Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7384 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם :)

 

לאחר החלפת זוג משולשים+תפוחים+תושבת תחתונה כולל בוקסה עדיין רעשים מהפרונט.

 

קבלתי הצעה במוסך להחליף

 

1. זוג צריות קדמיות למשופצות

2. זוג בולמים קדמיים לבולמים אחרים מפרוקיה + גומיות(באמפרים)

3. גומיות חדשות למוט מיצב קדמי.

4. 2 לאגרים קדמיים לחדשים

5. טפול גדול למנוע שטיפת מנוע בחומר מיוחד ואחכ טפול גדול

6.שטיפת מערכת דלק עם K44

 

אם משהו יכול בבקשה להעריך את המחיר של העבודה לחוד ושל החלקים לחוד אני מאוד יעריך את זה

כי קבלתי מספר הצעות סותרות ואני כבר מבולבל. אגב חבר המליץ לי ללכת כבר על בולמים חדשים ולא מפרוקייה. מה דעתכם? מה ההבדלים במחיר?

 

תודה

פזו 205 שנת 94 ...חסכוני אמין פשוט סוס

פורסם

בולמים חדשים, בלי שום ספק.

 

בולמי שמן תחליפיים עולים למיטב זכרוני כ400 ש"ח.

כל צירייה בערך 250-300 ש"ח.

פחית של 44K עולה 60 ש"ח.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אתה יכול להסביר בבקשה איזה רעשים אתה שומע מהפרונט?

 

זה דפיקות שמתגברות עם המהירות , ונשמעות בדרך כלל בתאוצה?

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

1. רעשים בעיקר בעיר בעיקר בכביש משובש = בולמים+באמפרים(גומיות)+גומיות של מוט מייצב

 

2. רעשים של תקתוקים חזקים בסבוב ההגה בחניה בעיקר שמגיעים לקצה הזווית= צריות דפוקות

 

3. רעשים של חריקות מהגלגלים = לאגרים

פזו 205 שנת 94 ...חסכוני אמין פשוט סוס

פורסם

נאבות החלפת?

אם זה יעזור לך , החלפת ציריה למשופצת (ימנית) עלתה לי 600 ש"ח כולל שמן גיר.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

הוא רוצה 1400 שקל על הכל כולל חלקים ועבודה אני מניח שלבולמים חדשים אצטרך להוסיף עוד מאה מאתיים שקל

על כל מה שכתבתי למעלה בהודעה הראשונה

(יש לשים לב שמדובר בחבר)

מה דעתכם?

פזו 205 שנת 94 ...חסכוני אמין פשוט סוס

פורסם

לפי דעתי מחיר זנותי.

 

שאל אותו אם הוא מוכן לטפל לי ברכב באותם המחירים.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

הבחור מהמוסך עובד 10 שנים בפזו סיטוראן והוא רוצה

לשים לי חלקים מפרוקיה כי זה יותר זול

הוא אומר שעל בולמים מפרוקיה יש אחריות חודשיים ושלדעתו הם אחלה ויחזיקו מינימום שנתיים בתנאי נהיגה נורמליים.

כל בולם מפרוקיה עולה 150 שח

כל ציריה משופצת עולה 200 שח

 

מה דעתכם על הנושא? לא עדיף כבר בולמים חדשים למרות שכל בולם עולה 250 שח?

כמוכן לגבי אדים מחניקים של גזים שיוצאים מהמנוע הוא המליץ על ניקוי מנוע בחומר מיוחד ששוטף אותו

ומקטין את צריכת הדלק

ובחומר K44 ששמים בדלק וגם מנקה את המנוע

זה יפתור את בעיית הגזים?

כמוכן יש בעיה בהגה שאני נוסע ישר האוטו נוסע ישר אבל אני מחזיק את ההגה בנטיה 3-4 מעלות ימינה

למה זה קורה? יש צורך בכוון פרונט? או כוון של ההגה עצמו?

פזו 205 שנת 94 ...חסכוני אמין פשוט סוס

פורסם
לא עדיף כבר בולמים חדשים למרות שכל בולם עולה 250 שח?
כבר אמרו לך שכן, לשלוח לך את התשובה בפקס? אי-מייל? יונת דואר?

פורסם

נכון אבל כולם זורקים לי באויר תשובות

תגידו לי שם ומקום ומחיר של בולמים חדשים ושלא יעלו 500 שקל כל אחד אלא 250

פזו 205 שנת 94 ...חסכוני אמין פשוט סוס

×
×
  • תוכן חדש...