Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4989 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מה שאגיד בטח יעורר כמה הדים .. אבל ..

 

לדעתי - אורן זריף לא שונה במאומה מאותם רבנים סטייל "הרנטגן" או פינטו או כל מיני כאלו ואחרים

 

שעושים טונות של כסף מ"תרומות" (רחמנא הם מאוד צריכים את התרומה לבית של ה 6.5 מיליון שקל שלהם.. איך יתחזקו) בשביל שיתפללו בשביל אנשים (איך הם מצליחים להכניס את כל השמות של אותם אנשים לתפילה.. לי זה היה לוקח ימים שלמים)

 

כל אותם אנשים מסכנים (אני רוצה לומר טיפשים אבל לא נעים לי) שיש להם הוראת קבע כל חודש של 50-1000 ש"ח היישר לחשבון הבנק של "ישיבה" שתביא עליהם ברכה.

 

אז כל הכבוד להם על התרומה - אבל אותם רבנים עושים את זה בלי פרסום של 35 מיליון שקל בשנה.. רק פה לאוזן ..

 

אז אם מישהו רוצה קמע של הרב שנירוביץ, אני מוכר קמע שלי נגד עין הרע ועין התם ועין הטיפש והחכם רק 2000 שקל או טורבו T3/4 . פנו אלי.

פורסם
מה שאגיד בטח יעורר כמה הדים .. אבל ..

 

לדעתי - אורן זריף לא שונה במאומה מאותם רבנים סטייל "הרנטגן" או פינטו או כל מיני כאלו ואחרים

 

שעושים טונות של כסף מ"תרומות" (רחמנא הם מאוד צריכים את התרומה לבית של ה 6.5 מיליון שקל שלהם.. איך יתחזקו) בשביל שיתפללו בשביל אנשים (איך הם מצליחים להכניס את כל השמות של אותם אנשים לתפילה.. לי זה היה לוקח ימים שלמים)

 

כל אותם אנשים מסכנים (אני רוצה לומר טיפשים אבל לא נעים לי) שיש להם הוראת קבע כל חודש של 50-1000 ש"ח היישר לחשבון הבנק של "ישיבה" שתביא עליהם ברכה.

 

אז כל הכבוד להם על התרומה - אבל אותם רבנים עושים את זה בלי פרסום של 35 מיליון שקל בשנה.. רק פה לאוזן ..

 

אז אם מישהו רוצה קמע של הרב שנירוביץ, אני מוכר קמע שלי נגד עין הרע ועין התם ועין הטיפש והחכם רק 2000 שקל או טורבו T3/4 . פנו אלי.

 

שמע, אני לא בנאדם דתי, אני רחוק מכך, אבל תזכור שאלה שאתה כל כך מזלזל בהם הינם אנשים שמייעצים לבכירי המשק, ואותם בכירי משק מקבלים החלטות עסקיות בגובה מליוני דולרים רק על סמך אותה מילה של הרב.

ואותם בכירי משק הינם, ככתוב- בכירי המשק, משמע אנשים עם ראש מאוד אינטיליגנטי והבנה מפותחת של דברים.

 

ספציפית לגבי הרנטגן אני מכיר סיפור ממקור ראשון של מכר שבמקרה נתקל בו, הרנטגן מהסתכלות על אותו מכר גולל לו ב-2 דקות את סיפור חייו (של המכר) ומה עליו לעשות כדי לשפר את מצבו.

 

המכר נותר פעור פה.

 

אל תזלזל ידידי, יש דברים שלא אתה ואני יודעים או רואים ואחרים כן.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

יש בין אנשי הדת האלה אנשים חכמים עד מבריקים. גם בראש עולם הפשע יש מוכשרים ביותר.

זה עדיין לא הופך אותם לישרים.

עסקי הדת מגלגלים סכומי עתק, ולעתים קרובות אני תוהה כיצד המוסדות מקבלים את התרומות. אבל, במחשבה שניה, אני מבין שלאנשים נוח מאוד להעביר את האחריות כל מיני כוחות נסתרים ולנציגיהם על פני האדמה.

לגבי אותם אנשי עסקים - אני מסופק אם הם מקבלים עצות מהרבנים, אבל אני כלל לא מופתע שהם הולכים לקבל את ברכתם - הרי העובדה שמישהו הוא עשיר לא הופכת אותו לחף מאמונות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
אלה שאתה כל כך מזלזל בהם הינם אנשים שמייעצים לבכירי המשק, ואותם בכירי משק מקבלים החלטות עסקיות בגובה מליוני דולרים רק על סמך אותה מילה של הרב.

ואותם בכירי משק הינם, ככתוב- בכירי המשק, משמע אנשים עם ראש מאוד אינטיליגנטי והבנה מפותחת של דברים.

 

 

השורה התחתונה היא, שכספי הפנסיה שלך, עתיד ילדיך וניהול המדינה הזו נעשה בידי חבוררת בבונים עובדי אללים.

