Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5644 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 441
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

פאדיחה.....נו טוב...לא ממש פאדיחה...אבל משהו טרי טרי טרי.....

 

לפני 7 שעות בערך, שיעור מתמטיקה, אני וחבר שלי סוף הכיתה...

מדברים, צוחקים והכל....

החלטנו להתערב מי מאיתנו קולע מטוס(מנייר) לפח שבקדימה של הכיתה(בערך איפה שהלוח).

טוב מכינים מטוסים מהקרטון האחורי של הדפדפת.....

זורקים...

המורה...אהמ..אהמ.....

מסתובבת לכיתה והדבר הראשון שהיא ראתה זה...אמ....

מטוס! ישר בפרצוף :p

 

עכשיו יש לי שני דפים מלאים לפתור :cry::cry: ותחשבו שזה שהיה לי מצב רוח טוב...

אני לא מתאר לעצמי מה היה קורה אם היא הייתה עצבנית... :?

"אם לא תעצור בתמרור עצור, משהו אחר כבר יעצור אותך

 

Motor4Sale- לוח רכב ישראלי

פורסם
טוב מכינים מטוסים מהקרטון האחורי של הדפדפת.....

זורקים...

המורה...אהמ..אהמ.....

מסתובבת לכיתה והדבר הראשון שהיא ראתה זה...אמ....

מטוס! ישר בפרצוף :p

 

:?

 

וואו.

 

AND YOU LIVED TO TELL US ALL

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

חחחחחחח...זה היה אצלנו מנהג קבוע בכיתה..לא רק עם מטוסים מנייר :D:lol:

 

נזכרתי בעוד פאדיחה..שהייתה לי לא ממזמן (שבוע בערך)

אני מתכתב עם ידידה שלי באי סי קיו.

אני: מה המצב?

היא: חרא! דוד שלי נפטר!

אני: משתתף בצערך

היא: תודה!

מה איתך?

אני: ואלה...חיים..

 

אין לי ממש פאדיחות מצחיקות...אני משתדל להימנע מהם.

פורסם
חחחחחחח...זה היה אצלנו מנהג קבוע בכיתה..לא רק עם מטוסים מנייר :D:lol:

 

נזכרתי בעוד פאדיחה..שהייתה לי לא ממזמן (שבוע בערך)

אני מתכתב עם ידידה שלי באי סי קיו.

אני: מה המצב?

היא: חרא! דוד שלי נפטר!

אני: משתתף בצערך

היא: תודה!

מה איתך?

אני: ואלה...חיים..

 

אין לי ממש פאדיחות מצחיקות...אני משתדל להימנע מהם.

 

 

גדול....

:lol::lol::lol:

זה מסוג הפאדיחות שאתה נזכר בהם שעה אחרי שהן קורות

פורסם
פאדיחה.....נו טוב...לא ממש פאדיחה...אבל משהו טרי טרי טרי.....

 

לפני 7 שעות בערך, שיעור מתמטיקה, אני וחבר שלי סוף הכיתה...

מדברים, צוחקים והכל....

החלטנו להתערב מי מאיתנו קולע מטוס(מנייר) לפח שבקדימה של הכיתה(בערך איפה שהלוח).

טוב מכינים מטוסים מהקרטון האחורי של הדפדפת.....

זורקים...

המורה...אהמ..אהמ.....

מסתובבת לכיתה והדבר הראשון שהיא ראתה זה...אמ....

מטוס! ישר בפרצוף :p

 

עכשיו יש לי שני דפים מלאים לפתור :cry::cry: ותחשבו שזה שהיה לי מצב רוח טוב...

אני לא מתאר לעצמי מה היה קורה אם היא הייתה עצבנית... :?

 

אוי, אצלי קרה בדיוק אותו דבר- רק שהתערבנו מי יפגע בגב של המורה, כרגיל- רוסיה זועפת (עם כל הכבוד לרוסים, במורות- הם לא הצליחו :roll: )

 

אהה, ואני ניצחתי. :D

 

רק חבל שהייתי צריך לעזור קצת בשיפוץ בית ספר ובנקיונו.

 

אבל מה, כל ההסתובבות שלה אחרי הפגיעה, ממש כמו בהילוך איטי והצעקה "מי עשה את זה?!?! מי?!?!?!?!?!? :mad: " היו שוו את הכל :lol:

חן.

פורסם

פעם אחת דיברתי עם אחת באייסיקיו אז היא שאלה אותי כל מיני שאלות בקיצר דיברנו אז בלי כוונה שלחתי תגובות לחבר שלי שהיה גם מחובר היו שני חלונות של האייסיקיו אז התבלבלתי ורשמתי לו הכל :lol::lol:

פורסם
פעם אחת דיברתי עם אחת באייסיקיו אז היא שאלה אותי כל מיני שאלות בקיצר דיברנו אז בלי כוונה שלחתי תגובות לחבר שלי שהיה גם מחובר היו שני חלונות של האייסיקיו אז התבלבלתי ורשמתי לו הכל :lol::lol:

 

:? טוב אני לא יעליב,

רק אגיד שלא חייבים להוסיף פה תגובה,

כאילו לא רק מי שמגיב פה מגניב.

