Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5645 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
קטע ענק!!!!!!

אני יעשה אותו בקרוב.

 

 

 

טלאור אני לא יגיד לך מה לעשות

אני רק מציע לך לחשוב טוב טוב

מה יגיד הקצין מבחן שלך אם תעשה את זה

  • תגובות 441
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
LOL

 

 

האמת שקרו לי די הרבה דברים לאחרונה,רובם ככולם מצחיקים,אבל יש גבול למה שאפשר לכתוב כאן.

 

 

בכל מקרה-לפני כמה ימים היתי בהרצאה.

 

לידי בשולחן יושבת איזה אחת,אסון טבע.

 

 

 

אני שונא את הזן הזה-תמיד יש כזאת.

 

 

אלה שחושבות שהן יודעות הכל,טון דיבור אנפפני כזה "שלום,שמי שרית,מנהלת מימשק לקוחות באורנג',מי אתה?",תמיד מסתובבת עם משקפיים עם מסגרת דקה (לרוב בכלל לא זקוקה למשקפיים,אביזר אופנתי בלבד),נוהגת על 206/פולו,בהפסקה שותה אספרסו דופיו (היא יודעת מילים ב"לועזית"!!!) כל השיעור מקבלת הודעות SMS מכל מיני ידידים ,שגורמות לה לפרוץ בציחקוקים עדינים כאלה והערות בסגנון "סוריי,אבל הוא כזה חמווווד" וכו וכו.

 

כולה לומדת חודש וכבר שולטת שליטה רמה . מסוגלת לנהל דיונים של שעות על מהות התקשורת בשילטון השוגרבייבז בדור הניו מטאל....

 

בקיצור,הפרציפלוחה הזאת יושבת לידי וכל הזמן רק מראה לכל הסביבה כמה היא חכמה ומוכשרת.

 

 

והיה לנו איזה קטע קריאה.משהו על תקשורת-אבל ללא כותרת. משהו בסגנון "יש לבצע עירבוב של כל הגורמים,אך להקפיד על הפרדה על מנת להשיג תוצאות מירביות , וכו וכו.".

 

קטע קריאה מגניב,אבל בכוונה ללא כותרת.

 

ואז המרצה הסתובב ושאל: על מה לדעתכם הקטע?

 

ואני זרקתי- "לדעתי זה על איך לכבס תחתונים".

 

(אני מצחיק).

 

היא מסתכלת עלי במבט של "אוי,טיפשון" ,מרימה יד ודופקת נאום של 10 דקות על זה שלדעתה מדובר באינטגרציה חברתית על גבול האקסיסטנציאליזם הקיומי וההשפעה שיש לתקשורת עוינת על הציבור וכו וכו וכו.

 

ואז המרצה הוריד את הכיסוי מהכותרת שהיתה..."איך לעשות כביסה".

 

היא האדימה כמו עגבניה.....

 

איך אני שונא אותן.

יש אצלנו בבית הספר חבורה שלמה של בנות כאלו. 5-6 בנות כאלו.

יש להן שם משלהן - הצהלוניות. הן גם חושבות שהכל מגיע להן...ומשם השם - צהלוניות...(הן גם משם, מן הסתם).

 

אגב, אין גבול למה שאפשר לרשום פה.

תרשום חופפפפפשי. שלא ישעמם.

 

אגב, עצה מחברים הפורום - התערבתי עם ידידה טובה שלי על האם היא יכולה להרזות X קילו, בחודש אחד. אני אומר שלא, היא אומרת שכן (הבחורה יפהפייה, אבל עם 5 קילו עודפים. למרות זאת, היא ניחשבת אצלנו למדהיהמ....).

יש לכם עצה מה יקרה למפסיד? ההתערבות עדיין לא התחילה כי לא מצאנו רעיון מה יקרה למפסיד\ה... חשבנו אולי על באנג'י, והמפסיד משלם. כי זה דבר ששנינו רוצים לעשות..

אבל אני רוצה משהו מצחיק. משהו שלא נשכח, שיקרה אותנו מצחוק. יש רעיונות\המלצות?

Back to the original - NC again.

פורסם

אחי אני לא יודע מה טיב היחסים בינכם,אבל אם היא מדהימה וכו' תציע לה עזרה בדיאטה,כי הרי כולנו יודעים שהדרך הכי מהירה לשרוף המון קלוריות היא גם הדרך הכי מהנה.....

אני בטוח שאתה מבין.... :wink: ...

