Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7438 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שיט! העבירות העיקריות בגינן יוכל קצין משטרה להחרים מכונית, כוללות נהיגה בשכרות או תחת השפעת סמים, נהג חדש הנוסע ללא מלווה או מסיע יותר משני נוסעים ללא מלווה.

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם
שיט! העבירות העיקריות בגינן יוכל קצין משטרה להחרים מכונית, כוללות נהיגה בשכרות או תחת השפעת סמים, נהג חדש הנוסע ללא מלווה או מסיע יותר משני נוסעים ללא מלווה.

נו, אז למה שיט?

פורסם

"לדברי סנ"צ בלהה חורחס, ראש מדור מסחר במשטרה, העלות הגבוהה של דמי האחסנה נובעת מדרישת המשטרה לתקני אבטחה וביטוח שיאפשרו את הענקת השרות הטוב ביותר לאזרח."

איזה כיף לנו!! יכסחו אותנו שוב על איזה שטות (ואנא מכם, לכל המתחסדים - הימנעו מהערות ביניים בנושא - כולנו יודעים על מה מדובר), גם יקחו לנו ת'אוטו, גם יתנו לנו קנס, וגם יכריחו אותנו לשלם על "תקני אבטחה וביטוח" - שיתנו לנו "את השירות הטוב ביותר לאזרח"?!?!?!?

 

פשוט ביזיון מה שהולך במדינה הזו!... :x

הנושא הזה נלעס ונטחן כבר הרבה מעבר ליותר-מדי-פעמים... לכן לא ארחיב יותר.

במשפט אחד: עושים צעד קדימה, ושלוש אחורה.

 

נקווה שימצאו דרך לבטל את החוק הזה...

בברכה!

יונתן.

פורסם

אם זה רכב ליסינג, אתה גם ככה לא משלם על דלק.. ;)

 

ובכל מקרה - אם יש חוק, אז צריך לאכוף אותו..

והגיע הזמן שסוף סוף יהיה עונש ראוי לעבירה שכזו..

אנשים חושבים שלא עושים כלום פרט לביטוח - ולא מבינים כמה הביטוח זה דבר חשוב!

אז עכשיו כשהם יחשבו שעלולים לקחת להם את הרכב בגלל זה - הם יחשבו פעמיים..

 

מצד שני, ה"חוק" החדש הזה מטריד, כי אם הוא כבר קיים, להוסיף סעיף של החרמת הרכב על "נהיגה במהירות מופרזת" לא יהיה יותר מידי קשה..

ואז זה כבר מסוכן..

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
שיט שזה חוק מטופש שמאוד-מאוד! מעיק.

במקום לצאת ביום שישי ברכב ליסינג 1 צריך להביא 2 רכבים ולשלם סתם על דלק.

כל הכבוד שסוף סוף מישהו קם ואוכף את החוקים האלה שאתה חושב שהם "סתם". אולי הגיע הזמן שייעלמו כבר מהמדינה הזאת כל הפרזיטים שחושבים שמותר להם הכל וכל החוקים טיפשיים וחסרי כל סיבה.

פורסם
כל הכבוד שסוף סוף מישהו קם ואוכף את החוקים האלה שאתה חושב שהם "סתם". אולי הגיע הזמן שייעלמו כבר מהמדינה הזאת כל הפרזיטים שחושבים שמותר להם הכל וכל החוקים טיפשיים וחסרי כל סיבה.
בלה בלה....יפה נפש!

 

כרגיל המחוקקים בארה"ש (ארץ השחיתויות) לא פוגעים ממטר ובמקום לנסות לעזור בלמגר את תופעת תאונות הדרכים הם רק מצאו עוד שיטה לנפח את קופת המדינה ולעשות את החיים בחור המזרח תיכוני, שמשום מה יש אנשים שמתעקשים לקרוא לו מולדת, לקצת פחות נסבלים ממה שהם כבר היו, ואולי בדרך שאיזה קרוב/מכר/תומך כלכלי שלהם שהוא במקרה בעל חברת גרירה או מגרש רכב (אני לא יודע אני סתם משער, ותסכימו איתי שזה לא כ"כ "פאר פצ'ט") ירוויח עוד כמה שקלים.

 

תודה לך הח"כ גלעד ארדן!

פורסם

לא נחזור שוב לדיון הארוך שהיה על האם זה טוב או לא טוב החוק של הגבלה ל2 נוסעים.

דעתי בעניין החוק:לא עוזר בשום אופן, גם 2 אנשים יכולים להשפיע אליך בידיוק כמו 4. גורם ליותר מכוניות בכבישים, יותר פקקים,יותר זיהום אויר, יותר ביזבוז דלק לחינם. בשום מדינה אני מאמין אין חוק כזה ואני בטוח שגם ברוב המדינות מספר התאונות קטן יותר.

אני כבר מת ליום שיבדקו סטטיסטית האם החוק הזה באמת עזר להורדת מספר התאונות בכבישים. אני אישית סבור שהתשובה היאלא. אישית ראיתי בעיתונים 2 תאונות שנעשו ע"י נהג חדש. בשתי המקרים הנהג היה לבד ברכב.

