Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5644 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סופ"ש בהיר אחד נסעתי עם אשתי לעתיד לאילת.

החלטנו לעשות צלילת הכרות במי אילת וכך היה (אלמוגים יפים, דגים, קיפודי ים ועוד יצורים שכאלה).

לאחר מכן החלטנו להמשיך לצלול אבל הפעם עם שנורקל.

אחרי 10 דקות של צלילה עם השנורקל הבחנתי בשבר אלמוג שנח לו על קרקעית הים, "אני חייב לשים אותו באקוריום שלי"- חשבתי וצללתי.

אחזתי אותו בידי ואמרתי לעצמי: "איפה אשים אותו?". נכון, בתוך התחתונים, כך אף אחד לא יחשוד שלקחתי אותו.

הכנסתי את שבר האלמוג לתחתונים ומשם לכיוון היציאה מהמים, אך פתאום, ללא כל אזהרה מוקדמת, אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאהההההההההההההההההההה!!!!!

שורף!!!,צורב!!!, חם!!!, עוקץ!!! - האלמוג המחורבן הזה משיב מלחמה!!!

יצאתי מהמים בצרחות שנשמעו כאילו מישהו שוחט גמל ורצתי לחוף, הורדתי מכנסיים (מול כל הרוחצים שלא הבינו מה פשר הצעקות) והתחלתי לשפוך מים קרים על האזור הנגוע.......

אט אט שכחו הכאבים ואז לכל קולות הצחוק שנשמעו ברקע הרמתי את מכנסיי (כן, וגם את התחתונים) וישבתי לעשן סיגריה.

דרך אגב, אם אתם שואלים איפה הייתה אישתי, היא יצאה מהמים רק אחרי חצי שעה מהפדיחה.

 

מוסר השכל - כשאתם הולכים לאילת וצוללים, שימו שני זוגות תחתונים כי ישנם שם אלמוגים ששורפים!!!

  • תגובות 441
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
סופ"ש בהיר אחד נסעתי עם אשתי לעתיד לאילת.

החלטנו לעשות צלילת הכרות במי אילת וכך היה (אלמוגים יפים, דגים, קיפודי ים ועוד יצורים שכאלה).

לאחר מכן החלטנו להמשיך לצלול אבל הפעם עם שנורקל.

אחרי 10 דקות של צלילה עם השנורקל הבחנתי בשבר אלמוג שנח לו על קרקעית הים, "אני חייב לשים אותו באקוריום שלי"- חשבתי וצללתי.

אחזתי אותו בידי ואמרתי לעצמי: "איפה אשים אותו?". נכון, בתוך התחתונים, כך אף אחד לא יחשוד שלקחתי אותו.

הכנסתי את שבר האלמוג לתחתונים ומשם לכיוון היציאה מהמים, אך פתאום, ללא כל אזהרה מוקדמת, אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאהההההההההההההההההההה!!!!!

שורף!!!,צורב!!!, חם!!!, עוקץ!!! - האלמוג המחורבן הזה משיב מלחמה!!!

יצאתי מהמים בצרחות שנשמעו כאילו מישהו שוחט גמל ורצתי לחוף, הורדתי מכנסיים (מול כל הרוחצים שלא הבינו מה פשר הצעקות) והתחלתי לשפוך מים קרים על האזור הנגוע.......

אט אט שכחו הכאבים ואז לכל קולות הצחוק שנשמעו ברקע הרמתי את מכנסיי (כן, וגם את התחתונים) וישבתי לעשן סיגריה.

דרך אגב, אם אתם שואלים איפה הייתה אישתי, היא יצאה מהמים רק אחרי חצי שעה מהפדיחה.

 

מוסר השכל - כשאתם הולכים לאילת וצוללים, שימו שני זוגות תחתונים כי ישנם שם אלמוגים ששורפים!!!

לא חראם על הים ??

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
חחח ... היה נחמד ... היה יפה ...

 

 

היה איזה לילה ... יום שישי אחד אם אני לא טועה ... אני בדרכי לחברה שלי דאז, לי .