 

 

ואגב,איפה אפשר לעשות בנג'י בארץ ? (ואני מתכוון לאמיתי,לא זה שיש בסופרלנד בראשון..)

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
[quote=

 

 

יש לכם עצה מה יקרה למפסיד? ההתערבות עדיין לא התחילה כי לא מצאנו רעיון מה יקרה למפסיד\ה... חשבנו אולי על באנג'י, והמפסיד משלם. כי זה דבר ששנינו רוצים לעשות..

אבל אני רוצה משהו מצחיק. משהו שלא נשכח, שיקרה אותנו מצחוק. יש רעיונות\המלצות?

 

בוא נראה...

 

משהו ששניכם רוצים לעשות.

 

כשזה יקרה היא תהיה כוסית.

 

המפסיד משלם.

 

רוצה מצחיק.

 

בלתי נשכח...

 

יקרע אותכם מצחוק...

 

 

 

 

 

ידידי:

 

 

 

 

 

תביא לה בתחת.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם
[quote=

יש לכם עצה מה יקרה למפסיד? ההתערבות עדיין לא התחילה כי לא מצאנו רעיון מה יקרה למפסיד\ה... חשבנו אולי על באנג'י, והמפסיד משלם. כי זה דבר ששנינו רוצים לעשות..

אבל אני רוצה משהו מצחיק. משהו שלא נשכח, שיקרה אותנו מצחוק. יש רעיונות\המלצות?

בוא נראה...

משהו ששניכם רוצים לעשות.

כשזה יקרה היא תהיה כוסית.

המפסיד משלם.

רוצה מצחיק.

בלתי נשכח...

יקרע אותכם מצחוק...

ידידי:

תביא לה בתחת.

רגע, זה אם הוא מנצח. ואם היא מנצחת?

אני ממליץ שהיא תעשה לו חוקן עמבה ותשלח לנו תמונות. אני מבטיח שזה יהיה בלתי נשכח ושכווווולם ייקרעו מצחוק :twisted:

פורסם
[quote=

יש לכם עצה מה יקרה למפסיד? ההתערבות עדיין לא התחילה כי לא מצאנו רעיון מה יקרה למפסיד\ה... חשבנו אולי על באנג'י, והמפסיד משלם. כי זה דבר ששנינו רוצים לעשות..

אבל אני רוצה משהו מצחיק. משהו שלא נשכח, שיקרה אותנו מצחוק. יש רעיונות\המלצות?

בוא נראה...

משהו ששניכם רוצים לעשות.

כשזה יקרה היא תהיה כוסית.

המפסיד משלם.

רוצה מצחיק.

בלתי נשכח...

יקרע אותכם מצחוק...

ידידי:

תביא לה בתחת.

רגע, זה אם הוא מנצח. ואם היא מנצחת?

אני ממליץ שהיא תעשה לו חוקן עמבה ותשלח לנו תמונות. אני מבטיח שזה יהיה בלתי נשכח ושכווווולם ייקרעו מצחוק :twisted:

 

אוווווווווווווו רק המחשבה על חוקן......... :shock:

למה? ככה!

פורסם

בלי קשר אני יספר פדיחה שקרתה לי בחטיבה בכיתה ט'... דיי הרבה זמן :)

 

אני וחברי יוצאים מהכיתה בעצבים אחרי אחד משעורי תנ"ך היותר משעממים שהייתי בהם בחיי הקצרים

 

ואני עומד איתם במסדרון ומאחורי המזכירות עכשיו אנחנו מתחילים לרכל דיי בקול רם על השעור שעבר.... אני מתחיל להגיד איזה חרא של מורה כמה שאני שונא אותה שאי אפשר לעשות את השעורים יותר משעממים ממה שהיא עושה שאני מקווה שיפטרו אותה ובלה בלה כל שאר הקללות שאפשר היה להביא עליה....

 

פתאום חברים שלי מביאים לי מבט כזה כמו בסרטים בלחץ כזה אני כמו מפגר לא מבין מה לעזעזל הם רוצים ממני מסתובב אחורה ורואה אותה עומדת שם במזכירות מקשיבה להכל!!

אני כזה בפדיחה עצבנית על זה שכרגע פרקתי את הלב שלי והיא שמעה הכל... היא כזה אומרת לי שמעתי הכל ואני דורשת שתתנצל! אני הייתי ילד קטן וחוצפן וחשבתי לעצמי לי יש כבוד לא מתנצל! ואמרתי לה לא רוצה להתנצל זה מה שאני חושב....

