Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5643 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מקרה שלישי והכי לאחרונה-

לפני שבועיים יצאתי עם איזה מישהי לאכול משהו ומין הון להון,עיניינים מתחממים וכו וכו.לי יש כלל (נשבר לאחרונה) באוטו אין עיניינים.אבל מכיוון שבהחלט היה מצב,אז הכלל הופר.

לילה.חארת עין טינאק.רק אני והינשופים על העצים.פעילות גופנית וכו וכו-ופתאום אני שומע אגזוז...אגזוז של גולף.לבן זונה היה קומון סנס לא לבוא ולדפוק על החלון - אבל תודה רבה לך על שטרחת לשלוח לי ה"פ ולשאול מה קרה ששברתיח את הכלל של "אין עיניינים באוטו" :lol:

.

 

או שאתה ממש אבל ממש בן אדם קומפקטי עם חברה קומפקטית או שאני לא יודע איך.... בפיג'ו אין מקום אם מתהפכים על הראש 8 פעמים לעשות משהו רציני מאוד עם בחורה...ותאמין לי אני יודע.

ועוד לך? אין לך מושבים מאחורה!

אז איך הצלחת לעשות איתה משהו אני באמת לא יודע... אבל יפה על הגמישות.

 

 

למה חשבת שהוא העיף את המושבים מאחורה?!??!??????

יש שם מיטה זוגית :lol:

 

:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p

Back to the original - NC again.

  • תגובות 441
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אה!!

וואו...

 

יש לי חבר שהולך איתי בערך מגיל 10.חבר ממש ממש טוב.למדנו ביחד והוא גר היום לידי.

בקיצור...

באזור גיל 22 הבחור התחיל להיראות כמו אבא שלו.כלומר.... הוא התחיל לאבד שער בקצב ממש מטריד.בגיל 24 הוא נראה כמו וין דיזל,רק בלי שרירים ובלי המבט המפגר-כלומר..המפטי דמפטי...

מכיוון שהדבר גרם לו למצוקת ביטחון קשה,הוא הלך ועשה השתלת שיער.האמת היא שדי עודדנו אותו,כי אין מישהו שרוצה להיראות חרא-ועוד בגיל הזה-אז הוא הלך ועשה.ויצא בן בן בן זונה.במקביל הוא גם לקח את עצמו קצת בידיים,התחיל להתאמן והתחיל ללכת לו קלף לא רע.

 

בקיצור..לפני איזה כמה חודשים,יצאנו באיזה יום לשתות משהו.

 

ומדובר בבן אדם שנמצא במצב פריסקופי- כלומר- תר את השטח תמידית במטרה למצוא בחורות.אני,אישית,לא כזה,אבל זה תמיד משעשע אותי - ולבחורות שהוא מביא תמיד יש חברות ומתפתחת שיחה ערה (אני יודע גם להיות משעשע וכו וכו).בקיצור..הולכים לאיזה פאב.

יושבים,שותים,הוא "צד".אני צוחק.אחרי איזה 30 דקות יש בחורות.אחת אפילו חמודה.חיפאית במקור (זה ייתרון.חלק מכריע מהבחורות באזור גוש דן וסביבותיו לוקות בשיכלן בדרך מטורללת זו או אחרת),חכמה,שנונה,לא הטיפוס שלי,אבל בהחלט הטיפוס שלו.

 

אז הוא מדבר ומדבר ואני נותן לו קולות רקע.הולך לו יפה.ואז אנחנו שומעים צעקה "******" ומישהו בא מקצה הפאב.אני לא מכיר אותו,אבל חבר שלי ככל הנראה מכיר אותו מימי אנו באנו.

 

הבחורה עוסקת בעינייניה ואני גם.ואז הוא מפיל על חבר שלי את שאלת השאלות (והיא שומעת) "עשית השתלת שיער?!?!? הית קירח כמו בטטה!!!"

 

אני ירקתי את הבירה מרוב צחוק.חבר שלי נהיה אדום.הוא הסתכל עלי במבט שהזכיר קצת האש פאפיז ,עם דמעות בזוית העין.בואו נגיד שהערב די התחרבן....