הבית שלה כמובן ריק , ההורים איפשהו בחו"ל (אחחח .... הטחונים האלה ! ) ... אני ולי מתחילים בענינים ... אני רוכן לי מעליה ... ואז ... ואז אני חש בבטני ... שעושה רעש של כור היתוך קטן ... אני רוכן לעבר החזה שלה ... ופתאום ... אני משחרר נאפחת זעם אמתנית שלדעתי גרמה לה לגוונים בריסים , עפו לה הגבות ונקרע לה עור התוף ...

 

בקיצור ... רציתי למות !!

 

 

משום מה...לא קשה לי להאמין בסיפור הזה :roll: .

 

 

 

 

 

 

חוץ מהקטע של הבחורה.

 

 

לצערי הרב אביב מרבה לעשות את זה...

 

הוא כבר חמצן לי את השיער פעם אחת.

רוצה לספר לנו על זה ??

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
מוסר השכל - כשאתם הולכים לאילת וצוללים, שימו שני זוגות תחתונים כי ישנם שם אלמוגים ששורפים!!!

 

מוסר השכל - למה להרוס סתם כשאפשר להסתכל ולהשאיר גם קצת הנאה לדורות הבאים.

אנחנו לא חלק מהסביבה הימית ואין לנו שום זכות לשנות אותה או לפגוע בה.

החולמים הגדולים אינם מגשימים את חלומותיהם, הם מתעלים עליהם - אלפרד לורד וייטהד

פורסם

טוב DARKSTAR הזכיר לי גם קטע שהיה לי.

 

עבדתי בלוד בהתקנת אזעקות ודיבוריות לרכב, כמובן שאיתי עבדו עוד 2 חברה ערבים.

באחד הימים יצאתי להתקנת חוץ עם חבר שלי הערבי, בדרך אני מסתכל על עצמי במראה אחרי שבוע שלא התגלחתי, מסתכל על חבר שלי הערבי ואומר לו בשיא הטבעיות..

 

תראה איך אני נראה כמו איזה ערבי

 

הייתם צריכים לראות אחר כך 2 אנשים אדומים כמו עגבנייה נוסעים ברכב וכל אחד מסתכל לכיוון אחר ולא יודע איפה לקבור את עצמו.

:oops:

MITSUBISHI GALANT SPORT

פורסם
טוב DARKSTAR הזכיר לי גם קטע שהיה לי.

 

עבדתי בלוד בהתקנת אזעקות ודיבוריות לרכב, כמובן שאיתי עבדו עוד 2 חברה ערבים.

באחד הימים יצאתי להתקנת חוץ עם חבר שלי הערבי, בדרך אני מסתכל על עצמי במראה אחרי שבוע שלא התגלחתי, מסתכל על חבר שלי הערבי ואומר לו בשיא הטבעיות..

 

תראה איך אני נראה כמו איזה ערבי

 

הייתם צריכים לראות אחר כך 2 אנשים אדומים כמו עגבנייה נוסעים ברכב וכל אחד מסתכל לכיוון אחר ולא יודע איפה לקבור את עצמו.

:oops:

 

 

 

:roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

גדול!!!!!!

Life is a ciggerate, smoke to the end

פורסם
טוב DARKSTAR הזכיר לי גם קטע שהיה לי.

 

עבדתי בלוד בהתקנת אזעקות ודיבוריות לרכב, כמובן שאיתי עבדו עוד 2 חברה ערבים.

באחד הימים יצאתי להתקנת חוץ עם חבר שלי הערבי, בדרך אני מסתכל על עצמי במראה אחרי שבוע שלא התגלחתי, מסתכל על חבר שלי הערבי ואומר לו בשיא הטבעיות..

 

תראה איך אני נראה כמו איזה ערבי

 

הייתם צריכים לראות אחר כך 2 אנשים אדומים כמו עגבנייה נוסעים ברכב וכל אחד מסתכל לכיוון אחר ולא יודע איפה לקבור את עצמו.

:oops:

 

 

ע-נ-ק !!!!!

 

לא כיף בכלל שקורה דבר כזה!!!! לא נעיייםםםםם! :wink:

if you feel in control , you're not going fast enough

פורסם
מוסר השכל - כשאתם הולכים לאילת וצוללים, שימו שני זוגות תחתונים כי ישנם שם אלמוגים ששורפים!!!

 

מוסר השכל - למה להרוס סתם כשאפשר להסתכל ולהשאיר גם קצת הנאה לדורות הבאים.

