Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7431 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ,

 

המערכת כרגע כוללת :

HU - קלריון DXZ-646

סט קומפ' קדמי מורל דוטק

מגבר רוקפורד 4004

סאב קיקר. C-12 בתיבה אטומה.

 

הסאונד בהחלט נקי וטוב אבל אני מרגיש שחסר לי עוצמה.

חשבתי לנצל את ההגברה של הרדיו דיסק שלא מנוצל כרגע לכלום ולחבר 6X9 מאחור

להשלמת הסאונד. אני בכוונה לא רוצה משהו חזק מדי מאחורה כדי שלא יהרוס וימשוך את

הסאונד מקדימה אלא רק ישלים את הצליל. יש לכם המלצות כלשהן ?

למי שיש נסיון והתאכזב אחרי שהוא הוסיף למערכת דומה לשלי 6X9 אשמח לשמוע..

אין לי חשק להיפרד מכמה מאות שקלים סתם ולגלות שזה היה בזבוז זמן.

 

תודה לעוזרים.

Alpine 9855R / Amp - Alpine Mrp-f600

Comp -Hertz Hi Energy / Sub - Image Dynamics IDQ

פורסם

מורל פולס המפורסם 500 - 600 שקל עולה חדש נותן תמורה מלאה למחיר הכי טוב שתתן לו תהגברה של הרדיו דיסק הוא לא יקבל הרבה ובגלל זה הבמה המרכזית תהיה עדיין מקדימה אין לך מה לדאוג....

ובכלל בכללי תמיד תשים 6X9 לך תדע מתי אתה אתה תצטרך לפרק תמערכת או שחס וחלילה ישרף לך סאב/ מגבר.. ככה שתשאיר לבסוף תקומפוננט וה 6X9...

פורסם
אין לי חשק להיפרד מכמה מאות שקלים סתם ולגלות שזה היה בזבוז זמן.

אז אל תקנה רמקולים 6X9 כי זה בדיוק מה שאתה עושה - מבזבז כסף ...

 

אם חסרה לך עוצמה תחליף את המגבר שלך ואת הסאב , אולי אין לך כוח \ תקציב לזה אבל זה הדבר היחידי שבאמת ישפר

את העוצמה של המערכת שלך - מגבר יותר חזק מהרוקפורד החלש ומהקיקר החלש (יחסית...) ..

 

קניה של רמקולים אחוריים שאפילו לא יקבלו הגברה היא הבזבוז של הכסף !

פורסם

יכול להיות שלא ניסחתי את ההודעה נכון ,

הכוונה שלי לא היתה לעוצמה מבחינת באסים לא מספקים או במה קדמית חלשה מדי.

אני מרוצה מהסאב מאוד והוא מורגש לצרכים שלי אפילו מעבר למה שאני צריך ובמיוחד

למוזיקה שאני אוהב. אם הייתי רוצה רכב מסיבות הייתי כבר בונה את המערכת בצורה שונה.

מה שחסר לי זה נפח בצליל.נפח וצלילים שממלאים את כל הרכב. אני מבין את העניין

וקראתי פה המון ולמדתי המון לגבי החשיבות של הבמה הקדמית כי שם אנו יושבים אבל

אני זוכר את הנפח צליל שהיה לי במערכת הקודמת שכן היה בה 6X9 שיש בהם משהו שמוסיף

במידה והם לא מוגבים חזק מדי אלא רק משלימים. במערכת הקודמת לא היה לי ציוד עם קומפ'

קדמי , מגבר וסאב לכן אני צריך חוות דעת איך זה נשמע בסט-אפ כמו שלי או דומה לשלי..

Alpine 9855R / Amp - Alpine Mrp-f600

Comp -Hertz Hi Energy / Sub - Image Dynamics IDQ

פורסם

תשים לדעתי את הפיוניר היותר חלשים או במקביל את הjvc המקבילים הנמוכים מחיר זול נשמעים לא רע במיוחד אם הם לא מקבלים הגברה ממגבר

 

ועדיין תישאר לך במה קידמית טובה...

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:

פורסם

לי יש דוטק + רמקולים של פיוניר (עם הגברה כמובן ...) ואני חייב להגיד לך שלא רק שהאחוריים אצלי הם כמעט על 0 ,

היה פעם שסגרתי אותם בזמן שיר כדאי לנסות לשמוע כמה באמת הם מוסיפים \ מורידים מהסאונד - ואני חייב להגיד שההבדל

היה כמעט אפסי ! אמנם שעשיתי את זה כישבתי מאחור היה הבדל יותר משמעותי אבל אצלי מקדימה ממש שלא היה הבדל !

 

ועוד תחשוב שאצלך הם יהיו ללא הגברה - אני עדין בשלי טוען שזה ביזבוז של כסף !

פורסם

אצלי הם מוגברים...בעיקר בגלל שעשיתי טעות וקניתי קומפוננט יותר חלש מהאחוריים...אבל אם אתה לא מגביר אותם...זה באמת בזבוז...תאמין לי אתה תקנה...ודקה אחרי שתצא מהמתקין תתפוס תראש ותגיד איזה שטות עשיתי....

פורסם

תודה לעוזרים. כרגע אני ארד מזה ולא אוסיף רמקולים.

אני חושב שאני אשקיע את הכסף באיטום הדלתות הקדמיות.

אני יודע שזה לא זול אבל הבנתי מאנשים גם פה בפורום שזה הבדל רציני. אני רוצה להפיק מהבמה

הקדמית שלי יותר וכנראה שזה מה שנחוץ לי כרגע. אני סובל מדי פעם מרעידות בדלת וזימזומים כאשר

המיד באס יורד נמוך. מי שיודע ושומע מוזיקה כמו ג'אז , בלוז יודע כמה הבאסים שם מודגשים ודורשים

דיוק בבאס. רציתי לשאול כמה כסף אני צריך להכין לאיטום של הדלתות הקדמיות בלבד כרגע ללא הבגא'ז

ואיפה אפשר לעשות עבודה כזו בצורה מקצועית ושלא ישחטו אותי.

איזור חיפה רצוי למרות שאם זה שווה אני אסע גם למרכז.

תודה

Alpine 9855R / Amp - Alpine Mrp-f600

Comp -Hertz Hi Energy / Sub - Image Dynamics IDQ

×
×
  • תוכן חדש...