Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7396 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום פורום אודיו,



אני צריך לקנות בזמן הקרוב מערכת לרכב.

אני צריך שיורכב מרדיו-דיסק וקומפננט, הרעיון הוא להשאיר הכנה עתידית למגבר וסאב מאחורה.

התקציב לרדיו-דיסק הוא כ-750 שקל, רצוי שיהיה עם שלט. (אם אין ברירה אז המחיר גמיש)

רמקולים כ-500 שקל, הבנתי שמורל נכנסים טוב כאן. (גודל של 5 ורבע כנראה)

 

תודה על העזרה.

פורסם

לגבי הרדיו דיסק הייתי מוסיף עוד 50 שקל וכבר יש לך כאן מבחר של דגמים פשוטים ואולי גם קצת מיושנים של פיוניר, פנסוניק, סוני, JVC ועוד חברות שהן הרבה יותר מהמוצרים הפשוטים יותר כמו PILOT או סופר סאונד למיניהם שיתנו לך צליל מאוד יפה - ממליץ כרגיל - פנסוניק - יש ב800 ש"ח mp3 עם שלט (מה שמותקן אצלי ברכב זה דגם שהיה בזמנו במבצע ב200 דולר בדיוטי פרי - בארץ הוא עלה אז כמעט כפול) היום זה באמת המחיר שלו - 800 ש"ח ואני מדבר על דגמים חדשים יותר מאותה הסדרה.

 

לגבי הקומפוננט - מורל פולס זאת בהחלט בחירה מצויינת במחיר הזה, השאלה היא אם הסאונד שאתה אוהב הוא רגוע - כי אם אתה מחפש טוויטרים מאוד חזקים - מורל לא תהיה בחירה נבונה - הייתי מציע לך לבדוק סט פשוט של mb quart או מאגנט

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אם יהיה צורך אני אשקיע 800, זה לא הבדל כזה גדול.



למצוא רדיו-דיסק במחיר הזה זו לא בעיה, הקושי הוא לדעת מה לבחור ופה אני שואל אותכם.

פורסם

תחפש בטווח מחירים הזה מכשיר שיהיה כמה שיותר ידידותי להפעלה, רצוי לפחות 2 יציאות למגברים ולפחות 2.5 וולט ליציאת מגבר (עד כמה שזכור לי אתה רוצה בעתיד להוסיף סאב ומגבר ולכן זה חשוב) - אני יודע בוודאות בפנסוניק במחיר הזה אתה תמצא את כל מה שכתבתי כאן ואפילו יותר. לגבי מכשירים אחרים - תיכנס לזאפ ותתחיל לבדוק נתונים טכניים.

 

מבחינת הסאונד - לדעתי אין ברמה הזאת בין החברות האלה הבדל מהותי נשמע לאוזן, הכל תלוי באיך אתה מכוון את המערכת שלך.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אתה יכול גם לקנות רדיו דיסק יד שניה ב800 שקל

אבל חברות וסדרות גבוהות כמו למשל פיוניר סדרות 7 אם שלוש יציאות RCA

 

שתצטרך אותם בעתיד למגברים

לא בוכים על חלב שנשפך :fist:

פורסם

כולם מעדיפים לא משומש !

העניין פה הוא , תמורה לכסף . בסכום כסף שאתה מוכן להשקיע , תקבל HU יותר טוב אם תקנה יד-שנייה .

אם תמצא HU במצב טוב , אין לך סיבה לחשוש , הוא יעבוד בדיוק כמו חדש (אבל זה סיכון).

 

עכשיו, אם תקנה מיד-שנייה ובמידה ואתה תיהיה מעוניין בעתיד להשתדרג ולקנות סאב ומגבר , לא תצטרך לשדרג את ה-HU .

אם תקנה חדש (משמע פחות טוב מבחינת פונקציות) , סביר להניח שתרצה לשדרג את ה-HU (ואני מוריד מהפרק על להוסיף אקולייזר חיצוני).

 

ותחשוב על זה , איאיאיאיייאיאיאיאיי

זה נכון

פורסם

ר"ד:

היות והבחור לא הולך להכנס כאן להפצצה של מערכת עם 7 מגברים ו9 סאבים:

1301 של פנסוניק, הוצאתי אותו במכרז ב486 ש"ח (נמכר הכי זול שמצאתי 680), מגיע עם שלט, קורא MP3, יש 2 יציאות למגבר, ההיי פאוור מספק 18 RMS 4 רמקולים...

