Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5645 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כמו שאומרים....טראומות מילדות קשה....

(מסכן, רחמים עליו...לגעת במישהי ערומה....).

 

אחמד, אתה רוצה לספר לנו משהו?

לגעת במישהי ערומה? שיואו... וואוו... אל תשאל, אם תדבר יפה תוכל גם לנשק אותה.

לא על הלחי, עם הלשון, וואו... אני מתרגש.

אם תשכנע אותה היא אפילו תיגע בך... טוב, אבל זה כבר לילדים גדולים, אני לא רוצה לקלקל אותך.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

  • תגובות 441
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
כמו שאומרים....טראומות מילדות קשה....

(מסכן, רחמים עליו...לגעת במישהי ערומה....).

 

אחמד, אתה רוצה לספר לנו משהו?

לגעת במישהי ערומה? שיואו... וואוו... אל תשאל, אם תדבר יפה תוכל גם לנשק אותה.

לא על הלחי, עם הלשון, וואו... אני מתרגש.

אם תשכנע אותה היא אפילו תיגע בך... טוב, אבל זה כבר לילדים גדולים, אני לא רוצה לקלקל אותך.

 

:mad::evil::twisted:

נבלה:).

לא אמרתי שאני מסכן (כי אני לא).... פשוט אמרתי שזה לא כזה "סבל" לגעת במישהי ערומה.... גם אם אפילו אפילו יש לה חזה בצורת פלאבר:).

Back to the original - NC again.

פורסם

תומר אני רואה שהיה לך הרבה פאדיחות בחיים,נראה לי שהחיים שעברת ועד עכשיו הם פשוט

לא משעממים לרגע. תגיד משהו היה לך איזה פאדיחה היום או אתמול מעניין אותי לדעת

מה יהיה הפעם, אולי בחורה עם סיליקון בתחת :hihi:

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

אני יודע שהת'רד הזה כבר מזמן לא פה.

אבל הוא עדיין ת'רד מצחיק.

וסתם קראתי חלק מהדברים המצחיקים פה עכשיו. עדיין קורע מצחוק....

 

הנה משהו שקרה לי לאחרונה:

נסעתי בשדרות רוקח (אני חושב שקוראים לזה רוקח, זה הרחוב הזה שיש בו את הגשר של הספורטק, לכיוון רמת אביב וצהלה).

אני נוסע בראלי, ומאחורי חבר שלי עם מאזדה לאנטיס.

החבר שלי עם הלאנטיס במהלך הנסיעה כניראה השתעמם, והחליט לקרצץ. התחיל להבהב לי עם האורות שלו בנסיעה. וזה משגעעע אותי. כל הנסיעה הוא נוסע אחריי עם אורות גבוהיים, וזה ממש משגע אותי. אני לא יכול לנסוע ככה. אז אני עובר לנתיב הימני שיפסיק, והוא אחרי כמו אהבל. מעט, כדיי שיעבור אותי, אבל גם הוא מעט. עובר לשמאלי, גם הוא עובר. ככה כל הזמן. לא רציתי לברוח לו כדיי שלא יאבד. זה לא האזור שלו...

פתאום ברמזור בא אליי איזה עבריין חבל על הזמן על אופנוע כבדדד ואומר לי:

הוא: תגיד, למה אתה מתפרע בכביש?!

אני: מה זה?

הוא: למה אתה מתפרע בכביש?!

אני:מה זה?!(לבנתיים, חושב על תשובה).

הוא: פעם אחרונה. למה אתה מתפרע בכביש?!!!

אני: מה אתה רוצה ממני? אני אשם? תראה את המשוגע הזה שנוסע אחריי כל הדרך. מהבהב לי כמו מטורף. אי אפשר לנסוע ככה. אני כמעט ועושה תאונות בגללו כי אני לא רואה כלום!!! :evil:

הרמזור בדיוק התחלף לירוק, אני מתחיל לנסוע, הוא נוסע גם. אני מתפללל שחבר שלי ימשיך להבהב לי כדיי שהאופנוען יראה את זה. ואכן חבר שלי מהבהב לי....

