Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7034 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שידרוג האלטרנטור :-) קודם לקבל.

ב 2000 ש"ח קנה שני קייקרים COMPVR 12" עם תיבה ועוד ישאר עודף לאיזה קבל 1 פאראד :).

חבל על הכסף במקרה הזה, סתם מוצר.

פורסם
שידרוג האלטרנטור :-) קודם לקבל.
לא מחייב בכלל

אני בעל 2 קיקרים ולא שידרגתי את האלטרנטור

הגדלתי את המצבר והוספתי קבל ואין לי שום בעיה עם זה

לא נפילות מתח לא כלום

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

שמעו אני חייב להקפיץ את הנושא הזה.

אתמול שמעתי סאב של החברה הזאת, מוגבר על ידי מגבר שסינים אפילו מתביישים לייצר.

והוא נשמע טוב!

בעצמי לא האמנתי שהמגבר המעפן שהיה לבן אדם איזשהו avilmangila משהו כזה הגביר אותו ורדיו דיסק דיוידי של איגלרווד :D

והסאב נשמע טוב! יאאלה:o

חבל שאין לי ארסיאי לסאב באוטו הייתי בודק אותו על המגבר שלי:\

הסאב הוא 350 ארמס.

לפותח הת'רד מה נסגר בסוף עם הסאבים שלך?

 

עריכה:

 

עשיתי עליהם קצת חיפוש.

הסאב ששמעתי אתמול:

http://www.c4audio.net/products_02_011.htm

מוזר, אצל הבן אדם היה סאב יחיד כזה. ובאתר לא מוכרים אותו לבד, רק זוג?

 

חברה די חדשה, התחילה לפעול בשנת 1999 יושבת בלוס אנג'לס.

פורסם

לפני כמה זמן ראיתי את הסאב(הייה שחור ולא כסוף) בחנות בנתניה ,

מחירו הייה בין 600-700 שח ונימכר ביחידות

"היא עשוייה מחומר MDF ויש לה כונס אוויר.."

 

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7034 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...