אנחנו לא חלק מהסביבה הימית ואין לנו שום זכות לשנות אותה או לפגוע בה.

 

הוא כתב שזה היה שבור... :roll:

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם
היה איזה לילה ... יום שישי אחד אם אני לא טועה ... אני בדרכי לחברה שלי דאז, לי .

הבית שלה כמובן ריק , ההורים איפשהו בחו"ל (אחחח .... הטחונים האלה ! ) ... אני ולי מתחילים בענינים ... אני רוכן לי מעליה ... ואז ... ואז אני חש בבטני ... שעושה רעש של כור היתוך קטן ... אני רוכן לעבר החזה שלה ... ופתאום ... אני משחרר נאפחת זעם אמתנית שלדעתי גרמה לה לגוונים בריסים , עפו לה הגבות ונקרע לה עור התוף ...

בקיצור ... רציתי למות !!

 

לפי התיאור הציורי אני מניח שלא הייתם בתנוחה מסיונרית...

 

אגב - יודעים מה זה תנוחה 68?

זה - "תמצצי לי ואני חייב לך אחד"

:lol: טוב!!!

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם

הת'רד שפתחתי על אי מיילים של פורנו, זה עומד להכנס לרשימה שלי!!! :mad:

 

לפחות זה קצת משעשע :wink:

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם

לא יאומן. פעם חשבתי ששכחתי את כל הפאדיחות שלי, ופה נזכרתי בכולן...

 

אף אחד לא אמר שפאדיחה צריכה להיות מצחיקה:

ובכן, טוב בקצרה - אני בחדר שלי בן 14 אידיוט וחרמן עם "חוברת" בת - ז*** מארה"ב עושה את מה שעושה, וידידה/שכנה שלי (מגיל אפס) באה דווקא עם חברה שלה, לבקר אותי (לא שמעתי אותה נכנסת ולא בטיח) ועוד שואלת בשיא הטבעיות: "מה אתה עושה?!".

זהו. אין יותר פאדיחה מזה - וקראתי פה הכל.

היום אנחנו ילדים גדולים ובאיזה שהוא ערב רווי אלכוהול נזכרנו בשטויות של פעם, כמובן שגם נזכרנו ב"רופא וחולה" איתה מאחורי הבית - וכך יצאנו פיטים.

 

עוד אחת ליגת אלופות של חבר שלי,

אנחנו הולכים 3 חבר'ה לבקר את חבר שלנו. סבבה נכנסים לבית שלו אין אף אחד.

קוראים לו: "עינב איפה אתה, יא בן זונה?" כלום. טוב, חבר שלי נכנס אליו לחדר רואה אותו ישן עם שמיכה - ההוא מביא על המיטה וואחד זינוק תופס לו בראש וצועק: "קום יא מניאק! אנחנו מתייבשים פה חצי שעה!!!"

 

הקיצר - הבנתם - אמא של עינב קמה מטושטשת, אני ויניב שפוכים על הרצפה בסלון והשאר הסטוריה.

 

עוד משהו: אני אוהב לפדח אנשים, זה כיף, יום אחד חבר שלי מתקשר אליי, אני עם ההורים שלי באוטו - עונה בדיבורית, מפה לשם כל מלה שניה שלנו זה "יא בן זונה", ואמא שלי יושבת מאחורה: "עמית, מה אמרת?!" והוא: "לא, גאולה את לא מבינה..." אני שותק מחייך ונותן לו לנסות להסביר לה :D

La Bellezza Non Basta

פורסם

אקסטרים לונג שוט - מעבדת מחשבים, השנה, כיתה י"א

אני עומד עם הפנים למחשב

מאחורי עומדת ידידה שלי מהכיתה

היה בי קצת יצר חרמנות והתחלתי לחרמן לה את הרגל.... הרגליים שלי ברגליים שלה

הכל קורה בלי שאני מסתכל על הרגל שלה, ואני קולט שכולם בוהים בי במבטים מוזרים!!!

אני מסובב את הראש וקולט שאני מחרמן את הרגל של המורה (בת, עם חצאית) שגם עמדה מאחורי :lol:

אופססססס!!!! החלפתי צבעים בכמויות מסחריות!!!!!

