Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8411 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זכוכית הבטחון אינה זכוכית מחוסמת אלא זו הרבודה.

רכבים משנת יצור 85' ואילך חייבים בהרכבת זכוכיות בטחון קד' ואח' ומסומנות בהתאם(אוטובוסים מ-81').

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
זכוכית הבטחון אינה זכוכית מחוסמת אלא זו הרבודה.

רכבים משנת יצור 85' ואילך חייבים בהרכבת זכוכיות בטחון קד' ואח' ומסומנות בהתאם(אוטובוסים מ-81').

 

עמית

 

גם הזכוכית המחוסמת (tempered glass ) וגם השכבתית או רבודה (layered glass ) , נקראים זכוכית בטחון מאחר והן יותר בטוחות ממה שקדם להם. עד 1927 היה מקובל במכוניות לשים זכוכית רגילה בשמשה הקדמית שנשברה לחלקים גדולים וחדים שפצעו אנושות את הנוסעים. הזכוכית המחוסמת שהחליפה אותה נקראה על כן " safety glass " מאחר והיתה בטוחה יותר.

השמשה השכבתית הופיעה לאחר מכן ומכילה כאמור שכבה של חומר פלסטי שנקרא PVB. מאחר ופלסטיק לא מעביר קרינה אולטרה סגולה (בניגוד לזכוכית שמעבירה היטב) , יש כאן יתרון בטיחותי נוסף כנגד סרטן העור.... :)

 

נמרוד

 

דרך אגב "טריפלקס" זה שם מסחרי של יצרן שמשות בריטי ואין לזה קשר למבנה השמשה

פורסם

לדעתי שווה להחליף כי סדק קטן יכול לגרום שמכה הבא תגרום לניפוץ השמשה

ואם זה יהיה באמצע כביש במהירות של 100 קמש זה ממש יהיה מסוכן

וכך אתה מהווה סכנה לעצמך ולסובבים אותך.....

 

מתפקידי בצבא אני יכול להגיד לך שסדק בשמשה יכול לגרום לניפוץ כל השמשה

יש בכל חלון מעין נקודת לחץ, ברגע שפגעת בה נגיד עם פטיש בטחון

ניפצת את כל החלון

 

לדוגמא: באוטובוסים הציבוריים אם תקח פטיש בטחון ותפגע בפינה התחתונה של השמשה

כל השמשה תיפול..........

לכן שווה להחליף ולא להיסתכן ולא ביגלל הטסט

אלה ביגלל הבטחון האישי

ובטחון האשנים הסובבים אותך.........

פורסם
לדעתי שווה להחליף כי סדק קטן יכול לגרום שמכה הבא תגרום לניפוץ השמשה

ואם זה יהיה באמצע כביש במהירות של 100 קמש זה ממש יהיה מסוכן

וכך אתה מהווה סכנה לעצמך ולסובבים אותך.....

 

מתפקידי בצבא אני יכול להגיד לך שסדק בשמשה יכול לגרום לניפוץ כל השמשה

יש בכל חלון מעין נקודת לחץ, ברגע שפגעת בה נגיד עם פטיש בטחון

ניפצת את כל החלון

 

לדוגמא: באוטובוסים הציבוריים אם תקח פטיש בטחון ותפגע בפינה התחתונה של השמשה

כל השמשה תיפול..........

לכן שווה להחליף ולא להיסתכן ולא ביגלל הטסט

אלה ביגלל הבטחון האישי

ובטחון האשנים הסובבים אותך.........

 

מה שכתבת נכון לגבי זכוכית מחוסמת ולא לגבי שכבתית. סדק בשכבתית יכול להתפשט אבל לא להתנפץ.

אני מסכים ששמשה סדוקה צריך להחליף , אבל לא מדובר במפגע בטיחותי אם אין הסתר של שדה הראיה.

 

נמרוד

×
×
  • תוכן חדש...