:twisted:

פתאום אני רואה את הראש של האופנוען מסובב אחורה, אני מבסווווווט.

:lol:

במהירות של 10 קמש, הוא מסתובב לחבר שלי, באמצע הכביש(!) ובא לחבר שלי. חבר שלי לא ידע שהוא בא אליו, אז הוא בא להמשיך לנסוע. כמעט דורס אותו! במהירות של 5 קמש, אבל עדיין היה מצחיק...

אני רואה את העבריין על האופנוע צועק עליו כמו לא יודע מה...לבנתיים אני בכוונה נוסע לאט לאט. האופנוע מתחיל לנסוע לכיווני - טוב...מחליפים פרצוף לפרצוף הרציני. הוא בא אליי:

תגיד, אתה מכיר אותו?

אני: לא...הוא ערס? תגיד לי...הוא ערס? אני מפחד מערסים! אני לא רוהצ שהוא יעשה לי כלום!

הוא: אז אתה לא מכיר אותו?

אני: לא...הוא התחיל לעקוב אחריי מאבן גבירול! לא יודע למה! אני מפחד שהוא יתקוף אותי!

:oops: הוא: חכה חכה....בני זונות!

הולך אליהם...צועק אליהם והכל...חוזר אליי אחרי 2 דקות ואומר לי ולחברים שלי שבאוטו:

הזהרתי אותו. אם עוד פעם אחת הוא עושה את זה. תצפצף לי. אני מזיין אותו ואת כל 3 החברים האשכנזים שלו!!!

:D אני אומר לו תודה, ולילה טוב. ברגע שהוא נוסע, צחקתי כמו שלא צחקתי בחיים!

החבר עם המאזדה בא אליי ואומר לי מה קרה והכל...אז הוא אמר לי שהרגע שהעבריין הכי התרגז היה כשחבר שלי אמר לו: זה סתם, זה ביני וחבר שלי... אז העברין השתגע עליו כמעט וצעק לו שהוא שקרן ושאנחנו בכלל לא חברים והכל. הם היו לבנים כמו קיר! כמו סיד! מפחדים בצורה בלתי רגילה...

אחרי זה, הם נסעו הביתה בצורה רגילה. כבר לא הבהבו לי יותר:).

אגב, מזל שזה קרה בלילה שלא היה אף אחד בכביש. מי יודע מה היה קורה בערב עם עוד אנשים....אז בטח התגובה שלי ושלו הייתה אחרת...אבל היה פשוט מצחיק.

Back to the original - NC again.

פורסם

גיל 9 כזכור לי כיתה ג'

אני לא אשכח את זה ... הופעה מול ההורים של כל הכיתה

אני וחבר שלי עומדים על הבמה.... הוא מתחיל לשיר ואני בעננים..

 

מגיע תורי .... כל מה שיוצא לי זה "שכחתי"...

 

שפכתי אותם מצחוק

לא ידעתי איפה לקבור את עצמי

החיים הם כמו מנה פלאפל, איך שלא תשים הטחינה - תמיד ינזל

פורסם

אצלי היה בכיתה ח, היתי במסיבה של הכיתה משהו ואהבתי איזו ילדה מהכיתה אבל לא היה לי אומץ להגיד לה! בסוף היא הזמינה אותי לרקוד ובשיא הטיפשות אמרתי לה "מה את שיכורה?" והתייבשתי במקום!

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

קיצר שתי פאדיחות חבל"ז.....

 

כשהייתי בן 14 שיחקתי בהצגה בהבימה, ויום לפני הצגת הבכורה עשו לריצפת הבמה פוליש כזה מיוחד שמבריק את הריצפה שתיראה חדשה.

