Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7455 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

פירוק הנורות בגולף דור IV נעשה ללא פירוק הטמבון !

הפירוק נעשה מתוך תא המנוע.

 

שים לב לפני תחילת הפירוק הוצא את המפתח מהסווי'ץ

 

פירוק נורה צד הנהג (הצד הקשה)

 

הדבר אפשרי ללא פירוק המצבר רק במידה והידיים שלך רזות והינך בעל מיומנות לעבודה עם ידיים בעזרת הגישוש בלבד.

 

1.יש לפרק את המכסה הפלסטיק בצבע שחור המחובר בעזרת שתי ברגים ולשלוף אותו כלפי מעלה.שים לב לכבל שמפעיל את מנעול מכסה המנוע שעובר מאחרי הפלסטיק ניתן לשחרר אותו מעט.

2.שחרר את הקפיץ שמחזיק את הכיסוי נגד כניסת אבק.

3.פרק את הקונקטור מהנורה.

4.שחרר את הקפיץ המחזיק את הנורה.

5.שולף את הנורה החוצה.

 

הרכבה (הפוך בסדר הפוך מהפירוק)

 

שים לב לכיוון הרכבת הנורה כאשר המגרעת של הנורה נמצאת בחלק העליון לפני ההרכבה.

 

צד ימין אותו דבר אבל הרבה יותר קל.

צירפתי לך שרטוט עם הסבר פשוט.

פירוק נורה קידמית.JPG

untitled.JPG

איזה כייף לי :)

פורסם

גוזל שלום,

 

בספר הרכב של גולף דור IV רשום שהנורות הם H7 ועל-מנת להחליף אותם יש לגשת למוסך מורשה.

אין הסברים ואין שרטוטים במידה והיו הייתי משתף את הבחור במידע.

איזה כייף לי :)

פורסם
חן חן למרק...

אבל יש תמיד את הדרך של הספר רכב, שם תמיד רשומים ומצויירים דברים כאלה, סתם לידע כללי.

למה להגיב בלי לדעת... ?

Veni Vidi Vici

פורסם
גוזל שלום,

 

בספר הרכב של גולף דור IV רשום שהנורות הם H7 ועל-מנת להחליף אותם יש לגשת למוסך מורשה.

אין הסברים ואין שרטוטים במידה והיו הייתי משתף את הבחור במידע.

 

סליחה על ההטעיה

 

בדר"כ זה המינימום שיש בכל ספר רכב... זה כמו שיבוא הקבלן לבית ויחליף לך את הנורה שנשרפה בסלון. דוגמא מוזרה אני יודע, אבל זה על אותו העיקרון.

כי אני מאמין שמה שהעובד במוסך עושה גם אני יכול לעשות בגבול היכולת כמובן, ולהחליף נורה זה בגבול היכולת של כל בן אדם אני מאמין....

Polo 2012

×
×
  • תוכן חדש...