פורסם
אקסטרים לונג שוט - מעבדת מחשבים, השנה, כיתה י"א

אני עומד עם הפנים למחשב

מאחורי עומדת ידידה שלי מהכיתה

היה בי קצת יצר חרמנות והתחלתי לחרמן לה את הרגל.... הרגליים שלי ברגליים שלה

הכל קורה בלי שאני מסתכל על הרגל שלה, ואני קולט שכולם בוהים בי במבטים מוזרים!!!

אני מסובב את הראש וקולט שאני מחרמן את הרגל של המורה (בת, עם חצאית) שגם עמדה מאחורי :lol:

אופססססס!!!! החלפתי צבעים בכמויות מסחריות!!!!!

 

 

אוקיייייייי, אני לנו חושב שיש מנצח !!!!!!!!

זאת הפדיחה הכי ענקית שראיתי בשרשור הזה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

הרגת אותי! :king:

if you feel in control , you're not going fast enough

פורסם

טוב, תיהיו מוכנים, כי זה עומד להיות ארווווווווווך.

אמרתי שלא כדאי שאני ירשום את זה כשהתחיל השרשור...

אבל יאללה, חפיף. זה מצחיק. בטח אני יקבל פה הרבה קטילות (למי שיהיה כח לקרוא את הכל...).

אז ככה.... (כל השמות בדויים)

פעם דיברנו כמה חברים מה הייתה עושה אם חברה שלך הייתה מבקשת ממך ללבוש חוטיני....

אישית - אמרתי בחייייים לא, גם אם היו משלמים לי, וככה רוב החברים שלי

חוץ מאחד, לירן, שאמר שאם היא הייתה מבקשת, אז סתם לקטע וכשהם ביחד וכל זה, למה לא....בכיף :shock::roll:

אז מאז אני צוחק עליו שהוא לובש חוטיני

למשל, רואים לו טיפה את התחתונים, אז אני אומר לו:

לירן, רואים לך את החוטיני....

כזה בצחוק...

אז בטיול השנתי היינו כל החבר'ה באותו החדר, והם ידעו שאני הבחור שהכי מגעיל אותו זה שבחור לובש חוטיני. זה דוחה אותי....איכס....

אז הם תכננו בטיול השנתי שהם יעשו לי קטע.....והם עשו לי חתיכת קטע...

כל אחד התקלח אחד אחרי השני וכל זה, ואחרי המקלחת, לירן שיחק שש בש עם יוני

והם לא לבשו חולצה.אז סתם היינו בחדר

והשולחן ששיחקו עליו שש בש הוא במטבח כזה, אז לירן היה עם הגב למקרר....

אז כל הזמן הם אמרו לי לבוא לבדוק משהו......ולא הבנתי למה וחשבתי שזה מוזר שהם כל הזמן שולחים אותי למקרר, אבל סבבה, הלכתי...

אז פעם אחת, הבאתי שתייה, ופעם שנייה הבאתי אוכל, ואחר כך בדקתי את המקרר עם הוא עובד

ובפעם הרביעית זה עבד להם....

פתחתי את המקרר, והמקרר ממש נמוך, כמו המקררים הקטנים האלה ששמים בחדרים...

אז התכופפתי בשביל לפתוח אותו, וכשקמתי ראיתי את החוטיני של לירן!!! כי הוא היה עם ג'ינס אז ראו שיש לו חוטיני!!!!!!!!!

הייתי בשוק טוטאלי!!!! לא ידעתי מה לעשות, חבל על הזמן

פתאום הפכתי להיות אדום, וחברים שלי ראו שקרה משהו, ושאני בשוק, והם ידעו שזה בטח בגלל החוטיני כי הם תכננו את זה ביחד, אז הם אמרו לי: מה קרה?!

אז אמרתי להם: לא, לא קררה כלום...ששששום דבר, לא משנה...(גיגמגתי כזה...), סתם, נזכרתי במשהו, משהו מהבית...הממ,.....משהו קרה בבית שלי ועכשיו נזכרתי. אני חייב ללכת לסיבוב להירגע...יוני בוא איתי.

 

ככה אמרתי להם, כי הייתי חייב לדבר עם יוני על זה, כי יוני ואני דיברנו על זה שבוע לפני זה ואמרנו שאין מצב שלירן באמת לובש חוטיני....