ובערך הסתובבתי והתחלתי ללכת בהליכה מהירה [תרגיל התחמקות...]

אחרי זה כל השנה היא שנאה אותי ודיי הייתי בפדיחה כי היא ממש לא שכחה את זה!

הייתי יושב שעורים ושותק\ישן... תלוי :p

למה? ככה!

פורסם

היי, נזכרתי במשהו.

 

כיתה ז', מבחן במתמטיקה. אני צעיר ומסכן, כולי מעוצבן בגלל שהלך לי גרוע. יוצא מהכיתה ומביא בעיטה הגונה לפח אשפה שעמד תלוי על הקיר. הכל טוב ויפה, הפח נשבר, אני מאושר, אך אבוי! הרגל שלי נשארה תקועה בתוך הפח, ואני עומד כמו מפגר עם רגל אחת על הרצפה ורגל אחת תקועה בפח.

 

כמובן שהכל היה מאוד מצחיק אם לא הייתה עוברת מורה מסויימת במקום באותו הזמן, תופסת אותי באוזן וגוררת אותי לחדר המורים. היה צחוקים. (אם זה היה קורה היום בטח הייתי עולה מת"ש...).

 

בכל מקרה, נקמתי בה בי"ב, כשאמרתי לה ללכת להרים חיפושית בעצמה... (גם סיפור מצחיק, אם יהיה לי כוח אני אספר)

פורסם

נזכרתי בפאדיחה שהייתה לי!!

 

היה זה עוד יום משעמם בשכונה (רמת אילן - ליד אוניברסיטת בר אילן). ישבנו כמה חברה ועוד אחד עם קצת בעיות (יש לו קצת בעיות נפשיות או פיזיות...לא יודע מה בדיוק ש לו :D ) וחשבנו מה עושים. נזכרנו שיש מסיבת סטודנטים והחלטנו לתת קפיצה קלה כדי לראות מה קורה שם. הלכנו לשם..וראינו מסיבה די נחמדה..והחלטנו להיכנס (כניסה חינם). נכנסנו רקדנו הכל היה טוב..עד שקלטנו ש"חבר" שלנו רוקד כמו..אין לי ממש מילים לתאר את זה...בקיצור הוא רקד ממש אבל ממש מצחיק!!! לא יכולנו לעמוד בריקוד ה"מדהים" שלו ופשוט התחלנו לצחוק...לא לידו כמובן.

 

חלפו להם עוד ימים של חופש משעמם. עוד ימים של דיכאון מלשבת בשכונה החברה הקבועים. ואז הגיע "יום הפאדיחה" :oops:

 

ישבנו (שוב פעם) בשכונה והעברנו "דחקות" מלפני שנים שבועות וחודשים קודמים..

חבר של אומר לי "רועי...ספר מה היה לנו עם א**ד (החבר עם הריקוד המדהים)"

"סבבה" אמרתי והתחלתי בסיפור "היינו ב...בלה בלה בלה בלה בלה...(כל הסיפור...עד הקטע הזה) ופתאו א**ד התחיל (ובנתיים חבר שלי קורא לי) ואני כמעט מסיים את הסיפור!!..ואז אני קולט...שחבר שלי קרא לי...במטרה..להזהיר אותי ממנו...אותו רקדן...שישב על אותו הספסל שאני ישבתי בו.. :oops:

 

הסיפור נגמר חצי טוב חצי רע..חבר שלי סיפר חרטא להמשך..אך הרקדן לא ממש האמין..וקלט שהסתלבטנו עליו..

 

אם יהיו עוד פאדיחות...אשמח לשתף אתכם!

פורסם
[quote=

 

 

יש לכם עצה מה יקרה למפסיד? ההתערבות עדיין לא התחילה כי לא מצאנו רעיון מה יקרה למפסיד\ה... חשבנו אולי על באנג'י, והמפסיד משלם. כי זה דבר ששנינו רוצים לעשות..

אבל אני רוצה משהו מצחיק. משהו שלא נשכח, שיקרה אותנו מצחוק. יש רעיונות\המלצות?

 

בוא נראה...

 

משהו ששניכם רוצים לעשות.

 

כשזה יקרה היא תהיה כוסית.

 

המפסיד משלם.

 

רוצה מצחיק.

 

בלתי נשכח...

 

יקרע אותכם מצחוק...

 

 

 

 

ידידי:

 

 

 

 

 

תביא לה בתחת.

