Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5644 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 441
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
פאדיחה ענקית

אבא נכנס לחדר בזמן שאני יורד לחברה :oops:

 

 

סך הכל אכלת דגים....

 

 

אהמ ...לא?

:roll:

 

דג מלוח :twisted:

MITSUBISHI GALANT SPORT

פורסם

חבר שלי רמז למנהל שהוא(המנהל) הומו.. :twisted: הוא לא ידע שזה המנהל

אחרי שהוא סביר למנהל שהוא מאזורים(אחת השכונות ה :evil: בנתניה), המנהל סלח לו

 

לאותו חבר נפלט שלרכזת השכבה יש שפם, אחרי שהיא אמרה לו שהוא צריך להסתפר..

 

ביצפר, הימים הטובים.. :roll:

פורסם
חבר שלי רמז למנהל שהוא(המנהל) הומו.. :twisted: הוא לא ידע שזה המנהל

אחרי שהוא סביר למנהל שהוא מאזורים(אחת השכונות ה :evil: בנתניה), המנהל סלח לו

 

לאותו חבר נפלט שלרכזת השכבה יש שפם, אחרי שהיא אמרה לו שהוא צריך להסתפר..

 

ביצפר, הימים הטובים.. :roll:

 

ואו, להפחיד את מנהל בית הספר באיומים, ממש שיא הפאדיחה. :roll:

 

 

 

NOT

 

דניאל

פורסם

פאדיחה קשה ביותר.

 

יום אחד אני וחברים שלי באנו אליי הבייתה לראות סרטים,

אחרי שהדלקתי את הסרט הסתדרנו כולנו על הספה והייתה גם ידידה

אחת, בקיצור באמצע הסרטהשני כולנו במצב של חצי שכיבה,

ואני דיי קרוב לתחת שלה ופתאום היא עושה אפצי ו אופססס

נפלט משהו מאחורה

אני :shock::oops::oops: לא יודע מה לעשות.

אף אחד לא שם לב.

אבל היא מאז לא יכולה להסתכל לי בעניים.

My Dream: Shelby Mustang GT500 Eleanor

FIAT TEMPRA 1.6 92

פורסם

לי הייתה לא מזמן פאדיחה קשה.

אני בהלוויה ( אירוע ממש לא נעים לכשעצמו ) עם דמעות בעניים

לאחר מכן נגשת אלי בחורה במדים , תימניה נראית טוב .

אומרת לי "היי" , אני שמי שמכיר אותי יודע שאני חולה על תימניות ( שנראות טוב)

אמרתי לעצמי עם כל הכאב מי יודע .. אולי .. אז...

אני אומר לה שלום .

היא ממשיכה :

 

תימניה : אז מה קורה

אני : רגיל , קצת עצוב ..

תימניה : כן אה.

אני : אז איך בצבא

תימניה הכל בסדר קצת קשה סוגרים לילות אבל הכל סבבה

אני : הבנתי אותך - אז תגידי מאיפה את ,ואיך קוראים לך?

תימניה: מה?!! :roll:

אני : רק שאלתי ...

תימניה : לירן!!! מה אתה לא יודע מי אני ?

 

אני נהייתי אדום לא הבנתי מה קורה , מנסה לחשוב מי זו ולא מצליח

אז אני אומר " אההההה....... מה המצב"

והיא ממשיכה " טוב כנראה אתה לא זוכר אותי" אני אומר לה , "בטח בטח אני זוכר"

בסופו של דבר היא הזכירה לי ואני אהההה.. מה המצב ( מיותר לציין שלא כל כך זכרתי

עדיין מי היא הייתה ) בסופו של דבר ירד האסימון , ונזכרתי - יצאתי איתה לפני שלוש שנים

עוד בכתה י"ב במשך שבועיים ..

אחרי הכל אני מדבר איתה ואני אומר לה

"איזה פאדיחה , אני לא יודע איפה לקבור את עצמי" ( היא מסתכלת עלי ...)