ויניב_ה תפסיק לבלבל בביצים, עוד מעט תגיד לי שאתה גם נוסע 90 בכביש של 90. לך לא אכפת כי החוק לא נוגע אליך, הרבה יותר קל לך להסתכל מהצד. נראה מה היית אומר אם היו גם גוררים מכוניות אם היית ניתפס על כל עבירת מהירות בכבישים בין-עירוניים.

כולם עבריינים, אבל לא כולם ניתפסים.

 

דוגמא לטיפש(הבן אדם הגזים בכל קנה מידה) מס' 1(היה לבד ברכב כנראה)

מס' 2

3

4(אני חושב שהוא היה לבד, אחרת היה מצויין)

5

ולצערי אני מכיר (לא אישית) עוד מישהו מראשל"צ שלא מזמן עשה תאונה כאשר היה לבדו ניכנס בעץ וניפטר, חברים מהכיתה שהכירו אותו הלכו להלוויה.

אלו התאונות שמצאתי עם צעירים.

מה שהכי מצחיק פה, זה שחברי הכנסת עצמם שמפליצים את החוקים האלה, עוברים בעצמם על חוקים(עקיפה מימין,מהירות מופרזת, חנייה על מדרכה אדום לבן, וכו' וכו')

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

סוף סוף החוק הזה עבר.

 

אני בעד החוק הזה.

 

זה הדבר היחיד שיפחיד אנשים מסויימים מלעשות העבירות האלה.

 

ראינו ששלילה לא עוזרת, ואנשים ממשיכים לנהוג ולהרוג גם בלי הרישיון.

 

אולי ככה אנשים יפחדו לעבור על החוק.

 

כל הכבוד לח"כ ארדן.

 

הגבלת 2 אנשים זה חוק, לא המלצה!

לכן מי שהחוק חל עליו, שיישמע לו!

אם אתה לא נשמע לחוקים שקבעה המדינה, מגיע לך להיענש.

 

ולכל הקיצוניים, שכבר מקללים ומאיימים, תחשבו קצת לפני שאתם מדברים.

פורסם

לפי דעתי כל התפיסה לא נכונה.

 

כשרוצים לבטח רכב תמיד שואלים על הסטוריית תאונות ולא על הסטורייה של עבירות תנועה.

עבירות תנועה הן הגורם לתאונות דרכים ולכן לפי דעתי מי שבעל עבר עשיר של עבירות תנועה צריך לשלם יותר לביטוח מכיוון שהוא מהווה סיכון גדול יותר על הכביש מאשר מישהו בעל עבר נקי. לפי אותו הגיון בן אדם בעל עבר נקי צריך לשלם פחות לביטוח.

פורסם
שיט שזה חוק מטופש שמאוד-מאוד! מעיק.

במקום לצאת ביום שישי ברכב ליסינג 1 צריך להביא 2 רכבים ולשלם סתם על דלק.

חוק מטופש או לא, יש חוק כזה, ובמקרה של תאונה אין לכם ביטוח, אז עדיף שיקחו לך את האוטו אם אתה לא מסוגל להתאפק ולהסיע רק 2 נוסעים

פורסם
עוד מעט תגיד לי שאתה גם נוסע 90 בכביש של 90. לך לא אכפת כי החוק לא נוגע אליך, הרבה יותר קל לך להסתכל מהצד.
לא שמעתי אותי אומר כזה דבר ואני לא אחר מכל נהג אחר שנוסע 120 ולפעמים גם יותר. אני מסתכל מהצד רק כשאני רואה את ההתבכיינות על אכיפת החוקים שנקבעו. אם היו באמת אוכפים את עניין המהירות, תהייה בטוח שלא הייתי רץ להתבכיין בפורומים באינטרנט. אני עדיין חושב שצריך לאכוף חוקים במלוא החומרה ולא משנה עד כמה העבירה חמורה או לא חמורה. אם יש לך בעיה עם חוק מסויים, אתה מוזמן לנסות ולשנות אותו (לא שיש למישהו מאיתנו סיכוי).איך שלא תסתכל על זה, הרוב בכנסת אישר את החוק. וזאת אותה הממשלה שנבחרה על ידך.

 

ומי שחושב שהדברים האלה נועדו כדי להכניס כסף לקופת המדינה, צריך שוב להסתכל מסביב ולא לחשוב שהוא בתוך קוביה והוא מרכז העולם. אם לא היתה הכנסה למדינה מקנסות שצריך להדגיש כי ניתנו כתוצאה מעבירה על החוק, כולם היו משלמים יותר מיסים כדי לכסות את התקציבים השונים שאיתם מנהלים מדינה.

תאמין לי שהייתי מעדיף לא לשלם 2500 שקל מס הכנסה, במחיר של נסיעה איטית יותר.

פורסם

שואלים אם רשיונך נשלל ב3 שנים האחרונות, וזה אחולמניוקי מדד לעבירות התנועה החמורות שנתפסת מבצע.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
חוק מטופש או לא, יש חוק כזה, ובמקרה של תאונה אין לכם ביטוח, אז עדיף שיקחו לך את האוטו אם אתה לא מסוגל להתאפק ולהסיע רק 2 נוסעים

אני לא מסיע יותר מ2, לכן אמרתי, שבמקום שניסע כולם ברכב עם דלקן , אנחנו נוסעים ב2 רכבים וזה מה שמעצבן.

עד מתי ספטמבר 08.:(

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7438 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...