עשינו איזה 3 הופעות והכל היה בסדר,ובהופעה הרביעית אירגנתי כרטיסים למשפחה שלי (הורים,אחים,סבתות וכו') והגיעו כמה חברים גם.

קיצר באחד הקטעים אני הייתי אמור לחצות את הבמה בריצה מצד לצד,תוך כדי שאני מחזיק כמה דברים בידיים,ואני נועל מגפי בוקרים (לא הכי נוח לריצה...).

התחלתי לרוץ,ואיך שהגעתי לאמצע הבמה דפקתי את הנפילה של ה-LIFE מול קהל של 1000 איש.....וכל מה שהחזקתי בכלל עף לקיבינימאט (אשכרה שמעתי את הקהל עושה כזה "אוווווו......"). אגב,באותו רגע הייתי לבד על הבמה ככה שאין מצב שמישהו פיספס את ההימרחות שלי.....

 

ופאדיחה שנייה.....

 

סיימתי שיעור מטמתיקה בתיכון,עכשיו במשך כל אותו שיעור אני וחבר שלי הרצנו צחוקים והוא צחק איתי ואמר לי משהו,אז אמרתי לו "חכה אם אני לא מביא לך איזה גיר לראש מתי שמסתיים השיעור !",עכשיו אמרתי את זה בצחוק,אבל אני טיפוס די אמין שעומד במילה שלו,כך שאיך שהיה צלצול לסיום השיעור המורה התחילה ללכת לכיוון הדלת ואני ישר רצתי ללוח ותפסתי גיר,חבר שלי שקלט את זה בא לברוח מהכיתה, ובדיוק בשניה שבה הוא חלף על פני המורה אני זרקתי את הגיר (מי שזוכר אורך של גיר,אני זרקתי בדיוק חצי גיר,כלומר 3-4 ס"מ אורך),אומנם הגיר היה מכוון היטב אבל חבר שלי כנראה הכיר את הקטע של המטריקס עוד לפני שיצא הסרט והוא התכופף והמורה קיבלה את הגיר לראש.....

אני נבהלתי לאללה כי זו מורה ששנאה אותי,והיא התחילה להסתובב לכיוון שלי תוך כדי שהיא תופסת את הראש,לא ידעתי מה לעשות עם עצמי,אז ישר תפסתי את החצי השני של הגיר ושיחקתי אותה פותר תרגיל בלוח (לא היה לי מושג בשיט מה אני כותב,אבל כתבתי משהו...).

 

 

וואי,ופאדיחה אחרונה שפתאום נזכרתי....

 

שיחקתי בתיכון כדורגל באחת ההפסקות,ובדיוק ליד המגרש ישבה מורה ושתתה קפה, ופתאום התלבש לי כדור לוולה,הכנסתי בעיטה חבל על הזמן,ולמזלי הרע הכדור כאילו התביית על הפנים של המורה.....

אני זוכר את זה כאילו בהילוך איטי: אני בועט,קולט שהכדור טס לכיוון הפנים של המורה והיא לא מסתכלת לכיוון,ובשניה שהיא באה להסתכל לכיוון שלי היא פתחה עיניים כשקלטה את הכדור וישר קיבלה מזה פיצוץ לפנים,יחד עם הכוס של הקפה.....

 

זה היה עצוב.....

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

 

שיחקתי בתיכון כדורגל באחת ההפסקות,ובדיוק ליד המגרש ישבה מורה ושתתה קפה, ופתאום התלבש לי כדור לוולה,הכנסתי בעיטה חבל על הזמן,ולמזלי הרע הכדור כאילו התביית על הפנים של המורה.....

אני זוכר את זה כאילו בהילוך איטי: אני בועט,קולט שהכדור טס לכיוון הפנים של המורה והיא לא מסתכלת לכיוון,ובשניה שהיא באה להסתכל לכיוון שלי היא פתחה עיניים כשקלטה את הכדור וישר קיבלה מזה פיצוץ לפנים,יחד עם הכוס של הקפה.....