ואז אני שם לב לקשר בין מה שאמרתי לאיפה שאני ...

פאדיחה כפולה...

לא יכולתי להרגע אחרי זה כל היום ..

פורסם
חבר שלי רמז למנהל שהוא(המנהל) הומו.. :twisted: הוא לא ידע שזה המנהל

אחרי שהוא סביר למנהל שהוא מאזורים(אחת השכונות ה :evil: בנתניה), המנהל סלח לו

 

לאותו חבר נפלט שלרכזת השכבה יש שפם, אחרי שהיא אמרה לו שהוא צריך להסתפר..

 

ביצפר, הימים הטובים.. :roll:

 

ואו, להפחיד את מנהל בית הספר באיומים, ממש שיא הפאדיחה. :roll:

 

 

 

NOT

 

דניאל

 

התכוונתי לזה שהוא אמר את זה למנהל, בכלל.. :oops:

ולא נראה לי שאלה היו איומים, המנהל פשוט ריחם עליו :)

פורסם

לא מציחקות אך מבישות מאד:

 

1) עבודה, מישהו נכנס לחנות,

וממתין בתור תוך כדי שיחה בפלאפון.

 

"אני בדיוק חוזר עכשיו לצבא מחופשה של חודשיים"

לא שהקשבתי, זה פשוט נכנס לי לאוזניים.

 

פניתי אליו בשיא המצב רוח ושאלתי אותו איך בדיוק מקבלים חודשיים חופש מהצבא.

הוא: "עזוב"

אני: "טוב"

הוא: "אתה באמת רוצה לדעת?"

אני: "נו"

הוא: "שיהיה לך אמא ואחות חולות סרטן, גם לך תיהיה חופשה כזאת, להתראות"

אני: "שיט"

 

2) שישי בלילה בשכונה.

ילדה קטנה מתהוללת באוזני חבר שלי על זה שיש לך

שתי חברים, ושהיא מזדיינת וכו' וכו', ומדובר על מישהי בסביבות כיתה ד'.

 

ניגשתי אליה בנימוס ואמרתי לה שאם האמא שלה היתה יודעת שהיא מדברת ככה

לאנשים ברחוב, הפנים שלה היו לובשות את הצורה של הכפכף של אמא שלה.

 

לפתע פתאום הילדה מתחילה לבכות ובורחת.

מישהי שהיתה שם ניגשת אליי ומסבירה לי שההורים שלה נרצחו בפיגוע

בסבארו לפני שנתיים, ביחד עם ארבע אחים שלה.

 

פאק.

 

עולם אכזר :(:oops:

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם
ילדה קטנה מתהוללת באוזני חבר שלי על זה שיש לך

שתי חברים, ושהיא מזדיינת וכו' וכו', ומדובר על מישהי בסביבות כיתה ד'

 

פאק, איפה אתה גר.... :?

 

תעבור שכונה ודחוף....

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם

טוב....

 

סיפור פאדיחה.אבל דווקא פאדיחה שעשיתי למישהו.

 

לא יפה,אבל שוס.

 

מכיוון שיבש כאן בצורה מטרידה (למרות המבול) אני אשתף אותכם בקטע שקרה לאחרונה:

 

לפני איזה חודש וחצי נתקלתי בציורים שחיפשתי הרבה זמן ואחרי הרבה מחשבה שכללה הפעלת שיקולים מבוגרים ושיקול דעת וארכה כשלושים שניות,הלכתי לעשות את קעקועים ארבע וחמש .

 

הגעתי לסנטר באוטובוס (כן.אוטובוס.) ועלית לאייל ב"טרייבל".

 

אחרי שלום שלום חפוז נתתי לו את הסקיצות והתחלנו.

 

כל מי שעבר פעם תהליך של קיעקוע יודע שזו לא חוויה לספר בבית...