מכשיר בהחלט שווה את הכסף.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

כמו ש OrSe אמר, אני לא בונה מערכת מתקדמת.

בגלל זה אני לא רוצה להתחיל לחפש ולרדוף אחרי מוכרים למיניהם שיכולים לתת לי מכשיר במצב רע.

אז בבקשה לחזור לנושא...

פורסם

אתה לא נראה לי כמו הטיפוס שיהיה שקט עם יד שניה ונראה לי שהגבול של 800 ש"ח יעשה בשבילך עבודה מצויינת גם בעתיד אם תרצה להוסיף סאב ומגבר - כנס לzap ותריץ חיפוש עד 1000 ש"ח - לפי דעתי תתעניין בעיקר בפנסוניק, סוני, JVC ופיוניר - שם תקבל את התמורות הכי גבוהות למחיר - בייחוד פנסוניק וסוני.

 

הדברים שתשים עליהם דגש זה - 1. נוחות לשימוש והפעלה - בקטע הזה פיוניר ופנסוניק חזקים מאוד. 2. מספר יציאות למגברים 3. אחריות 4. שלט רחוק.

 

לגבי הרמקולים - תגדיר את סוג הצליל שאתה אוהב ומכאן כבר יהיה אפשר לתת לך תמונה כללית - אבל! וזה אבל גדול! אל תקנה בלי לשמוע - כי הבן אדם היחידי שיכול לאמר לך אם זה צליל שאתה אוהב - זה אתה...

 

לגבי העתיד - אם אתה מרגיש שאתה נמשך לתחום הזה אז אתה גם כנראה תידבק לתחביב וזה תחביב יקר, ממש בור ללא תחתית ומהרגע שנכנסת פנימה - אין לדבר הזה מרפא - יותר גרוע משפעת העופות!

אז אם אתה מרגיש שאתה נכנס לזה - תחשוב על האפשרות שאתה תרצה להשתדרג בעתיד ברדיו-דיסק (כי זה החלק שקובע את סף האיכות - אמנם הרמקולים הם אלה שקובעים את אופי הצליל - אבל את איכות האות הראשונית שאותה לא ניתן לשפר קובע הרדיו-דיסק) ולכן אולי מומלץ להתאמץ קצת יותר או באמת לקנות יד שניה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

יפה אמרת.



 

אז התחלתי לחפש באינטרנט מה יש בשוק, מצאתי פתאום את הרדיו-דיסק הזה:

KDG310 JVC

מה שאני רוצה לדעת זה האם יש סיבה טובה (זאת אומרת רעה) שהוא נמוך כל-כך במחיר?

 

 

גם שמתי לב למכשיר הזה:

Bermuda MP35 Blaupunkt

 

רק את החברה אני בכלל לא מכיר...

פורסם

אני ממליץ על הקלריון - מבחינת צליל הוא אמור להיות הכי איכותי מבין שלושתם - זאת פשוט חברה מצויינת - יש לו שתי יציאות למגברים.

 

הJVC עם יציאה אחת אמנם יש לו שלט וכן, זה המחיר שלו - המחירים היום למוצרים סבירים ביותר הם מאוד נמוכים (יחסית לכמה שנים אחורה) וזה לא מפתיע אותי שכבר בסכום הזה אפשר להתחיל למצוא מוצרים מחברות מבוססות.

 

הבלאופונקט (נקודה כחולה בגרמנית) היא חברה טובה אבל לא רשום לך שם שום מידע לגבי יציאות מגברים אמנם מנסיון עם המכשירים שלהם הם ידידותיים למשתמש אבל שני המכשירים שהיו לי של בלאופונקט החזיקו שנה אחת מעמד בתפקוד תקין...

 

לך על הקלריון.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אם כבר אז באמת תלך על קלריון

 

ובלופאונקט הוא ממש על הפנים אצל אבא שלי היה כזה ברכב .

הבעיה שלו כשמגיע קיץ הוא לא קורא את הדיסקים בגלל החום שיש לנו בארץ

וגם הכפתורים נדפקים מהר

תשכח מזה

לא בוכים על חלב שנשפך :fist:

×
×
  • תוכן חדש...