Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7438 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אתם כולכם צודקים, רק חבל שאת החוק של ה-2 אי אפשר לעלות ל-3 אנשים, כי באמת ש-2 אנשים זה מאוד תקוע ומאוד מפגר, יכול להיות מצב שגם בנאדם אחד יגרום לתאונה וש-4 אנשים באוטו ישבו כמו בני-אדם. זה ממש לא קשור, זה תלוי מי האנשים. חוק לפי דעתי חכם, אבל בצעדים מסויימים. לא צריך להחרים רכב למי שנוסע מעל 2 אנשים ברכב. טיפשות מצידם.

 

לילה טוב.

פורסם

d00G - החוק הוא ל3 אנשים.. נהג + 2 נוסעים. :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

עבירה על חוק שעות נהיגה ומנוחה - ?!?! - לא הגזמנו קצת?... תוכיחו!

תמיד המושחתים ימצאו עוד דרכים למצוץ ולגרד עוד ועוד כסף שאנו עמלים וקורעים את התחת בשבילו, כל כך הרבה כסף זורם מאיתנו ותיסכול לאזרח הקטן והם עוד מתפלאים למה יש נהגים מופרעים שנוהגים כמו חיות...

ליאור

Twincharger Stratified Injection

פורסם
עבירה על חוק שעות נהיגה ומנוחה - ?!?! - לא הגזמנו קצת?... תוכיחו!

 

ליאור

על המצאת הטכוגרף שמעת?

בתקנת שעות נהיגה ומנוחה מתייחסים לרכב כבד ואוטובוסים, ע"פ רישום הטכוגרף ניתן בהחלט לאכוף תקנה זאת(וזה גם נעשה).

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
אתם כולכם צודקים, רק חבל שאת החוק של ה-2 אי אפשר לעלות ל-3 אנשים, כי באמת ש-2 אנשים זה מאוד תקוע ומאוד מפגר, יכול להיות מצב שגם בנאדם אחד יגרום לתאונה וש-4 אנשים באוטו ישבו כמו בני-אדם. זה ממש לא קשור, זה תלוי מי האנשים. חוק לפי דעתי חכם, אבל בצעדים מסויימים. לא צריך להחרים רכב למי שנוסע מעל 2 אנשים ברכב. טיפשות מצידם.

 

לילה טוב.

קודם תבין את החוק של ה2 נוסעים לנהגים החדשים ואז תבין מה רוצים ממך, לפני שאתה מגיב.

 

בתור אחד שהקדים להוציא רשיון לפני שהחוק יצא, אני יכול להגיד שזה חוק מצוין! נהג חדש (בדיוק אחרי טסט) בקושי יודע להשתלט על הרכב לבדו, הוא לא מבין מה האוטו רוצה ממנו ואפילו מה הוא רוצה מהאוטו. תחשבו שיש איתו עוד 4 צעירים שמזיינים לו את השכל ביום שישי ב12 בלילה, 2 דקות אחרי שנגמר לו המלווה, לשים שירים (ולהתווכח ביניהם איזה להיט תורן לנגן במערכת) ולזפזפ כל הזמן בין התדרים של הרדיו בשביל לשמוע משהו שהם אוהבים.

 

ואל תגידו שזה לא קורה, זה כל הזמן קורה, במיוחד כשאתה הבן אדם הראשון בחבר'ה שמוציא רשיון וקונה אוטו.

 

גם אם הם 4 נוסעים שקטים שאפשר לקחת (בוא נגיד כשישי מלווה\אפשר להכניס קיבולת רגילה של אנשים), והם לא פוצים פה ורק יושבים כמו דגים, יש עדיין הרבה לחץ על הנהג החדש בכביש, במיוחד כשזה יותר קשה לו לנהוג עם רכב יותר כבד ועם מראה אמצעית כמעט לא שימושית (תלוי בגובה היושבים מאחור).

 

 

ההגבלה לא חלה עליי, אבל לא הייתי בוכה אם היא הייתה חלה עליי. לדעתי זה חוק הגיוני דווקא.

 

גם ככה, בתור נהג (אלא אם כן יש לך מונית) אתה אף פעם לא שמח מדיי לראות 3 ראשים מאחור. זה כבד על האוטו, זה לא נוח וזה מעצבן. שיקנו להם מכוניות לנסוע איתם בשיירה איתך.

 

 

מוקדש לכל הנהגים הצעירים, מאחד כמוכם.

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם
בלה בלה....יפה נפש!

