Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4989 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אורן זריף ללא ספק יודע לשכנע אנשים.

״ישנם אנשים,חלקם מטופליו בעבר,המאמינים ביכולות העל טבעיות,וחלקם אף מכנים עצמם חסידים של אורן זריף ושל שיטות הטיפול האלטרנטיביות שלו״

״זריף מחזיק מספר קליניקות,בבני ברק,בירושלים,בנתניה באשדוד ובבאר שבע.״

בנוסף למפגשי העברת אנרגיה עם מטופליו ושירותי ייעוץ,מוכר זריף גם קרמים ובושם הנושאים את שמו.״

צוטט מיקיפדיה.

ועכשיו,למען תראו ותראו,הנא כמה מן הטענות שנטענו על ידו בעבר:

ירון לונדון הוא המשיח.

אורן זריף ינטרל את תדר הצחוק של התוכנית ״צחוק מעבודה״ במידה והיא לא תפסיק ללעוג לו.

הוא אחראי למציאת מאגר הגז הטבעי על יד חיפה.

הוא יכול לנצח את מייק טייסון בקרב אגרוף.

הוא פנה לקבוצת הכדורגל של מכבי תל אביב והציע לה לפזר 165 טון אנרגיה ברחבת השער של הקבוצה ועל ידי כך למנוע ספיגת שערים.

הוא גרם לנצחונו של מופז בפריימריז של קדימה ועל כן עליו להתמנות למקום השני ברשימת קדימה.

אורן זריף שלח מכתב התפטרות לערוץ 2 בעקבות הדחתה הלא הוגנת של מעיין חודדה מבית האח הגדול-לא אוכל עוד להמשיך להמשיך לשמור על אחוזי רייטינג גבוהים.

עכשיו הוא הולך לשחק בסדרה חדשה בערוץ 3 בהוט,גולסטאר,או משהו כזה,שם הוא טוען שהוא הולך להכנס לתדר של שחקני הקבוצה היריבה ולהחליש אותם במידה סבירה.

בקיצור,כפי שאומרים ב״מצב האומה״,שיהיה לנו בהצלחה.

את טעם נרכש,את כמו בירה,כמו סיגריות,כמו קפה.

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש מצב שיש לו כוחות אז, כי ראיתי לא מעט קומיקאים מצחיקים שהופיעו בצחוק מעבודה והתוכנית אך פעם לא היתה מצחיקה. שחר חסון דוגמא מצויינת. הבנאדם גאון קומי ואף פעם הוא לא הצחיק בצחוק מעבודה.

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

פורסם

האמת,כשחושבים על זה,יש משהו בדבריך,למרות שיש שם קטעים מצחיקים מפעם לפעם,אך בהחלט נדיר.בכל מקרה,עכשיו רק נותר לנו לקוות שאורן זריף לא קורא בפורום,אחרת,אנחנו בצרות.

דרך אגב,פרט שולי ששכחתי לציין,תמורת פיזור 165 טון אנרגיה ברחבת מכבי תל אביב,זריף דרש ממכבי סכום סמלי של כ800 אלף ₪.

לו כמובן זה עולה יותר.

את טעם נרכש,את כמו בירה,כמו סיגריות,כמו קפה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בסרט הוא טוען שהוא יחיה עד גיל 299. מעניין כמה כסף הוא יעשה עד אז.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
http://www.yad2.co.il/Cars/Car_info.php?CarID=2475694&SubCatID=1

 

לא מציאה אבל זה מה שביקשת ? ;)

 

הבחור הזה פחות מחובר למציאות מאורן זריף.

הוא רוצה עליה 83 אלף כאשר הק"מ עומד על יותר מ190K, בזמן שבמקביל אחת עם 91K ק"מ ו73K ק"מ נמכרו ב67 ו72 אלף ש"ח.

 

תודה בכל אופן. :)

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

אורן זריף פונה לאותו קהל יעד שאליו פונה גם ג.יפית- קהל מבוגר, לרוב די פרמיטיבי מבחינת חשיבה ולא משכיל.

 

עכשיו תזכרו במודעות הפרסום של זריף ותראו שאלה בדיוק האנשים שמפרסמים אותו, כביכול.