אז יצאנו מחוץ לדלת ואמרתי לו:

לירן לובש חוטיני....וזה בדוק!!!!!

אז פתאום יוני רץ לתוך החדר וצועק: לירןןן לובש חוט___ ואז קפצתי עליו והספקתי לסתום לו את הפה....

אז כולם ראו שקפצתי עליו וכל זה....אז שאלו אותי: מה קרה לא יפה אתם חברים טובים וכל זה....

אז אייל בא, לקח אותי לחדר שניהיה לבד ואמר לי:

מה קרה, למה קפצת על יוני

אז אמרתי לו:

לא, לא קרה כלום, לא משנה

אז הוא אמר לי: נו, מה קרה?

אז אמרתי: סתם, הוא צעק משהו שהוא ל אהיה צריך לצעוק, אבל במזל אף אחד לא שמע

ואז בפתאומיות, כולם פתחו את הדלת של החדר ביחד, וקפצו עלי.......והקטע הוא שכולם לבשו רקקקקקק חוטיניייייי

איכככססססססססססססססססססס

הקאתי.

חלומות במשך חודשייייייים רדפו אותי...:(.

 

אבל אני לא נשאר חייב...במיוחד לא ללירן שאירגן את כל העניין...

אז ככה....

אנחנו טסים ליוון עוד חודש...

 

אז תכננו, אני תכננתי, וחברים שלי אמרו שהם בעד שנעשה ללירן קטע

הרעיון הוא שלי, אני חייב לציין

אנחנו ניצא למשל לאיזה מסיבה על החוף או סתם מועדון או בר כזה...

נמצא מישהי שזורמת ונדבר איתה, ונביא לה 10 דולר למשל. ונגיד לה מה לעשות

 

אם היא לא מסכימה

אז חשפנית....זה לא ביג דיל.

 

נבקש ממנה להתחיל עם לירן כשניהיה לידו, כדיי שלא יראה חשוד

ואז שתבקש ממנו שהיא רוצה להתבודד איתו בים והכל...

הם יכלו על החוף והכל, ואנחנו מסתכלים על הכל ממרחק מסוים כדיי שלא יקלוט...

ואז היא תרצה להיכנס לים....ותגיד לו שהיא רוצה להיכנס לים, אז צריכים להוריד את הבגדים, לפחות חלקית

אבל היא תגיד ללירן שהיא רוצה שהם יכנסו ערומים רק....(לירן הוא חרמן כמו תייש, הוא יסכים).

וכשהם יכנסו ערומים, אנחנו נבוא בסתר, ניקח את הבגדים שלו, נשאיר לו עיתון, על העיתון חוטיני כמו שהוא לבש , שטר של 5 דולר כדיי שיוכל לחזור למלון ופתק:

באהבה, מבן.

 

ניתן לו להתפחלץ ככה 10 דקות, הבחורה כבר תברח לו, הוא יראה את החוטיני, ימוווווות מעצבים.....

ואז אחרי 10 דקות שהוא כבר יתחיל ללכת ביוון לכיוון המלון שלנו רק עם חוטיני נבוא אליו בהפתעה ונרוץ לידו עם הבגדים שלו...

כמובן, הכל יהיה מלווה בתמונות ובלגנים.

 

מי שקרא הכל...

או שהוא מת להרוג אותי כי זה עלוב והוא בזבז זמן

או שזה ענק והוא עם חיוך על הפנים....

או שאתה ממש משועמם...:).

 

 

אגב

יודעים מה היה הכי צחוקים?

כשחזרנו מהטיול שנתי ישר פיתחנו את התמונות, עם החוטיני והכל...

יש תמונה אחת שמישהו קפץ עליי והחזיק לי את הידיים, אז אני מסובב את הראש מהמצלמה מהפאדיחות, והוא רק עם חוטיני, שוכב עליי.....נראה כאילו אנחנו מתחרמנים...

והתמונה הכי מצחיקה...

ישבנו באותו הרגע שפיתחנו את התמונות... וראינו תמונה אחת של לירן עם החוטיני מאחורה. אז אמרתי לו: לירן, למה אתה בלי חוטיני בתמונה הזאת?

הוא אמר: אני עם....פשוט לא רואים כי יש יער שמסתיר :shock: .

Back to the original - NC again.


×
×
  • תוכן חדש...