Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7396 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מסתכל באינטרנט וכל הזמן מכשירים מתקדמים מולי עם הבדל כזה קטן, אז בראש פתאום מופיע העתיד בו יש לי כעס למה אין לי אחד כזה.



למה לחפש ולהתפשר על מכשירים חלשים... אם כבר אני מחליף אז נמעס להתקמצן.

איך המכשיר הזה?

CDA9843 Alpine

למרות שיש לו יציאה אחת בלבד, שאני בכלל לא יודע למה אני צריך יותר מאחת אם אני יכול לחבר מגבר עם 4 יציאות.

האם הוא הבחירה הטובה ביותר?

אני חייב לציין שהוא לפחות נראה מוחשית הרבה יותר טוב מהאחרים!

למרות שאין לו גם שלט אני מתחיל לחשוב שהיה יותר נוח בכלל בלעדיו.

פורסם

זה עוד נחשב לאחד ה"פשוטים" של החברה הזאת - אני בטוח שיש לו צליל מצויין אבל הוא באמת מאוד פשוט - אין לו קרוס אובר פנימי (טוב, יש לו רק יציאה אחת) ולא אקולייזר ולא שלט

 

במחיר הרבה יותר נמוך אתה יכול למצוא מכשירים של חברות מתחרות אם הבדל בלתי מורגש בצליל שיהיו להם את אותן האופציות + שלט. או להשקיע עוד 200 ש"ח ולקנות מכשיר של חברה מתחרה (ואני מדבר איתך על חברות מאוד מוכרות כמו סוני, JVC פיוניר קנווד ופנסוניק) אם שלוש יציאות, שלט, קרוס פנימי ואקולייזר...

 

לא חבל?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

בטווח המחירים הזה אתה יכול למצוא משהו יותר מתקדם מהמכשיר שציינת - אם אתה רוצה אלפיין יותר מתקדם אתה מן הסתם גם צריך "להגזים" במחיר...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

מה מעניין אותי הערך של המכשיר אם אני יכול לקבל באותו מחיר מכשיר עם הרבה יותר פונקציות והבדל בלתי מורגש בצליל???

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

שמע, בדקתי בפורום מה היה דעתם עליו ונראה שאתה צודק.



המכשיר די מוגבל באפשרויות, ונראה שדווקא בעלי הנסיון לא ממליצים עליו.

 

אז המשכתי לחפש ונראה שמצאתי את האפשרויות הסופייות

משהו שיכול להיות הפתרון לכל הדברים, הוא די חדש אז בטח לא הרבה מכירים אותו:

DEHP4800 Pioneer

המכשיר עם מחיר מעולה, וגם נראה מבטיח.

*מגיע עם שלט.

מפרט מהאתר של פיוניר:





בדקתי אותו מול ה 7700 ומדובר בכמעט אח זהה, רק מסך לא מתקדמם עם שומרי מסך.

 

אבל משום מה בפומפה מציעים שעדיף יותר את זה:

KDCW434GY Kenwood

משום מה אני לא מוצא את היצאות שלו להגברה, יכול להיות שבאמת אין? אם אין אז יוצא מהפרק...

 

תודה שהארת את עיני.

Crossover NetworkTwo-Way Crossover High-Pass Crossover (HPF)50/63/80/100/125Hz, -12dB/Oct. Subwoofer Crossover (LPF)50/63/80/100/125Hz, -18dB/Oct., +/-12dB Subwoofer Direct Control Keyfeature_type_check.gifRCA Preouts3 pair (Front, Rear, Sub/Non-Fading) Preout Voltage & Impedance2.2V, 1k Ohm

×
×
  • תוכן חדש...