Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8419 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב... היום התנעתי את האוטו אחרי כמעט שבוע מנוחה...

( נסעתי באוטומט של אבא קצת... )

 

הקיצר, התיישבתי ... התנעתי... אוי איזה צליל !...

הגעגוע לגיר הידני !

 

אני מתחיל לנסוע... הכל נשמע טוב...

אחרי דקה... מדליק את המזגן ... ופתאום אני שם לב שכל פעם שאני לוחץ את על דוושת הדלק אני שומע צילצולים...

הנמכתי את המוזיקה... והתחלתי "לחקור"... שניה אחרי שאני לוחץ מתחילים הצילצולים... והם ממשיכים כמה שניות אחרי שאני מרים את הרגל מהדוושה...

 

כיביתי את המזגן... בדקתי .... לא היה כלום !

 

הדלקתי שוב... חזרו הצילצולים ... !!!

 

מחוסר זמן לא הספקתי לבדוק מאיפה מגיעים הצילצולים ...

יש למישהו רעיון איזה מערכת שנדלקת עם הפעלת המזגן יכולה לגרום לצילצולים האלה ?

 

תודה!

ניר.

פורסם

צילצולים?

או רעש של גומי כזה שעושה צמרמורת?

אם זה רעש "חרכה" כזה אז גם לי יש את אותה בעיה

צריך למתוח את הרצועה.

פורסם

ולעניין הצלצולים - איך הם נשמעים, ומאיפה?

כשהרכב עומד, תפתח מכסה מנוע ותבקש ממישהו שילחץ על דוושת הגז.

אפשר לראות ולשמוע אם זו רצועה מחליקה מאיזור המדחס.

אולי זה בא מתוך הרכב? אולי נשחק המיסב של המאוורר שבדשבורד?

 

תן עוד פרטים - אולי נוכל לעזור.

פורסם

מקרה כזה קרה גם אצלי

המזגן מוסיף עומס למנוע והוא מצלצל כי הפיצוץ בתוך

המנוע לא מתרחש בזמן או יותר מדי דלק בזמן הבערה

המוסך המליץ לי לעבור לזמן מה ל98 וגם להשתמש בתוסף

זה גורם לשיפור הבערה וגם כנראה מיצב מחדש את אבחנת המחשב

ואכן הצילצולים נעלמו .כדאי לנסות

פורסם

ולפני שמחליפים ל-98 שווה לבדוק אולי הדלק המסוים שמילאת לא טוב למנוע.

אפשר לנסות להחליף תחנת דלק ולבדוק אם הצלצולים נשארים.

הכאב הוא זמני - הגאווה היא נצחית!

פורסם

אם ה"צילצולים" באים מתוך המנוע -שים לו פחית K44.

 

הבעיה נובעת מהצטברות של משקעים בתא השריפה-מה שמקטין את ניפחו-מה שגורם לפיצוץ של התערובת לפני ההצתה שלה.

 

ע"מ לנקות את תא השריפה-שים לו את התוסף וצא ל 10 ד' התחרעות (מומלץ גם ללא כל קשר..ההתחרעות).

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם
אם ה"צילצולים" באים מתוך המנוע -שים לו פחית K44.

 

הבעיה נובעת מהצטברות של משקעים בתא השריפה-מה שמקטין את ניפחו-מה שגורם לפיצוץ של התערובת לפני ההצתה שלה.

 

ע"מ לנקות את תא השריפה-שים לו את התוסף וצא ל 10 ד' התחרעות (מומלץ גם ללא כל קשר..ההתחרעות).

 

לפני פחות מ1000 קילומטר הוא קיבל פחית 44K...

 

ותומר... התופעה מופיעה רק בהפעלת המזגן !... לא תמיד !

פורסם
בפיגו שלי זה גם קרה לי רק בהפעלת מזגן. לקחתי ספריי שמשמן והשפרצתי על רצועת המזגן והרצועה של המנוע וזה עבר.

לדעתי, לא מתאים לשים ספריי שמן כמו WD40 או זז-קל על רצועות או על מוצרי גומי באופן כללי.

אם אני זוכר נכון - יש ספריי סיליקון ייעודי לאפליקציות האלו.

מישהו יכול להוסיף פרטים?

פורסם

אם זה צילצולים ממש אז זאת בעיה של כיוון הצתה אך מכוון שזה קורה רק בהפעלת מזגן אני בספק שניתן לעשות עם זה משהו - אבל שווה לנסות לכוון הצתה במוסך עם מכשיר מיוחד.

 

אם זה בעיה של רצוע - WD40 מהווה פיתרון זמני ביותר לרצועות יבשות וצריך לבדוק אותן ולהחליף במידת הצורך.

 

למתוח רצועת מדחס מזגן ניתן בדיוק בדרך שמותחים רצועת אלטרנטור - לשחרר את המדחס טיפה מהתושבת, למתוח עם רגש ולסגור. חשוב לא למתוח חזק מידי.

חכמת פורד אסקורט: עדיף 60 סוסים שעובדים בשבילך מאשר 120 שאתה עובד בשבילהם.

חכמת מרצדס W116: אין דבר כזה "شيخ לשעבר".

×
×
  • תוכן חדש...