 

"בכיר במשק" שהולך ל"רנטגן", ל"באבא בובה", או למפלצת הספגטי למטרת יעוץ, הוא בדיחה.

הבעיה היא, שהוא בדיחה מסוכנת.

 

הרבה "בכירים במשק" הגיעו לשם בזכות השיטה הישראלית - קומבינות, לא בגלל כישורים.

 

שוב אומר - היהדות היא המתנגדת והשוללת העיקרית של עבודת האלילים הזו.

אין להם כוחות או קו טלפון ישיר לאלוהים, יותר משיש לי או לך.

 

הרבנות ניכסה לעצמה זכות על הדת בישראל, "הקוסמים והמכשפים", ניכסו לעצמם את הקו הישיר לאלוהים.

 

עזוב, זה כבר דוחה. תת תרבות מגעילה.

אתה מחזיק עדיין ברכב עם מנוע TSI שנגמר לו האחריות? שמע, ביצים של שור.

תברח מהבית, תפיל הכל על אישתך.
פורסם
שמע, אני לא בנאדם דתי, אני רחוק מכך, אבל תזכור שאלה שאתה כל כך מזלזל בהם הינם אנשים שמייעצים לבכירי המשק, ואותם בכירי משק מקבלים החלטות עסקיות בגובה מליוני דולרים רק על סמך אותה מילה של הרב.

ואותם בכירי משק הינם, ככתוב- בכירי המשק, משמע אנשים עם ראש מאוד אינטיליגנטי והבנה מפותחת של דברים.

 

ספציפית לגבי הרנטגן אני מכיר סיפור ממקור ראשון של מכר שבמקרה נתקל בו, הרנטגן מהסתכלות על אותו מכר גולל לו ב-2 דקות את סיפור חייו (של המכר) ומה עליו לעשות כדי לשפר את מצבו.

 

המכר נותר פעור פה.

 

אל תזלזל ידידי, יש דברים שלא אתה ואני יודעים או רואים ואחרים כן.

 

לפני אלפיים שנה הרומאים היו מקבלים החלטות על פי צבע החרא בתוך מעיים של עז, אולי אנשי הדת דאז גם ידעו משהו שהגנרלים לא ראו?

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם
זה גם מה שאורן זריף טוען

 

בדיוק.

 

מה ההבדל בין ההילר זריף לבין "הרנטגן"?

 

אותו ההבדל שבין אוגר לעכבר - יחסי ציבור.

 

 

 

 

טוב, אני הולך לפזר כמה טון אנרגיה על הדשא, הוא לא צומח יפה בזמן האחרון.

אתה מחזיק עדיין ברכב עם מנוע TSI שנגמר לו האחריות? שמע, ביצים של שור.

תברח מהבית, תפיל הכל על אישתך.
פורסם
השורה התחתונה היא, שכספי הפנסיה שלך, עתיד ילדיך וניהול המדינה הזו נעשה בידי חבוררת בבונים עובדי אללים.

 

"בכיר במשק" שהולך ל"רנטגן", ל"באבא בובה", או למפלצת הספגטי למטרת יעוץ, הוא בדיחה.

הבעיה היא, שהוא בדיחה מסוכנת.

 

הרבה "בכירים במשק" הגיעו לשם בזכות השיטה הישראלית - קומבינות, לא בגלל כישורים.

 

אין להם כוחות או קו טלפון ישיר לאלוהים, יותר משיש לי או לך.

 

 

1.לשמחתי אני בינתיים לא תלוי במערכת הפנסיה בארץ הקודש.

2.נראה לי שאתה ועוד אחרים פה מאוד מזלזלים באותם בכירי משק, אתה באמת מאמין שאנשים כמו תשובה או דנקר, אריסון וכו׳ הגיעו למה שהגיעו רק בגלל קומבינות?

כן או לא קומבינה, יש שם המון המון כישורים, יכולות עבודה מאוד גבוהות ורמת ביקורת עצמית שלאנשים מאוד מאוד מעטים יש,אל תזלזל ידידי, האנשים האלה הגיעו למקומות שהמון אחרים ניסו להגיע ונכשלו.

3.לי אין שום כוחות, לא יודע מה יש לך, אבל בוודאות יש כאלה שכן יש להם כוחות כאלה ואחרים ולגבי הרנטגן אני בהחלט מכיר סיפור אישי.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
1.

3.לי אין שום כוחות, לא יודע מה יש לך, אבל בוודאות יש כאלה שכן יש להם כוחות כאלה ואחרים ולגבי הרנטגן אני בהחלט מכיר סיפור אישי.

 

ועל סיפורים כאלו יעידו גם אנשי מחנה זריף.

אין הבדל, שניהם עכ"ומ.

אתה מחזיק עדיין ברכב עם מנוע TSI שנגמר לו האחריות? שמע, ביצים של שור.