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

טוב לא עולה לי פאדיחה גדולה בראש.. יש יותר מדיי, הם התחילו למחוק את עצמן מהמח..

 

אבל יש את הקטנות.. אני זוכר לפני כמה שנים (6?... :roll: ) כשהייתי בחטיבה, כמו כל תלמיד טוב עשיתי בדיקת יכולת - למי יש יותר גדול. (בשיעור מתמטיקה).

 

אני לא יודע עם המורה ראתה, אבל מישום מה היא ביקשה ממני לעמוד. :oops: .

רק אחרי מריבה של כ-כמה דקות הצלחתי לגרום לה להוציא אותי להרשמה.. את הדרך החוצה עשיתי מכופף.. .

 

לפעמים שאתה עם מישהי, במצב ספונטני לחלוטין, ופתאום אתה צריך להפעיל קצת גמישות ולהתאמץ. אתה נזכר שלא חירבנת היום.

ופתאום מתבשלים בבטן פליצות קטנות - כאלה שאומרות, אדם, אומנם פיניתי לך קצת מקום בבטן, אבל יש עוד הרבה ממני במצב נוזלימוצק..

ואתה מתאמץ ולוחץ משתי הכיוונים..

 

ובכל זאת אחת חומקת ובורחת החוצה.

בדיוק באיזה רגע של שקט מוחלט.

פורסם

לפני שנה וחצי התחלתי קשר עם מישהי.

הקיצר היא היתה אוהבת לדבר קצת דרך הודעות סמס(ילדה).

אז היתי מתכתב איתה המון בזמן שיעורים בבית ספר.

 

הקיצר יום אחד על הבוקר שאלתי אותה לשלומה (היה שיעור תנ"ך)

הקיצר הילדה לא מחזירה תשובה.

פתאום ידידה שהיא כמו אחות בשבילי, שולחת לי הודעה מסוף הכיתה ושואלת מה אני עושה?

הקיצר אני כותב לה שאני שולח "להיא" הודעה והשרלילה לא מחזירה לי תשובה.

כתבתי בהודעה" ר**** השרלילה לא מחזירה לי תשובה כבר שעה"

הקיצר בסוף השעור ידידה שלי באה אלי ושואלת מה עשית? אז אמרתי לה למה לא קראת את ההודעה.

ידידה שלי עונה לי "לא שלחת לי כלום".

:shock::shock::shock::shock:

אחרי דקה וחצי אני מקבל שיחה מההיא :shock::shock: טלאור מה כתבת בהודעה?

זה היה מכוון אלי?

:oops::oops::oops:

אופססססס.

גימגמתי אולי דקה שלמה. בסוף קיבלתי גם ניתוק בפנים.

 

מסתבר ששלחתי לה את ההודעה בטעות במקום לידידה שלי.

פורסם

אוי..איך אני שונא את הקטע של הSMS...אשכרה לילדים.

 

יש לנו מנהג... מנהג קצת חולני...כשאנחנו נופלים על לקוח שלא כ"כ מוצא חן בעיננו,אנחנו מציעים לו קפה.יש לנו מכונת אספרסו שווה ואני עושה איתה בזמן האחרון קסמים.בקיצור...בואו נגיד שהאספרסו הזה לא מגיע אל הלקוח כשהוא מכיל "רק" קפה ומים... לפעמים יש שם עוד דברים.

כשזה קורה,אנחנו מזהירים אחד את השני ואומרים "הקפה מוקצף" - יענו - לא לגעת.

 

לפני איזה חודש היה לנו ביקור מנכ"ל.מנכ"ל קבוצה.שזה די אירוע.

 

הבוס שלי החליט להריץ עלי דאחקה ולחש לו כנראה משהו באוזן.וכשישבנו לשתות קפה,המנכ"ל שאלאותי,בפנים רציניים לחלוטין "תומר,הקפה שלי לא "מוקצף",נכון?"

 

לקח לי איזה 5 דקות לנשום מחדש....

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

היא היתה שנה מתחתי.

י"א.

 

תראה .......תשמע.......תקשיב........תבין....... :roll: באמצע שיעור אתה חייב לשלוח סמס.