 

זה היה עצוב.....

 

קרה גם לי,רק במקום המורה, עם הערס של השיכבה......

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם

ואללה! הזכרתם לי עוד פדיחה שעשיתי לבן דוד שלי לפני איזה 15 שנה.

היינו שנינו עדיין קטינים חסרי רשיון והיינו נוסעים מהבית שלו בפ"ת באיזה קו אוטובוס שעובר פעם בחצי שעה-שעה.

פעם אחת היינו בקניון איילון, ואיך שאנחנו הולכים לכוון תחנת האוטובוס אנחנו קולטים שהאוטובוס כבר שם ועומד לצאת.

התחלנו לרוץ כמו משוגעים את הכמה מאות מטרים האלו כדי להספיק אותו ולא לחכות בשמש לאוטובוס הבא.

 

אז ככה - בן דוד שלי היה די ספורטאי, ואני - כבר אז הספורט החביב עלי היה רביצה, הסיגריות והבירות הגיעו שנתיים שלוש אחרי זה אבל כבר אז הייתי די פדלאה.

 

אז הוא רץ כמו טיל ואני מג'עג'ע כמה מטרים אחריו בלי אויר.

לא יודע איך הקטע הזה בא לי, אבל התחלתי לצרוח בפול ווליום "גנב! גנב! תעצרו אותו!"

כל האנשים שעמדו וחיכו לאוטובוסים בטרמינל שם הסתובבו להסתכל איך אני רודף אחרי ה"גנב".

אז מה הוא עשה? כמובן. עצר במקום בשוק, הסתובב ואיך שהגעתי אליו התחלנו מכות...

 

אז מה רואים כל האנשים, שתפסתי את הגנב ואנחנו הולכים מכות!

 

טוב שהמכות היו רק כמה כאפות מתודיות והמשכנו כאילו לא קרה כלום לפני שבאו אנשים לעזור לי.

 

מיותר לציין שאת שלושת רבעי השעה עד שהגיע האוטובוס הבא בילינו כשאני צוחק והוא ממלמל "מנייק. מנייק. אני לא מאמין איזה מנייק אתה!" :D

פורסם
אני יודע שהת'רד הזה כבר מזמן לא פה.

אבל הוא עדיין ת'רד מצחיק.

וסתם קראתי חלק מהדברים המצחיקים פה עכשיו. עדיין קורע מצחוק....

 

הנה משהו שקרה לי לאחרונה:

נסעתי בשדרות רוקח (אני חושב שקוראים לזה רוקח, זה הרחוב הזה שיש בו את הגשר של הספורטק, לכיוון רמת אביב וצהלה).

אני נוסע בראלי, ומאחורי חבר שלי עם מאזדה לאנטיס.

החבר שלי עם הלאנטיס במהלך הנסיעה כניראה השתעמם, והחליט לקרצץ. התחיל להבהב לי עם האורות שלו בנסיעה. וזה משגעעע אותי. כל הנסיעה הוא נוסע אחריי עם אורות גבוהיים, וזה ממש משגע אותי. אני לא יכול לנסוע ככה. אז אני עובר לנתיב הימני שיפסיק, והוא אחרי כמו אהבל. מעט, כדיי שיעבור אותי, אבל גם הוא מעט. עובר לשמאלי, גם הוא עובר. ככה כל הזמן. לא רציתי לברוח לו כדיי שלא יאבד. זה לא האזור שלו...

פתאום ברמזור בא אליי איזה עבריין חבל על הזמן על אופנוע כבדדד ואומר לי:

הוא: תגיד, למה אתה מתפרע בכביש?!

אני: מה זה?

הוא: למה אתה מתפרע בכביש?!

אני:מה זה?!(לבנתיים, חושב על תשובה).

הוא: פעם אחרונה. למה אתה מתפרע בכביש?!!!

