Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יפאניות אספנות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7414 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מיצובישי 88+89 נוסעות עדיין בכבישי ארצינו מעשנות ומזהמות.

 

סובארואים למיניהם גם , קצת מקרטעות אבל עוד נוסעות..

שריידים וסוזוקים ממשיכות לרעוד אבל גם נוסעות.

 

ישנות יותר כמו דייהטסו שרמנט וסובארו DL מתחילת שנות ה- 80 גם רואים.

 

צריך פשוט לחפש בכבישים.

 

אורן

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
יש לי בבנין מיצובישי לנסר 89, מאודדדדדדד מיוחדת, אוטומטית, 72 כ"ס, צבע מיוחד (מתקלף כזה), הזדמנות פז לקחת פנינה מוטורית אמיתית... :-P

אל תצחק - אני מת לעשות את זה (לקחת אחד כזה, ולשמור)! לדעתי, האוטו הזה (וכמוהו עוד רבים וטובים/טובים פחות)- הם "פרצופה" של התקופה שלמה, ומכוון שהיום יש מודעות יתרה/מחיר גבוה יותר לברזל, גורלם להיעלם מהר מאד, וחבל! דבר היחיד, שמונע ממני לעשות את זה - חוסר מקום לאחסן את כל הדברים האלה!

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

צחק צחק,אבל יש לי אחד בשכונה שעושה את זה.נראה לי.

במשך שנים,אני רואה באחת החניות המקורות,מאחורי שערי ברזל והרבה כיסויים, רכב.

חשבתי משהו נדיר. עם כזאת שמירה וכאלה כיסויים.

יום אחד ''זכיתי'' לראות אותו יוצא מהחנייה.

שוק,בהלה,צחוק,תדהמה.

לרגע חשבתי זה יגואר אי טייפ.

 

 

 

 

 

 

בסוף זה היה מיצובישי סופר לאנסר .:lol:

 

לא יאומן איך הבנאדם שומר על הרכב,נוסע אולי פעם בשבוע.

פורסם

ללא כל צל של ספק, סובארו "האטצ-באק"... אם אני לא טועה, היו כאילו שהיו 4X4 עם מנוע גדול (1.6 או 1.8)... כמה שהייתי רוצה להניח את הידיים שלי על אחת כזו...

 

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

ראיתי כבר פעמיים את הרכב הזה באזור לב המפרץ. אני יודע שכולכם לא תאמינו אבל אם מישהו מכיר עוד רכב שהוא טויוטה בוודאות (היה רשום לו מאחורה) ושניראה בדיוק זהה לרכב בתמונה אז תקנו אותי.

 

זאת שראיתי בצבע אפור. לא כתוב סופרה אבל כתוב טיוטה והיא ניראית בדיוק אותו הדבר.

 

toyota_supra_1727.jpg

זאת שראיתי עם פנסים אחוריים שניראית טיפה שונה אבל זה יכול להיות פשוט דגם שנה +- אחר...

פורסם
... ועוד רואים שרייד מהדור הראשון נוסעות פה ושם וזה עצוב שגם הם נעלמות...
יש לי בשכונה שרייד אוטומטית משנת 82 או 83, במצב חיצוני סביר עדיין. נראה שהיא עומדת כבר כמה חודשים טובים.

לא נראה לי שתהיה בעיה לאתר את הבעלים במידה ויש התעניינות.

פורסם
אל תצחק - אני מת לעשות את זה (לקחת אחד כזה, ולשמור)! לדעתי, האוטו הזה הם "פרצופה" של התקופה. גורלם להיעלם מהר מאד, וחבל! דבר היחיד, שמונע ממני לעשות את זה - חוסר מקום לאחסן את כל הדברים האלה!
סבבה גינדי. תזכיר לדבר איתך כשאמכור את שלי...

האם מתחילים ניצנים של אספנות? האם כל המשפטים שאנשים אומרים בצחוק- "שמור אותה, ועוד 15 שנה היא תהיה אספנות" בסוף יתבררו כאמת? האם הלנטיכס היא האספנות של שנת 2030? Only time will tell

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

קודם כל-להגדיר רכב יפני משנת 89 כ"קלאסי" זה כמו להגיד שאסתי זקהיים היא "נמחק". דבר שני- למי ששאל על קורולה לווין- היתה אחת. השם לווין מוכר רק ביפן אבל בעולם היו גם גירסאות TWIN CAM GT.למעשה הקורולה היתה בשנים האלה כבר בעלת הנעה קדמית אך בגירסת ה GT שמרו על הנעה אחורית.לפרדי פרייהאוף היתה אחת והוא התחרה איתה בארץ פעם פעמיים. הרכב עבר הכנה ב"הולבוט רייסינג" בבלגיה ועד כמה שזכור לי במונחים של ילד שגדל בשנות ה 80 הרכב היה "מפלצת".כמובן שלא היו לי כל אמצעים להשוואה או מדידה ומדובר בדעתי האישית וההזויה.

 

לגבי הסופרה העתיקה-היא קיימת היכנשהוא באזור הצפון.