 

ידידי המטורף... :wink:

המפסיד משלם? משלם על מה בדיוק...זה לא עולה כסף... (לפחות לחלקנו לא..).

יקרע אותכם מצחוק? לפי מה שאני יודע... אם אתה עם מישהי ופתאום היא מתחילה לצחוק, זה לא סימן טוב....(אלא אם כן אתה קורא לחזה שלה פלאבר!).

 

הצעות אחרות? לא מיניות...לצערי. הבחורה חצי תפוסה. אבל שיהיו טובות ומקוריות! לא איכפת לנו מה.. רק שיהיה טוב, שווה, וקורע. מצפה להצעות ממטורפי הפורום... (איפה נעלמתם? תומר...בטוח יש לך הצעות למיניהם, רוני, זרזיר, RS6, איפה אתם?).

Back to the original - NC again.

פורסם

לפני שבוע שבועיים קרתה לי פדיחה מצחיקה .

יצאנו כמה חברים לשבת אצל חבר באיזור .

הגענו לשם ישבנו ואחרי זה ירדנו למטה , אני הלכתי להשתין

ושחזרתי ראיתי את חבר שלי מתחיל ללכת , אז רצתי ושמתי לו רגל בקטנה

מאחורה .. פתאום מסתובב אלי איזה בחור בן 40 "מה אתה מפגר" "חתיכת חרא"

הוא פשוט לבש את אותם בגדים שחבר שלי לבש , בדיוק אותם בגדים.

לא ידעתי איפה לקבור את עצמי באותו הרגע.

פורסם

קטע טוב:

 

אני הולך עם חברים בעיר, ורואה איזה ענק ארוך שיער,

שזיהיתי כאיזה פריק טיפש מהשכונה.

יש לי מנהג מגונה להגיד שלום בדרך די מוזרה-

עומדים מאחורי החבר, ומכניסים את הרגל בין הרגליים של החבר (הלא כ"כ אהוב)

ואז מרימים חזק למעלה, עד ששומעים "אאוץ', מי הבן שרמוטה?".

 

 

עכשיו הבן אדם מסתובב,

ואני קולט איזה מישהו ממש ממש מוזר.

איך נבהלתי, ענק כזה,

בעטתי לו בביצים, ואני לא מכיר אותו.

 

בכל אופן הוא התברר כטיפוס שאנטי שאניט חייכן,

וזה עבר בשלום :oops:

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם
קטע טוב:

 

אני הולך עם חברים בעיר, ורואה איזה ענק ארוך שיער,

שזיהיתי כאיזה פריק טיפש מהשכונה.

יש לי מנהג מגונה להגיד שלום בדרך די מוזרה-

עומדים מאחורי החבר, ומכניסים את הרגל בין הרגליים של החבר (הלא כ"כ אהוב)

ואז מרימים חזק למעלה, עד ששומעים "אאוץ', מי הבן שרמוטה?".

 

 

עכשיו הבן אדם מסתובב,

ואני קולט איזה מישהו ממש ממש מוזר.

איך נבהלתי, ענק כזה,

בעטתי לו בביצים, ואני לא מכיר אותו.

 

בכל אופן הוא התברר כטיפוס שאנטי שאניט חייכן,

וזה עבר בשלום :oops:

 

 

 

חחח עם ענקים לא מתחילים..... :twisted:

יש לך מזל שהוא לא "שתל" אותך באדמה....

פורסם
קטע טוב:

 

אני הולך עם חברים בעיר, ורואה איזה ענק ארוך שיער,

שזיהיתי כאיזה פריק טיפש מהשכונה.

יש לי מנהג מגונה להגיד שלום בדרך די מוזרה-

עומדים מאחורי החבר, ומכניסים את הרגל בין הרגליים של החבר (הלא כ"כ אהוב)

ואז מרימים חזק למעלה, עד ששומעים "אאוץ', מי הבן שרמוטה?".

 

 

עכשיו הבן אדם מסתובב,

ואני קולט איזה מישהו ממש ממש מוזר.

איך נבהלתי, ענק כזה,

בעטתי לו בביצים, ואני לא מכיר אותו.

 

בכל אופן הוא התברר כטיפוס שאנטי שאניט חייכן,

וזה עבר בשלום :oops:

 

אני שמח שאני לא חבר שלך :shock::shock::shock:

1-2-3-4-5-6-7-8-9-10- יופי עדיין נשאר קצת שכל

 

like a G-L-O-V-E


×
×
  • תוכן חדש...