אני: מה אתה רוצה ממני? אני אשם? תראה את המשוגע הזה שנוסע אחריי כל הדרך. מהבהב לי כמו מטורף. אי אפשר לנסוע ככה. אני כמעט ועושה תאונות בגללו כי אני לא רואה כלום!!! :evil:

הרמזור בדיוק התחלף לירוק, אני מתחיל לנסוע, הוא נוסע גם. אני מתפללל שחבר שלי ימשיך להבהב לי כדיי שהאופנוען יראה את זה. ואכן חבר שלי מהבהב לי....

:twisted:

פתאום אני רואה את הראש של האופנוען מסובב אחורה, אני מבסווווווט.

:lol:

במהירות של 10 קמש, הוא מסתובב לחבר שלי, באמצע הכביש(!) ובא לחבר שלי. חבר שלי לא ידע שהוא בא אליו, אז הוא בא להמשיך לנסוע. כמעט דורס אותו! במהירות של 5 קמש, אבל עדיין היה מצחיק...

אני רואה את העבריין על האופנוע צועק עליו כמו לא יודע מה...לבנתיים אני בכוונה נוסע לאט לאט. האופנוע מתחיל לנסוע לכיווני - טוב...מחליפים פרצוף לפרצוף הרציני. הוא בא אליי:

תגיד, אתה מכיר אותו?

אני: לא...הוא ערס? תגיד לי...הוא ערס? אני מפחד מערסים! אני לא רוהצ שהוא יעשה לי כלום!

הוא: אז אתה לא מכיר אותו?

אני: לא...הוא התחיל לעקוב אחריי מאבן גבירול! לא יודע למה! אני מפחד שהוא יתקוף אותי!

:oops: הוא: חכה חכה....בני זונות!

הולך אליהם...צועק אליהם והכל...חוזר אליי אחרי 2 דקות ואומר לי ולחברים שלי שבאוטו:

הזהרתי אותו. אם עוד פעם אחת הוא עושה את זה. תצפצף לי. אני מזיין אותו ואת כל 3 החברים האשכנזים שלו!!!

:D אני אומר לו תודה, ולילה טוב. ברגע שהוא נוסע, צחקתי כמו שלא צחקתי בחיים!

החבר עם המאזדה בא אליי ואומר לי מה קרה והכל...אז הוא אמר לי שהרגע שהעבריין הכי התרגז היה כשחבר שלי אמר לו: זה סתם, זה ביני וחבר שלי... אז העברין השתגע עליו כמעט וצעק לו שהוא שקרן ושאנחנו בכלל לא חברים והכל. הם היו לבנים כמו קיר! כמו סיד! מפחדים בצורה בלתי רגילה...

אחרי זה, הם נסעו הביתה בצורה רגילה. כבר לא הבהבו לי יותר:).

אגב, מזל שזה קרה בלילה שלא היה אף אחד בכביש. מי יודע מה היה קורה בערב עם עוד אנשים....אז בטח התגובה שלי ושלו הייתה אחרת...אבל היה פשוט מצחיק.

 

 

קטע ענק :roflmao::roflmao::roflmao:

 

קרעת אותי

MITSUBISHI GALANT SPORT

פורסם

LOL

 

 

האמת שקרו לי די הרבה דברים לאחרונה,רובם ככולם מצחיקים,אבל יש גבול למה שאפשר לכתוב כאן.

 

 

בכל מקרה-לפני כמה ימים היתי בהרצאה.

 

לידי בשולחן יושבת איזה אחת,אסון טבע.

 

 

 

אני שונא את הזן הזה-תמיד יש כזאת.

 

 

אלה שחושבות שהן יודעות הכל,טון דיבור אנפפני כזה "שלום,שמי שרית,מנהלת מימשק לקוחות באורנג',מי אתה?",תמיד מסתובבת עם משקפיים עם מסגרת דקה (לרוב בכלל לא זקוקה למשקפיים,אביזר אופנתי בלבד),נוהגת על 206/פולו,בהפסקה שותה אספרסו דופיו (היא יודעת מילים ב"לועזית"!!!) כל השיעור מקבלת הודעות SMS מכל מיני ידידים ,שגורמות לה לפרוץ בציחקוקים עדינים כאלה והערות בסגנון "סוריי,אבל הוא כזה חמווווד" וכו וכו.