 

בקשר למקרה הזה, יכול להיות שאכן זה היה משעשע יותר משזה נשמע,

ההינו יכולים לדעת אם ההית מספר לנו למשל ששלחת לחבר שלך הודעה בסגנון:

"ההיתי רוצה ללקק לך את העכוז, לשפוך לך קצפת על החזה,

ולעשות לך פולישוקס".

 

אז זה היה מעלה גיחוך :lol:

גאט איט דוג??

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם
פעם אחת דיברתי עם אחת באייסיקיו אז היא שאלה אותי כל מיני שאלות בקיצר דיברנו אז בלי כוונה שלחתי תגובות לחבר שלי שהיה גם מחובר היו שני חלונות של האייסיקיו אז התבלבלתי ורשמתי לו הכל :lol::lol:

 

:? טוב אני לא יעליב,

רק אגיד שלא חייבים להוסיף פה תגובה,

כאילו לא רק מי שמגיב פה מגניב.

 

בקשר למקרה הזה, יכול להיות שאכן זה היה משעשע יותר משזה נשמע,

ההינו יכולים לדעת אם ההית מספר לנו למשל ששלחת לחבר שלך הודעה בסגנון:

"ההיתי רוצה ללקק לך את העכוז, לשפוך לך קצפת על החזה,

ולעשות לך פולישוקס".

 

אז זה היה מעלה גיחוך :lol:

גאט איט דוג??

 

משהו בסיגנון :oops:

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

וואלק מזה פאדיכה הייטה לי לפני שבוע

הייתי בעיר שלי - אופקים מה אתם חושבים?

וואלק אני הולכ לי ברחוב פתאום אני רואה בחורה

נראת טוב כזו היא קוראת לי שמעון..שמעון אני עונה לה מה

היא באה אלי ביציאה מה המצב

אני אומר לה הכל טוב ומה קורה איתך והכל

היא ממשיכה לדבר איטי ושואלת אותי על המשפחה ועל האחים

יש לי 9 אחים.... ואני לא מצליך לזהות מי מדברת איתי

ואני ממשיך בכול זאת לדבר איתה עד אחרי שהיא הולכת ואני אומר לה שאני

אמשור איתה על קשר אז נזכרתי זו הייתה אחת שהכרתי מזמן בשם אביגיל

XSI שתחייה.

פורסם

טוב בקיצור היתה לי פאדיחה מהחיים לפני איזה שנה.

 

טוב אז ככה אחרי העבודה קבעתי אם המלצרית שלי(הייתי מנהל בית קפה) שאני ייקח אותה הביתה היא כמובן הסכימה ולפניי שהגענו היא שאלה אותי אם אני מעוניין לעלות :lol:

 

אני כמובן הסכמתי,טוב אחריי כל הקישקושים היא רצתה שאני יתן בה,אבל היתה לי בעיה גדולה ממש פאדיחה אמיתית בדיוק לא יודע מאיפה זה נפל אליי הייתי חייב לחרבן :!:

 

מה אני יעשה היה לי כאבי בטן חזקים בגלל שבאותו יום שתינו בעבודה הרבה רד בול וודקה

וגם אכלנו היה פשוט אירוע באותו יום ולא מספיק שהייתי חייב לשירותים באותו רגע הייתי גם

בראש. וממש לא הייתי מרוכז פשוט פחדתי שאני יחרבן במכנסיים :roflmao:

 

והכי באסה זה שהבחורה הייתה ממש פצצה היה לה גוף מדהים וגם חזה וגם פנים ובגובה של 180 היא היתה פצצה אמיתית.

 

טוב אז אני ישר בלי לחשוב יותר מידי כי גם לא היה לי זמן הבטן שלי כבר כמעט התפוצצה.

ישר אמרתי לה מה השעה היא אמרה 4 בבוקר וישר אמרתי לה אני לא מאמין אני חייב להיות

במוסך ב7 ושכחתי, אמרתי לה אני מה זה מצטער וישר הלכתי.

 

נסעתי ממש מהר הביתה ובפוקס לא עשיתי במיכנסיים.

ולגבי הבחורה היא בטח חשבה שאני הומו כי אף גבר לא היה מסרב לבחורה כזאת :lol:

פורסם

זה קרה בחורף של שנה שעברה..

במקום נידח, בסוף דרך עפר, שאין סיכוי שאוטו יעבור שם במקרה.

אני וחברה שלי, אחרי בילוי ביום שישי, מצאנו את עצמינו בסיום אהמ.. באוטו (לא אחד המקומות האהובים אלי)

אני קם מהמושב, מנגב ת'חלון מהעדים ורואה מולי אוטו ובתוכו מנאייק+ מנאייקית מסתכלים עלי מהחלון.

 

הוא הסתכל עלי כאילו הוא בא לתת לי דו"ח על אי שימוש בגומי ואז עזב.

 

מעניין מה הם חיפש שם.. :twisted:


×
×
  • תוכן חדש...