 

 

מעבר לזה, אנחנו יכולים לצחוק עד מחר, הבנאדם חי לא רע.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
הבן אדם פשוט גאון, עם המון אומץ ובלי יותר מדי מצפון. בטח לעצמו הוא חושב בדיוק אותו דבר כמונו: כמה מטומטמים יכולים להיות האנשים שמאמינים לו.

בדיוק כמו ביבי ושות'

אורן זריף פונה לאותו קהל יעד שאליו פונה גם ג.יפית- קהל מבוגר, לרוב די פרמיטיבי מבחינת חשיבה ולא משכיל.

שוב פעם, כמו ביבי ושות'. שימו לב בעמוד של ביבי בפייסבוק, שאותם אנשים שכותבים על כל פוסט מונפץ שכתב הדובר שלו "ביבי מלך ישראל", "אני מצביע לך", זה גם אותם אנשים שכותבים את השם שלהם בפייסבוק בעברית ועם שגיאות כתיב.

 

זה בדיוק אותם אנשים שמאמינים לשקרים של ביבי, ברק, מופז, ישי, לפיד, יחימוציץ', ועוד. ולצערי הם הרוב.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

שורה תחתונה, כמה עולה טון אנרגיה היום?

 

אני חושב שפיזור של טון וחצי, בכניסה לאינטרקולר, יוסיף כמה סוסים לאורווה, לא?

 

יש גם שמועה על אינפוזיה של אנרגיה ישר לסעפת, אבל צריך לדעת מה עושים, אחרת זה עלול לעשות נזק טרמינלי למנוע.

אתה מחזיק עדיין ברכב עם מנוע TSI שנגמר לו האחריות? שמע, ביצים של שור.

תברח מהבית, תפיל הכל על אישתך.
פורסם

טון וחצי אנרגיה בכניסה לאינטרקולר יגרום לאף כבד, דבר שבתורו יגרום לתת היגוי מוגזם. עדיף לשכור את שירותיו הטובים של הנביא זבינאמו.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
טון וחצי אנרגיה בכניסה לאינטרקולר יגרום לאף כבד, דבר שבתורו יגרום לתת היגוי מוגזם. עדיף לשכור את שירותיו הטובים של הנביא זבינאמו.

 

אתה מסטלבט? אתה משווה הילר רציני לבדיחה של הברווז.

יבואו לך רק אנרגיות שליליות מהלעג הזה, אני חוזה פיסטון מתעופף של אוטוביאנקי, בזמן הקרוב. בזמן הקרוב מאוד.

לו הייתי אתה, הייתי הולך לכותל להטמין פתק עם בקשת מחילה או לחלופין רוכש איזה טון או שתיים של אנרגיה חיובית ככפרה.

אתה מחזיק עדיין ברכב עם מנוע TSI שנגמר לו האחריות? שמע, ביצים של שור.

תברח מהבית, תפיל הכל על אישתך.
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

תשמע, אם אתה תמשיך ככה לזלזל בכוחותיו הרוחניים של זריף גם אתה תקבל טלפון מאיים ממשפחת פשע. :|

(בדקה ה3:30 בערך)

http://www.youtube.com/watch?v=PEkfzYnuN0E דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
תשמע, אם אתה תמשיך ככה לזלזל בכוחותיו הרוחניים של זריף גם אתה תקבל טלפון מאיים ממשפחת פשע. :|

(בדקה ה3:30 בערך)

PEkfzYnuN0E דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

 

ברצינות, אני בשוק :shock:.

 

עד שראיתי את הכתבה הזו, כל העניין היה מצחיק. עכשיו, בלי ציניות ובלי צחוק, אשכרה כת.

המדהים מכל, הוא אנשים דתיים שהולכים אחריו, הרי זו עבודת אלילים לשמה, לא?

 

פשוט מטורף.

 

* (מעניין אם לירון לונדון "עף פיסטון" מהאוטוביאנקי אחרי הראיון הזה?)

אתה מחזיק עדיין ברכב עם מנוע TSI שנגמר לו האחריות? שמע, ביצים של שור.

תברח מהבית, תפיל הכל על אישתך.
פורסם

אפשר לאזן את הטון וחצי אנרגיה באינטרקולר על ידי יציאה ווירטואלית דרך העין השלישית שבאגזוז.....

 

 

הבנאדם דפקט אמיתי שעושה מזה המון כסף, מה זה מעיד על לקוחותיו....

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk


×
×
  • תוכן חדש...