 

כרגיל המחוקקים בארה"ש (ארץ השחיתויות) לא פוגעים ממטר ובמקום לנסות לעזור בלמגר את תופעת תאונות הדרכים הם רק מצאו עוד שיטה לנפח את קופת המדינה ולעשות את החיים בחור המזרח תיכוני, שמשום מה יש אנשים שמתעקשים לקרוא לו מולדת, לקצת פחות נסבלים ממה שהם כבר היו, ואולי בדרך שאיזה קרוב/מכר/תומך כלכלי שלהם שהוא במקרה בעל חברת גרירה או מגרש רכב (אני לא יודע אני סתם משער, ותסכימו איתי שזה לא כ"כ "פאר פצ'ט") ירוויח עוד כמה שקלים.

 

תודה לך הח"כ גלעד ארדן!

2 דברים שהייתי רוצה להגיד לך.

 

1. אתה גם מאלה שחושבים שיש איזה קבלן שהתעשר בזכות החוק הזה של האפודים הזוהרים אולי? (אין צורך לפתוח שוב את כל הנושא הזה).

 

2. בקשר למה שסימנתי לך באדום. באמת אבל באמת, אף אחד לא תופס אותך! לאנשים אנטיציוניים שכמוך המדינה לא זקוקה תאמין לי. רד מהארץ.

 

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם
העבירות העיקריות בגינן יוכל קצין משטרה להחרים מכונית, כוללות נהיגה בשכרות או תחת השפעת סמים, נהג חדש הנוסע ללא מלווה או מסיע יותר משני נוסעים ללא מלווה, הסעה בשכר בניגוד לחוק, הסעת מספר נוסעים העולה על המותר ברשיון הרכב, עבירה על חוק שעות נהיגה ומנוחה, נהיגה ברכב שנאסר לתנועה בשל ליקויי בטיחות, נהיגה ללא רשיון ונהיגה בפסילת רשיון. כמו כן, שוטר יוכל להחרים רכב מסחרי אם נתפס עם משקל עודף, גם ללא נוכחות קצין.
תקראו רגע את הקטע שציטטתי. קראתם? יופי, עכשיו תקראו אותו עוד פעם.

מה כתוב שם?

למי יוחרם הרכב?

למסוממים, לשיכורים, לילדים שבשבילם החוק הוא רק המלצה, לכל מיני חאפרים שמסיעים נוסעים בשכר ללא ביטוח מתאים, לנהגי רכב כבד שחושבים שהם נוהגים בקארט, לנהגים שחושבים שצמיגים בני 10 הם עדיין אחלה של צמיגים ולאנשים שמצפצפים על שלילת הרישיון שלהם וממשיכים לנהוג.

יש פה מישהו שעונה על הקטגוריה הזאת? אם כן, אני מאחל לו שיחרימו לו את הרכב במהרה בימינו ואימרו אמן.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
קודם תבין את החוק של ה2 נוסעים לנהגים החדשים ואז תבין מה רוצים ממך, לפני שאתה מגיב.

גם אם הם 4 נוסעים שקטים שאפשר לקחת (בוא נגיד כשישי מלווה\אפשר להכניס קיבולת רגילה של אנשים), והם לא פוצים פה ורק יושבים כמו דגים, יש עדיין הרבה לחץ על הנהג החדש בכביש, במיוחד כשזה יותר קשה לו לנהוג עם רכב יותר כבד ועם מראה אמצעית כמעט לא שימושית (תלוי בגובה היושבים מאחור).

 

 

ההגבלה לא חלה עליי, אבל לא הייתי בוכה אם היא הייתה חלה עליי. לדעתי זה חוק הגיוני דווקא.

 

גם ככה, בתור נהג (אלא אם כן יש לך מונית) אתה אף פעם לא שמח מדיי לראות 3 ראשים מאחור. זה כבד על האוטו, זה לא נוח וזה מעצבן. שיקנו להם מכוניות לנסוע איתם בשיירה איתך.

 

 

מוקדש לכל הנהגים הצעירים, מאחד כמוכם.

 

יוסי.

בסדר אתה צודק אחרי כימעט שנה עם רישיון אני מבין אותך אבל למה עד גיל 21 (או שזה 24 פשוט שכחתי)

אם אתה אומר שזה קרה לך סבבה, אבל תחשוב רגע כמה זמן לקח לך להיסתגל לרכב שלך אני אגזים ואומר חצי שנה (אחרי שאת כבר בלי המלווה ו''אדון לעצמך'').

