לפחות ריכוז החומר בדלק יהיה גבוה יותר.

 

אל תקנה בולמים מפירוק. אף אחד לא מבטיח לך שהם יחזיקו יותר משלושה חודשים, אף אחד גם לא מבטיח לך שהם זהים, וירדו מאותו הרכב.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אז ככה

הבחור מהמוסך אומר שהחלקים כולל בולמים הולכים להיות מפורקים מפזו 205 שנת 96 ושהוא קודם יעשה סבוב על האוטו לבדוק ושאין לי מה לדאוג (אני מקווה)

המחיר שהוא רוצה כולל עבודה 1100 חלקים 400-500 עבודה

חוץ מבולמים ,צריות,מוט מייצב,לאגרים,וגומיות הוא גם עושה טפול גדול כולל רצועת טיימינג

ובסוף כוון הגה

 

מה אתה אומר?

פזו 205 שנת 94 ...חסכוני אמין פשוט סוס

פורסם

אם זה רכב מפירוקייה אז סביר שהוא מושבת. איך בדיוק יעשה נסיעה לא ברור לי...

בקיצור - אל תנסה לחסוך את ה 200-300 ש"ח העלובים הללו.

לא תשיג כלום. ואל תגיד "אין לי כסף"... אין כסף להחזיק רכב?! לא מחזיקים רכב!

פורסם

זה לא שאלה של אין לי \יש לי כסף

 

 

זה הכל שאלה של כדאיות והשקעה יחסי עלות תועלת

 

אולי עדיף לי לשחרר את האוטו הזה ולרכוש רכש חדיש שישרת אותי בצורה טובה יותר

 

במקום להשקיע כל חודשיים 2000 שקל פה אז כבר להשקיע 20-30 אלף ברכב חזק גרמני

 

מה דעתך?

פזו 205 שנת 94 ...חסכוני אמין פשוט סוס

פורסם

20-30 רכב גרמני חזק??אולי חזק אבל בטח שלא הרבה יותר חדש/או עם פחות בעיות...

התהליך שאתה עובר נקרא "יישור קו".השקעה הזו ברכב נחוצה,וכדאית,אם אתה אוהב את הרכב,ומתכוון להחזיק בו.הדברים עליהם מדובר כאן אינם נשחקים מהר ולכן ההשקעה ארוכת טווח,ומשתלמת.

בהצלחה!

פורסם

ידידי הטוב ככה גם אני חשבתי פשוט זה לא ממש ככה הלכה למעשה.

 

 

בוא לא נשכח שהמנוע בן 13 ועשה 210000 ק"מ... אתה לא חושב שהוא ימות מתישהו?

 

ומה לגבי תיבת הילוכים? אתה לא חושב שהיא תמות מתישהו?

פזו 205 שנת 94 ...חסכוני אמין פשוט סוס

פורסם

טוב מחר היום הגדול...

אני מקווה שאני אוכל לצלם הכל ולהביא את זה לפה כפרוייקט

סופשבוע נעים

פזו 205 שנת 94 ...חסכוני אמין פשוט סוס

פורסם
זה לא שאלה של אין לי \יש לי כסף

 

 

זה הכל שאלה של כדאיות והשקעה יחסי עלות תועלת

 

אולי עדיף לי לשחרר את האוטו הזה ולרכוש רכש חדיש שישרת אותי בצורה טובה יותר

 

במקום להשקיע כל חודשיים 2000 שקל פה אז כבר להשקיע 20-30 אלף ברכב חזק גרמני

 

מה דעתך?

ידידי הטוב ככה גם אני חשבתי פשוט זה לא ממש ככה הלכה למעשה.

 

 

בוא לא נשכח שהמנוע בן 13 ועשה 210000 ק"מ... אתה לא חושב שהוא ימות מתישהו?

 

ומה לגבי תיבת הילוכים? אתה לא חושב שהיא תמות מתישהו?

תאמר לי ידידי - בן כמה אתה והאם זהו רכבך הראשון?

איזה רכב גרמני תמצא ב 20-30 שלא עבר קילומטראז' דומה (אם לא פי 2-3) בן 13 (אם לא פי 2) ויישרת אותך ללא תקלות?

 

צא מהשטויות הללו. יש לך רכב ישן כלומר קנית בזול. יהיו לך הוצאות אחזקה. מה לעשות?!

תתקין בולמ"ז מפירוק וסביר שאכן כל חודשיים תצטרך להחליף.

תשקיע פעם אחת כמו בן אדם וזהו! נהג בתבונה ואחריות ולא תצטרך לראות הרבה מוסכים.

 

"כנגד ארבעה בנים דיברה תורה..." ואתה ידידי, עושה רושם שהחלטת לשמש כתם...

×
×
  • תוכן חדש...