 

כולה לומדת חודש וכבר שולטת שליטה רמה . מסוגלת לנהל דיונים של שעות על מהות התקשורת בשילטון השוגרבייבז בדור הניו מטאל....

 

בקיצור,הפרציפלוחה הזאת יושבת לידי וכל הזמן רק מראה לכל הסביבה כמה היא חכמה ומוכשרת.

 

 

והיה לנו איזה קטע קריאה.משהו על תקשורת-אבל ללא כותרת. משהו בסגנון "יש לבצע עירבוב של כל הגורמים,אך להקפיד על הפרדה על מנת להשיג תוצאות מירביות , וכו וכו.".

 

קטע קריאה מגניב,אבל בכוונה ללא כותרת.

 

ואז המרצה הסתובב ושאל: על מה לדעתכם הקטע?

 

ואני זרקתי- "לדעתי זה על איך לכבס תחתונים".

 

(אני מצחיק).

 

היא מסתכלת עלי במבט של "אוי,טיפשון" ,מרימה יד ודופקת נאום של 10 דקות על זה שלדעתה מדובר באינטגרציה חברתית על גבול האקסיסטנציאליזם הקיומי וההשפעה שיש לתקשורת עוינת על הציבור וכו וכו וכו.

 

ואז המרצה הוריד את הכיסוי מהכותרת שהיתה..."איך לעשות כביסה".

 

היא האדימה כמו עגבניה.....

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם
ואללה! הזכרתם לי עוד פדיחה שעשיתי לבן דוד שלי לפני איזה 15 שנה.

היינו שנינו עדיין קטינים חסרי רשיון והיינו נוסעים מהבית שלו בפ"ת באיזה קו אוטובוס שעובר פעם בחצי שעה-שעה.

פעם אחת היינו בקניון איילון, ואיך שאנחנו הולכים לכוון תחנת האוטובוס אנחנו קולטים שהאוטובוס כבר שם ועומד לצאת.

התחלנו לרוץ כמו משוגעים את הכמה מאות מטרים האלו כדי להספיק אותו ולא לחכות בשמש לאוטובוס הבא.

 

אז ככה - בן דוד שלי היה די ספורטאי, ואני - כבר אז הספורט החביב עלי היה רביצה, הסיגריות והבירות הגיעו שנתיים שלוש אחרי זה אבל כבר אז הייתי די פדלאה.

 

אז הוא רץ כמו טיל ואני מג'עג'ע כמה מטרים אחריו בלי אויר.

לא יודע איך הקטע הזה בא לי, אבל התחלתי לצרוח בפול ווליום "גנב! גנב! תעצרו אותו!"

כל האנשים שעמדו וחיכו לאוטובוסים בטרמינל שם הסתובבו להסתכל איך אני רודף אחרי ה"גנב".

אז מה הוא עשה? כמובן. עצר במקום בשוק, הסתובב ואיך שהגעתי אליו התחלנו מכות...

 

אז מה רואים כל האנשים, שתפסתי את הגנב ואנחנו הולכים מכות!

 

טוב שהמכות היו רק כמה כאפות מתודיות והמשכנו כאילו לא קרה כלום לפני שבאו אנשים לעזור לי.

 

מיותר לציין שאת שלושת רבעי השעה עד שהגיע האוטובוס הבא בילינו כשאני צוחק והוא ממלמל "מנייק. מנייק. אני לא מאמין איזה מנייק אתה!" :D

 

 

נשבע לכם ירד לי דמעות אולי חמש דקות.

:hihi: קטע ענק!!!!!!

אני יעשה אותו בקרוב.


×
×
  • תוכן חדש...