נכון נסעתי עם מלווה ועוד 3 מאחורה ונסעתי בלי מלווה עם 2 ברכב, ונכון אתה צודק בזמן הראשון היה נורא מלחיץ, אבל (אצלי לפחות) אחרי חודש בלי המלווה זה פשוט ניהיה רגיל הסתגלתי לזה די מהר, אז אולי החוק נכון אבל שיורידו את הגיל לעד שנה רישיון או לפחות עד סוף הנהג חדש.

כי אני באמת לא מבין מה זה נותן להם ההגבלה הזאת עד גיל 21

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם
תקראו רגע את הקטע שציטטתי. קראתם? יופי, עכשיו תקראו אותו עוד פעם.

מה כתוב שם?

למי יוחרם הרכב?

למסוממים, לשיכורים, לילדים שבשבילם החוק הוא רק המלצה, לכל מיני חאפרים שמסיעים נוסעים בשכר ללא ביטוח מתאים, לנהגי רכב כבד שחושבים שהם נוהגים בקארט, לנהגים שחושבים שצמיגים בני 10 הם עדיין אחלה של צמיגים ולאנשים שמצפצפים על שלילת הרישיון שלהם וממשיכים לנהוג.

יש פה מישהו שעונה על הקטגוריה הזאת? אם כן, אני מאחל לו שיחרימו לו את הרכב במהרה בימינו ואימרו אמן.

אתה צודק בהערה שלך, ולפי איך שהחוק עכשיו - אני מסכים איתך, הוא אכן "הוגן" (מדובר באמת באנשים שבמודע עוברים עבירות שלפחות חלקן הוא מאוד חמור).

זה אומנם מבאס בטירוף להסיע רק עוד שני אנשים... אבל אכן יש הרבה מאוד אנשים שנורא מושפעים מה"חבר'ה" שיושבים מסביב ומכתיבים מה לעשות... ומשפטים כמו "יאללה, מה אתה נסחב כמו סבתא, תן גז!" הם לא בגדר הנדיר... וכשאתה בן 18, ובעל בטחון לא גבוה במיוחד, אתה תלך ותעשה מה מצפים ממך, ותתן גז!

העניין הוא - שאני לא כל כך בטוח לגבי האם 2 אנשים ישפיעו פחות מאשר 4... כי אם כבר - היה אפשר בכלל להגביל שבזמן המלווה - תיסע רק עם מלווה, ואחרי זה בתקופת הנהג חדש - תיסע בכלל רק עם אדם אחד... (או אולי לבד??) אין גבול להגבלות האלה... ואפשר רק לנחש אם הן אכן עוזרות בפועל.

 

אבל תסכים איתי - שבעניין חוק ההחרמות - ברגע שה"מחסום" של ההחרמות נפרץ, יהיה זה רק צעד כמעט צפוי, שתחוקק תוספת לחוק, שתאפשר למשל להחרים את האוטו בנהיגה במהירות מופרזת... ומה זה נהיגה במהירות מופרזת אתה שואל?? 120 קמ"ש באיילון... או 110 בכביש החוף... (הרי אחרי 20 קמ"ש מעל המותר, זה כבר 10 נקודות ו750 שקל... וכל החגיגה... אז למה לא להוסיף לשם עוד איזה החרמונת קטנה - נגיד לשבועיים)...

 

אתה אומר מוצדק?... אני מסכים, אבל לפי דעתי זהו חוק מועד לפורענות בידי המחוקק!

בברכה!

יונתן.

פורסם
אני לא מסיע יותר מ2, לכן אמרתי, שבמקום שניסע כולם ברכב עם דלקן , אנחנו נוסעים ב2 רכבים וזה מה שמעצבן.
אני יכול להסיע אוטו מלא ואני משתדל שלא כי זה סתם בלאגן !

אז תיסעו 2 מכוניות, ככה פחות אנשים תלויים בך, מה הבעיה פה ?

סיאט איביזה FR טורבו 2005 צהובה 8-)

פורסם

הבעיה היא שיחרימו רכבים להורים שילדיהם נהגו שיכורים. במקרה של רכב שמשמש לפרנסה, המצב יכול להיות מאוד גרוע. אני מקווה שיתחשבו באדם כזה שילדו נהג בשיכרות (לפחות בפעם הראשונה).

 

בעיה נוספת היא שמישהו בסוף יציע להשליך את החוק הזה גם על עבירות מהירות ואז כחצי מיליון כלי רכב יוחרמו בשנה. :)

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

החוק גם חל עם הרכב לא שייך לנהג?

 

כלומר, אם תופסים מישה נוהג בשכרות על רכב שבכלל לא שייך לו, עדיין יכולים להחרים לו את הרכב?

נשמע תמוהה בעיניי, פתח להרבה תביעות,משפטים ובעיות חוקיות.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7438 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...