ברמת גן-באזור רחובות הנהר נרקבת לה בשלווה ניסאן ZX 300 מהצורה הישנה הזוויתית של שנות ה80. מדובר בדגם אמריקאי ואפילו טווין טורבו.באותו אזור נהג להסתובב ניסאן פטרול שנת 86 שקיבל השתלת V8 אמריקאי.

 

הסדריק סטיישן זכורה לי היטב.היא עומדת בגבעתיים לפעמים בדרך השלום ומפחידה עוברים ושבים.

 

כמו כן ניתן למצוא בשכונת הגפן ברמת גן מאזדה 323 קופה משנות השבעים. הרכב די יפה ומצוייד בגג בד נפתח.

מי שבאמת מתעניין בקלאסיקה יפנית בישראל יזכור את הקונטסות שפעם הסתובבו כאן בכמויות. אם ברכבים באמת מיוחדים עסקינן - בתל אביב שוכבת עד היום מאזדה RX4 קופה בצבע ירוק. בזמנו הרכב נסע ואף הגיע למפגשים כשהוא מצוייד במנוע של RX7 משנות ה80 במקום המקורי שנשפך כמה פעמים. כיום היא עומדת .

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

  • אחראי פורום
פורסם
באותו אזור נהג להסתובב ניסאן פטרול שנת 86 שקיבל השתלת V8 אמריקאי.

 

הוא אפילו הוצע למכירה באתר jeeptrip למשך תקופה ארוכה, אולי 40 אלף השקלים

שנדרשו קצת הרתיעו אנשים...

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

הניסאן סדריק הזו מייצגת די נאמנה את התפיסה היפנית ששלטה מסוף שנות ה 60' ועד אמצע שנות ה 80',שבה המכוניות היפניות חיקוי דהוי ומקושקש של מכוניות אמריקאיות בנות תקופתן.

זה היתבטא בקישוטי ניקל לרוב,תאי נוסעים בעלי שלל מדפים ומגירות עם קישוטי ניקל ופורמייקה ועוד.

מכוניות יפניות שזכו להגיע למעמד של קלאסיות ממש אינן מרובות-דאטסון Z240,טויוטה GT2000,טויוטה סליקה דור ראשון ואולי גם מזדה קוסמו.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
הניסאן סדריק הזו מייצגת די נאמנה את התפיסה היפנית ששלטה מסוף שנות ה 60' ועד אמצע שנות ה 80',שבה המכוניות היפניות חיקוי דהוי ומקושקש של מכוניות אמריקאיות בנות תקופתן.

ר' דייהטסו קורה.

 

 

 

להגיד שהסליקה המקורית נחשבת קלאסית זה די הזוי.מדובר ברכב שמטרתו העיקרית היתה להתחרות ברכבים דוגמת הפורד קפרי או האופל מנטה. היא היתה חלשה,השילדה היתה מאוד מיושנת ובסה"כ דובר ברכב שנועד בעיקר למטרת CRUISING ופחות למטרות ספורטיביות.

 

אחד התחומים שנשכחו הוא דווקא מכוניות המיקרו היפניות-שבהחלט הקדימו את זמנן.

הטויוטה ספורט 800 או ההונדה S800 שהוכיחה שמנוע יכול לחיות גם ב9000 סל"ד (מישהו אמר S2000?)

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

הדייהטסו קורה בגירסתה המוכרת לנו הוצגה ב 86'.

לפני כן היתה הקורה בעלת מנוע 600 סמ"ק שהציעה ביצועים והתנהגות כביש מעוררות רחמים.

הסליקה המקורית בהחלט יכולה להיחשב כמכונית קלאסית,מאחר וברוב האספקטים היא היתה טובה בהרבה מהקאפרי או האופל מנטה,ובמגזיני הרכב המובילים בעולם היא היתה מנצחת אותן בקביעות.

להונדה היה יתרון גדול על שאר היצרנים היפנים האחרים-היה לה ניסיון עצום בייצור מנועי אופנועים שיכלו לטפס לסל"ד גבוה ולשלב אמינות גבוהה יחסית.

מנוע ההונדה 1.3 הפיק 93 כ"ס,הספק מכובד לכל הדעות גם בקנה מידה של ימינו.

הונדה השקיעה משאבים רבים בפיתוח מנועים בעלי בעירה ענייה,כדי לכבוש את השוק האמריקאי שסבל מתקנות זיהום אוויר מחמירות.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

אגב,אם כבר מדברים.

 

פירסמתי בעבר על מאזדה לבנה קופה אספנות שהייתה בעבר למכירה.

נראית כמו אחרי שיפוץ ונוסעת יומיום.

היום כבר אין שלט למכירה,נראה לי התייאש.:roll:

 

שווה לברר למי שרוצה.

פורסם

אני מכיר את הבעלים של הדיאטסו הכחולה... בעל חנות חלפים משדרות אם אני מזהה נכון ( יקרן אגב... )

יש לו עוד אחת בלי מכלולים שלא יודע מה הוא מתכוון לעשות איתה.


×
×
  • תוכן חדש...