 

אם זה קעקוע קטן במקום עם שומנים כמו יד,בטן או כתף,ניחא .אבל אם זה משהו גדול,או באזור עם ריכוז עצבים גבוה (גב תחתון,כתפיים עליונות,על עצמות) זה כואב רצח.

 

בקיצור-אחרי כמה זמן עבודה יצאתי עם אייל לשאוף קצת אויר .במקום ישבה חבורה של כמעט 30 ילדים בני 17-18 ודיברה בצעקות.אחד מהם,זה שנראה עם הכי הרבה פוזה,עיין במרץ באלבומים (של הקעקועים הקטנים...) תוך ניפנוף במכתב היתר (עאלק) מההורים,עישון מאסיבי וצעקות.

 

שאלתי את ראש השבט,שענה לשם "ניגר" בפי חבריו - איזה קעקוע הוא עושה.אחרי שוידא שתפס את תשומת לב הילדות בחבורה, ניגר הצביע בגאווה על משהו מיקרוסקופי (נדמה לי קעקוע של חיידק או זבוב) תוך שימוש מאסיבי במחוות ידיים סטייל סאבלימינאל (החבר'ה עשו מחוות של הצל) .

 

ואז הגיעה שאלת השאלות...

 

תוך חשש קל שמא חבריו הראפרים הקשוחים מאיסט נאות אפקה יבחינו הוא שאל:

 

"תגיד...זה כואב?"

 

אז עניתי לו את האמת.

 

"כן.מאוד.אם תתעלף,אל תיבהל.אל תתבייש גם להקיא."

 

ואז ניגר בא ביציאה ממש חזקה-

 

"כאב לא מפחיד אותי".

 

 

 

המום מעודפי הפוזה,נכנסתי בחזרה לסטודיו וביקשתי מאייל רק דבר אחד:

 

 

לצעוק כשכואב לי...

 

 

אייל הסתכל עלי כמו על מפגר ושאל למה לא צעקתי עד עכשיו והבטיח שזה אזור כואב והוא ידאג שזה ממש יכאב כדי שאוכל לצעוק הרבה.

 

אז...צעקתי.

 

ממש צעקתי.

 

חזק.

 

ואז היה בום.

 

כמו של ניגר שפוגע בריצפה.

 

 

פוגע בריצפה חזק...

 

 

 

 

ואז הפקידה דפקה בדלת.אני,שהיתי כבר מסוחרר מעוצמת הצעקות לא התייחסתי,אבל אייל יצא החוצה בריצה,אז גם אני יצאתי.

 

בתוך מעגל של כשלושים ילדים מבוהלים לחלוטין היה שרוע על הריצפה ילד לבן כמו סיד במצב מתקדם של עילפון.

 

(יו יו ניגר,אני,כאילו,מתעלף!!באס א קאפ אין דה ביצ'ז -איסטסייד!!!)

 

מסתבר שניגר הקטן ישב והכניס את עצמו יותר ויותר ללחץ עד שהוא חווה התקף פאניקה מלא שכלל הקאה,איבוד עשתונות ולבסוף התעלפות....

 

 

אני חושב שקעקוע הוא כבר לא יעשה יותר.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם
טוב....

 

סיפור פאדיחה.אבל דווקא פאדיחה שעשיתי למישהו.

 

לא יפה,אבל שוס.

 

מכיוון שיבש כאן בצורה מטרידה (למרות המבול) אני אשתף אותכם בקטע שקרה לאחרונה:

 

לפני איזה חודש וחצי נתקלתי בציורים שחיפשתי הרבה זמן ואחרי הרבה מחשבה שכללה הפעלת שיקולים מבוגרים ושיקול דעת וארכה כשלושים שניות,הלכתי לעשות את קעקועים ארבע וחמש .

 

הגעתי לסנטר באוטובוס (כן.אוטובוס.) ועלית לאייל ב"טרייבל".

