Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7032 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכול חברי הפורום יש לי שאלה..

הציעו לי אתמול 3 סאבים בתיבת וואקום של חברת C4

הסאב ניראה יפה גדולה אטום טוב וגם נישמע מעולה

רציתי לישאול על החברה C4 חברה טובה לא טובה?

מה האיכות של הסאב חזק דופק יפה הסאב..

וטאם זה שווה 2000 שקל חדש מהניילונים..

ואיזה מגבר צריך להתאים לו...שייפתח אותו מעולה..

הנתונים שלי הם..:

מערכת פיוניר דולפינים 6700MP3

קומפננטוים של מורל מקדימה

טוויטורים 200W פיוניר

רמקולים של פיוניר 420 על מגבר של רד בוקס..

המגבר 1000 W

עוד שאלה עם מגבר פלטיניום V12 של רד בוקס ייפתח אותם טוב

תודה לעונים

אם זה חשוב האוטו הוא הונדה סיוויק קופה

פורסם

קומפננטוים של מורל מקדימה

טוויטורים 200W פיוניר

יש לך קומפ' של מורל מקדימה וטוייטרים של פיונר?

החלפת את הטוויטרים של הפיונר על המורל ? איזה סט של מורל יש לך ?

סתם מעניין לדעת..

 

שמעון.

מחפש מגבר 2 ערוצים, 100W ומעלה מבית איכותי בלבד.

להצעות שלחו לה"פ.

פורסם

ראשית כל די קשה להבין את מה שאתה כותב פה.

 

שנית, כרגע ביצעתי חיפוש ברשת על החברה הנ"ל וזה מה שמצעתי.

 

על איזה מהם אתה מדבר?

[/url]

1. http://cgi.ebay.com/TWO-C4-AUDIO-12-SUBWOOFER-1400WATTS-12W3V2-STYLE-NEW_W0QQitemZ5860075987QQcategoryZ18803QQcmdZViewItem

 

2. http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=5863787930&ssPageName=MERC_VIC_ReBay_Pr4_PcY_BIN_IT

פורסם

אני מדבר עם הבחירה הראשונה בצד ימין למטה למטה...זו הקופסא שיש לי עם ה 3...

והרמקול שלי זה כמו בקישור השני....3 סאבים כאלו..

פורסם

אתה מצחיק תאמין לי :).

 

א = י = ן___ד = ב = ר___כ = ז = ה !!!

 

תמיר

פורסם

נו תמיר תמיר, תסביר לבנאדם שכשהוא חושב שתיבה אטומה היא תיבת וואקום, יש בפנים אוויר "לכוד" , ככה שזה לא תיבת וואקום, אלא תיבה אטומה...

מה קורה איתך דרך אגב, מה חדש?

SPL - 143.6DB

"

פורסם

שמע אם הכוונה לואקום שיש לי מכסה כמו זכוכית מעל הסאבים אז כן יש לי ..

ויש 4 חורים שיוצא אויר

פורסם

המצב סבבה מה איתך? מה שלום הסאבים :-) ......וחשבתי שהוא באמת רציני בקשר לתיבה הזו. !

 

תמיר

פורסם

JL Audio Style???

תשמע, אני לא שמעתי על החברה הזאת ויכול להיות שיש כאן משהו טוב. על אף זאת נראה לי שמדובר בסוג של "זבל סיני", במיוחד אם מצהירים עליו שהוא נראה כמו של JL ומקביל ל 12W3V2 שלהם. זה פשוט עלוב. מה גם המחיר המגוחך, אפילו בארה"ב.

 

2000 ש"ח לשלישייה? ממש (אבל ממש) לא.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

לא הבנתי כלום ממך

 

אני מצרף קישור ואת/ה לא יכול/ה אפילו לכוון במדוייק לסאב המיועד!

 

בכל אופן לשלם אלפיים שקל על סאב שלא מוכר כלל אין טעם ובכלל לפי דעתי זה חסר אחריות.

 

לגבי וואקום ההגדרה היא לחלל "ריק", לא ריק אם אוויר אלה ריק למשל החלל החיצון.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7032 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...