משעמם פחדדדדדדד בשיעור תנ"ך.

פורסם

כשההיתי בצבא בקורס נכנסו כמה חבר'ה להיתקלח, אחד החליט לסיים יותר מהר ולהביא את המצלמה שלי. ומבלי שנדע החרא צילם אותנו ערומים במקלחת.

 

אחרי שנגמר הפילם פיתחתי את התמונות אצל זוג נשוי וחזרתי תוך חצי שעה לקחת אותן.

כשנכנסתי הם הסתקלו עלי בצורה כזאת מוזרה שלא הבנתי מה הם רוצים ממני לעזאזל.

כשחזרתי הביתה ראיתי את התמונות עם חברה שלי ופתאום אני שם לב שחברה שלי הפכה לעגבניה אני רואה את התמונות וכמעט השתגעתי. ההינו שלושה במקלחת וכולם מצולמים ערומים בכל מיני פוזות.

הפדיחה היותר גדולה היא שחברה שלי ראתה את החברים שלי ערומים, לא שיש לי במה להתבייש :wink: . ויותר מזה היא עוד אמרה להם שלאייל יש תמונות נחמדות להראות לכם.

איזה בלגן.

המהירות היא רוע השטן, הסיבובים הם אהבת האלוהים.

 

____________________

פורסם
:shock:

תשמע, פאדיחה נוראית, איך בכלל הרשת לעצמך לספר אותה פה בפורום ציבורי שכזה.

:lol::lol::lol:

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם

אבל יש את הקטנות.. אני זוכר לפני כמה שנים (6?... :roll: ) כשהייתי בחטיבה, כמו כל תלמיד טוב עשיתי בדיקת יכולת - למי יש יותר גדול. (בשיעור מתמטיקה).

.

 

טוב, אתם עשיתם בדיקת יכולת של מי יותר גדול....

אנחנו בדיקת יכולת של מי יכול יותר פעמים בפחות זמן....(כל אחד עם עצמו.... ובסוף כל אחד מביא תוצאה סופית ומחשבים כביכול ממוצע... הכל לפי מילה שמאמינים אחד לשני).

לכל אחד מותר להשתמש בכל דברי העזר, ה-כ-ל, והמנצח מקבל מכל אחד 50 שקל. (היינו סך הכל 5 חברים אם אני לא טועה).

 

בואו נגיד ככה....

מאז קוראים לי:

Benny six times.....

בכמה זמן? תנחשו לבד....(אחרי זה הייתי על סף עילפון...).

Back to the original - NC again.

פורסם

lol זה מזכיר לי שבטיול השנתי של כיתה ח' במקום שכוח אל שנקרא רשף היו חבורת ילדים שהיום הם חברים שלי והם עשו תחרות של מי גומר יותר מהר.

בקיצור השיא אם אני לא טועה עמד על עשרים ומשהו שניות שזה מרשים בהחלט.

 

כמובן שהשיאן הרבה להתאמן בבית :D

פורסם
יש לנו מנהג... מנהג קצת חולני...כשאנחנו נופלים על לקוח שלא כ"כ מוצא חן בעיננו,אנחנו מציעים לו קפה.יש לנו מכונת אספרסו שווה ואני עושה איתה בזמן האחרון קסמים.בקיצור...בואו נגיד שהאספרסו הזה לא מגיע אל הלקוח כשהוא מכיל "רק" קפה ומים... לפעמים יש שם עוד דברים.

כשזה קורה,אנחנו מזהירים אחד את השני ואומרים "הקפה מוקצף" - יענו - לא לגעת.

 

אורן שחר מכיר את עניין הקפה המוקצף???

כי כבר שמעתי על כל מיני שטויות אחרות שעשיתם שם :-)

 

דרך אגב, יש לך ד"ש ממנו.

החולמים הגדולים אינם מגשימים את חלומותיהם, הם מתעלים עליהם - אלפרד לורד וייטהד

פורסם
הקיצר

 

רגע, אז לא הבנתי, הקיצר?

 

ובנוגע לשאר (טיבי ודרעקסטאר) - אני בהחלט מרחם עליכם.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...