 

אחרי שלום שלום חפוז נתתי לו את הסקיצות והתחלנו.

 

כל מי שעבר פעם תהליך של קיעקוע יודע שזו לא חוויה לספר בבית...

 

אם זה קעקוע קטן במקום עם שומנים כמו יד,בטן או כתף,ניחא .אבל אם זה משהו גדול,או באזור עם ריכוז עצבים גבוה (גב תחתון,כתפיים עליונות,על עצמות) זה כואב רצח.

 

בקיצור-אחרי כמה זמן עבודה יצאתי עם אייל לשאוף קצת אויר .במקום ישבה חבורה של כמעט 30 ילדים בני 17-18 ודיברה בצעקות.אחד מהם,זה שנראה עם הכי הרבה פוזה,עיין במרץ באלבומים (של הקעקועים הקטנים...) תוך ניפנוף במכתב היתר (עאלק) מההורים,עישון מאסיבי וצעקות.

 

שאלתי את ראש השבט,שענה לשם "ניגר" בפי חבריו - איזה קעקוע הוא עושה.אחרי שוידא שתפס את תשומת לב הילדות בחבורה, ניגר הצביע בגאווה על משהו מיקרוסקופי (נדמה לי קעקוע של חיידק או זבוב) תוך שימוש מאסיבי במחוות ידיים סטייל סאבלימינאל (החבר'ה עשו מחוות של הצל) .

 

ואז הגיעה שאלת השאלות...

 

תוך חשש קל שמא חבריו הראפרים הקשוחים מאיסט נאות אפקה יבחינו הוא שאל:

 

"תגיד...זה כואב?"

 

אז עניתי לו את האמת.

 

"כן.מאוד.אם תתעלף,אל תיבהל.אל תתבייש גם להקיא."

 

ואז ניגר בא ביציאה ממש חזקה-

 

"כאב לא מפחיד אותי".

 

 

 

המום מעודפי הפוזה,נכנסתי בחזרה לסטודיו וביקשתי מאייל רק דבר אחד:

 

 

לצעוק כשכואב לי...

 

 

אייל הסתכל עלי כמו על מפגר ושאל למה לא צעקתי עד עכשיו והבטיח שזה אזור כואב והוא ידאג שזה ממש יכאב כדי שאוכל לצעוק הרבה.

 

אז...צעקתי.

 

ממש צעקתי.

 

חזק.

 

ואז היה בום.

 

כמו של ניגר שפוגע בריצפה.

 

 

פוגע בריצפה חזק...

 

 

 

 

ואז הפקידה דפקה בדלת.אני,שהיתי כבר מסוחרר מעוצמת הצעקות לא התייחסתי,אבל אייל יצא החוצה בריצה,אז גם אני יצאתי.

 

בתוך מעגל של כשלושים ילדים מבוהלים לחלוטין היה שרוע על הריצפה ילד לבן כמו סיד במצב מתקדם של עילפון.

 

(יו יו ניגר,אני,כאילו,מתעלף!!באס א קאפ אין דה ביצ'ז -איסטסייד!!!)

 

מסתבר שניגר הקטן ישב והכניס את עצמו יותר ויותר ללחץ עד שהוא חווה התקף פאניקה מלא שכלל הקאה,איבוד עשתונות ולבסוף התעלפות....

 

 

אני חושב שקעקוע הוא כבר לא יעשה יותר.

 

חזק א-ח-י :hihi:

MITSUBISHI GALANT SPORT

פורסם

היה לי בגדנ"א מ"מ רוסי...רק שלא ראו עליו.

וא כל הזמן עיצבן אותנו עם ההרצות שלו אז קיללנו אותו ברוסית ממש לידו!!!(אני רוסי)

ביום האחרון הוא פשוט גילה לנו שהוא רוסי... :D

(דרך אגב היה לו רומן עם המפקדת שלנו)


×
×
  • תוכן חדש...