Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7453 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הנה שלי (ולא קוראים לי דני !!!)

 

וזה בלי בצ'יט הזה שמגלה !

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

בוריס(לא דני), לך תניע את קארט 9, הוא מגמגם! :?

 

השיאים שלי מאוד דומים לשלך, קצת פחות, לך יש קצת פחות חיים מלי, כלומר, לי אין חיים קצת פחות מלך :-o

פורסם
בוריס(לא דני), לך תניע את קארט 9, הוא מגמגם!

אתה אל תגיד לו מה לעשות בעבודה !

 

במיוחד לא כשבוריס ( לא דני ) צריך לבנות המשך "פלאח" לבידוד מהטורבו לצינור היניקה אצלי .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

אני דיי מסכים עם אופיר, כבר כואב לי הגב !

 

ויש שם גם איזה קארט בלי מספר שצריך הלחמה באיזור השרשרת כבר ממזמן....

אז מספיק לשעות שטויות ולגשת לעבודה!

פורסם

אז מספיק לשעות שטויות ולגשת לעבודה!

העבודה חשובה יותר מ"פלאח" נוסף לבידוד חום לסעפת שלי ?????

 

מה אתה דפוק ?

 

אתה רוצה סיבוב על הבמוו ???

 

זובי !

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

הנה ... כל המאוננים הבכירים והנתנייתים של הפורום צצו להם כמו פטריות אחרי הגשם .

 

סעמק ... לכו תזיינו !

 

לכו תעשו משהו עם החיים ועם השעות יד שאתם טוחנים כאן , גם ליד יש בלאי

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם

מישהו יכול להסביר לי מה זה קארט שאתם מדברים עליו כל כך ?

אם כבר קארטר, אני יודע מה זה.

אופיר, זה שאני כותב רק מהעבודה זה לא אומר שאין לי חיים.

ויאשה תצא מהסרט שפלאח מיסכן יתן לקרבורטור שלך איזה סוסון או תגובה שונה.

ולחברי PSI אין זכויות להגיב אצלי בת'רד

אחרי התגובה האחרונה גם אין להם זכויות להיכנס לנתניה.

לכו ליאשה אולי הוא יכניס אתכם לחדרה.

ולא אמרתם שאתם באים לקארטינג של יאשה? (שאין לי מושג מה זה הקארטינג שמוזכר כאן) אבל תיזהרו עם האגזוזים של האטמוספריות כי התקרה זה פל-קל.

 

עכשיו רק פריקים להגיב בנושא שולה המוקשים.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

7, 36, 127, בימי התיכון. היה היה זמן.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
7, 36, 127, בימי התיכון. היה היה זמן.

 

NFW

 

גם אם זה היה ליפני שישים שנה אתה הטוח עכשיו יכול לעשות זמנים כפולים..אז תביא תמונה של זמניםכפולים אני יאמין

 

בקל ..ראיתי המון שיורדים מ 10

בבינוני לרדת מדקה זה ממש נדיר

בממומחה לרדת מ 3 דקות (כלומר 180) זה רמה גבוהה של בנאדם שיורד מתגובה של 1.4 שניה.

ואגב ניראה לי שהשיא העולמי זה 16X אז איך עשית 127 ? (לבי ציטים כמובן)

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

בקשה בטוח שהשיא לא 16X, אין בעיה גם לרדת מ-100 שניות.

ילדים הורגים נמלים בצחוק- נמלים מתות ברצינות

כל יום אני משכר את עצמי מחדש

בצי המשפחתי- סיויק האצ'בק 96, E30 87

פורסם
בקשה בטוח שהשיא לא 16X, אין בעיה גם לרדת מ-100 שניות.

 

על סמך מה אתה אומר את זה ?

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
על סמך מה אתה אומר את זה ?

על סמך מחקר כתוב שחבר שלו הביא לו אבל כבר אין לו אותו יותר (היה פה מישהו עם סיפור דומה על מחקר של שמנים :-P )

 

רק בשביל הקטע (קטע קטע!) אני עכשיו אנסה לשבור את השיא

פורסם

אני מכיר מי שעשה 67. אם אתה חושב שמקרה יצא לו לוח קל, אז התוצאה השנייה שלו בטיבה היא 69...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
על סמך מחקר כתוב שחבר שלו הביא לו אבל כבר אין לו אותו יותר (היה פה מישהו עם סיפור דומה על מחקר של שמנים :-P )

 

כדרך אגב כבר ניפגשתי איתו מאז ויכולתי להביא את זה , אבל בגלל אשכול מסויים בנושא דלק ועל גאון מסויים ששינה את תפיסתי לגבי הפורום לא טרחתי ליסרוק את הדפים.

 

אגב סיפרתי לו על זה וכניראה שעוד חבר שלו היתעניין בנושא לא מזמן והם עשו בדיקות גם ל AMERICANEAGLE ועוד דברים כאלו שיש בהום סנטר.

לגבי התוצאות אני אפילו לא ירמוז, אבל זה בקטגוריה של...אני לא ירמוז...

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...