תברח מהבית, תפיל הכל על אישתך.
פורסם
שמע, אני לא בנאדם דתי, אני רחוק מכך, אבל תזכור שאלה שאתה כל כך מזלזל בהם הינם אנשים שמייעצים לבכירי המשק, ואותם בכירי משק מקבלים החלטות עסקיות בגובה מליוני דולרים רק על סמך אותה מילה של הרב.

ואותם בכירי משק הינם, ככתוב- בכירי המשק, משמע אנשים עם ראש מאוד אינטיליגנטי והבנה מפותחת של דברים.

 

ספציפית לגבי הרנטגן אני מכיר סיפור ממקור ראשון של מכר שבמקרה נתקל בו, הרנטגן מהסתכלות על אותו מכר גולל לו ב-2 דקות את סיפור חייו (של המכר) ומה עליו לעשות כדי לשפר את מצבו.

 

המכר נותר פעור פה.

 

אל תזלזל ידידי, יש דברים שלא אתה ואני יודעים או רואים ואחרים כן.

 

בגלל זה אותם בכירים חיים על הון שלא קיים ? בגלל זה הפנסיה שלי מתרסקת ? בגלל אותו רב ?

 

בגלל זה עושים תספורות לאנשים במליארדי שקלים ולי הבנק לקח יומיים כדי להחליט אם לתת לי הלוואה של 100K (לא חלילה לוותר לי על איזה אחוז ריבית כזה או אחר כן ? רק אם לתת .)

 

ואם אותו רנטגן מדהים יש לו כוחות על טבעיים לגולל את סיפור חיי ולשפר אותם .. האם יסכים לקבל תרומה לאחר השיפור ?

 

למה אני צריך לשלם 2000 שקל מראש כדי שמישהו יגיד את שמי ויתפלל עלי ? שיעשה זאת למען המצווה. אני לא עוכר ישראל אני לא אדם רע, מגיע לי גם איזו הקלה שם למעלה .. ולא אני לא חושב שלתת למישהו כסף יגרום לי לאיזה פלוס שם. אני אפילו לא צם בכיפור.. אז 2000 שקל ? נראה לי ההוא למעלה לא צריך כסף.

 

בקיצור מה שאני מנסה להבהיר כאן - זה לא עניין ה"כוחות" .. יש לי סוג של אמונה בזה ואני באמת מאמין שלאותם אנשים יש כוחות (ההגדרה שלי לכוחות היא כנראה שונה משלך, כי היכולת לקרוא תגובות של בנאדם היא מה שאני מדמה לכוחות בעוד שאתה נפעם מהיכולת לגולל את סיפור חייו ..) - אלא העניין של הכסף שאנשים מעיזים לקחת. ועוד ברוב חוצפתם קוראים לזה תרומה ..

 

אני קורא לכל הרבנים ה"כבדים" למינהם - יעצו לי. אם חיי ישתפרו באמת, אני מבטיח לתת תרומה של 50 ש"ח לבית הכנסת לבחירתכם. אבל רק אחרי שישתפרו. :)

 

(ואם 50 לא מספיק.. חבל , כי זה מה שיש, צריך עוד לקנות קוטג' ..או סתם וילה..)

פורסם

למה אני צריך לשלם 2000 שקל מראש כדי שמישהו יגיד את שמי ויתפלל עלי ? שיעשה זאת למען המצווה. אני לא עוכר ישראל אני לא אדם רע, מגיע לי גם איזו הקלה שם למעלה .. ולא אני לא חושב שלתת למישהו כסף יגרום לי לאיזה פלוס שם. אני אפילו לא צם בכיפור.. אז 2000 שקל ? נראה לי ההוא למעלה לא צריך כסף.

 

 

אני נוהג לשלם לחבר'ה האלה 2,000 ש"ח בחודש, בהוראת קבע. הם הבטיחו שכל עוד אמשיך לתרום, אמשיך לנשום, אז אני תורם, ככה רק בשביל שלא יהיה ספק.

על פניו, נראה שזה עובד, אני עדיין נושם.

אתה מחזיק עדיין ברכב עם מנוע TSI שנגמר לו האחריות? שמע, ביצים של שור.

תברח מהבית, תפיל הכל על אישתך.
פורסם

שניר אתה מאוד יהיר וחושב שאותם בכירי משק מסתמכים רק על סמך אותם רבנים ושכל אחד שמקבל עצות מרב יכול להיות בעמדה כזאת.

 

אותם בכירי משק לא ממשיכים לעבוד כדי לקנות עוד וילה, הם ממשיכים כי הם מכורים לעבודה, זה אנשים שעובדים 18-19 שעות ביום, ישנים 4 שעות בלילה ומנצלים את השעות הבודדות שנותרות לכל היתר.

 

אתה מוכן לחיות כך?

 

אני לא, זה מצריך המון ויתורים ולא מתאים לי, אבל אותם אנשים מכורים לזה.

 

השורה התחתונה, לפעמים צריך לפתוח קצת את הראש.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk


×
×
  • תוכן חדש...