Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מגבר רטוב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4243 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

כל פעם שאני נכנס לרכב אני מוצא את המגבר שלי ממש רטוב מהלחות כניראה ורציתי לשאול האם זה פוגע בו?

יש משהו שניתן לעשות?

"בחיים כמו במהלך פניה אף פעם אל תעצור!"

פורסם

תבדוק אטימות של הבגאג'

 

בדרך כלל לא אמור להיות כזה דבר אלא אם כן נכנס לך מאיפשהו מים לשם

 

זה התחיל לקרות רק כשהתחילו הגשמים?

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:

פורסם

חוץ מהמגבר שום דבר אחר לא רטוב יכול להיות בגלל שהוא מתכתי מבחוץ?

כאילו הוא תופס את הלחות

"בחיים כמו במהלך פניה אף פעם אל תעצור!"

פורסם

ברור

 

כל הבגאז' בטח מרופד

אז הוא סופג את הרטיבות

והמגבר בגלל שהוא מתכתי זה מורגש ונראה לעין...

היה לי את זה באוטו

אמנם לפני שהיו לי מגברים...

אצלנו זה היה בריחה מהגומיות ופשוט החלפנו

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:

פורסם

גם ראיתי את התופעה אצלי ברכב, גם הרמקולים האחוריים היו רטובים בנוסף למגבר, מה לעשות? להחליף גומיות?

Car: Fiat Punto HSD 96' ; Head Unit: Stolen ; Amplifier: Stolen ; Component: Morel Pulse 6.5" ; Subwoofer: Stolen.

פורסם

מעבר לאפשרות של הנזק המיידי שעלול להתבטא בשריפתו המיידית של המגבר כתוצאה מהרטיבות, יכולה להיווצר קורוזיה בתוך המגבר, דבר שעלול לגרום למגבר לנזק, לא באופן המיידי אלא בטווח הרחוק יותר.

 

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

אני רוצה להצתרף לשאלה ההתחלתי...רק שאצלי המגבר יבש...אבל הסאב..

יום אחד מצאתי ת'תיבה של הסאב שלי ממש לחה (רטובה אפילו) וגם הרמקול (סאב) עצמו היה לח מאוד...לקחתי מגבת ובזהירותי עברתי על כל הסאב שיבשתי..

שאלתי היא מה ניתן לעשות בנידון...? (הרי זה פוגע בסאב.?.!)

אולי לניילון על ריצפת בגז' כי הבגז' מרופד וסופג לחות?

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם
חוץ מהמגבר שום דבר אחר לא רטוב יכול להיות בגלל שהוא מתכתי מבחוץ?

כאילו הוא תופס את הלחות

איזה מגבר זה?

:idea::arrow:

 

Jagermeister Herbal Liqueur

worldest storng beverage

 

8)

פורסם

יש לי את אותה בעיה עם מגבר של HIFONICS

יש לי עוד ציוד בבגאג' והוא לא נרטב

נראה לי שזה קשור לסוג החומר של הגוף קירור של המגבר

איזה מגבר יש לך ?

hu - alpine 9877 -->front : boston acoustic pro sixsty + morel elate 8" mid bass ==>rear : mbquart 3 way 150-rms -> amps : alpine pdx150.4 , alpine mrd 1005d ,second gel battery

פורסם

חברה זה לא קשור לגומיות ולמגברים ספציפיים

 

רטיבות שבתוך הבגאז' זה נובע מלחות של הקור כמו העדים במקלחת לדוגמא.

זאת אומרת שבחוץ קר ובתוך הבגאז' או באוטו יש טמפרטורה יותר גבוה ואין אויר ומזה

יוצר עדים כמו למשל בשמשות של האוטו

לא בוכים על חלב שנשפך :fist:

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

האם מישהו בבקשה יוכל לתת לי עצות איך למנוע את הלחות והרטיבות בבג'ז פשוט היום אחרי שהרכב היה בשטיפה מצאתי את הסאב והפעב גם את המגבר ממש לחים...רטובים אפילו..

מה עושים..?

אני רוצה לסדר את העניין לפני שיהרס לי משהו...:???:

 

תודה לכל העוזרים...

מנואל

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

מתקינים את המגבר מתחת למושבים הקדמיים אם הבעיה לא נפתרת בתא המטען - הרכב מבפנים צריך להיות יבש - אם לא, יש לכם בעיה של חדירת מים לתוך הרכב - הרכב חטף מכה מאחורה?

 

לפעמים זה נכנס מהפנסים האחוריים ומטפטף ישירות לתוך הרצפה של תא המטען מתחת לריפודים, זה קורה בעיקר כשיש סדקים בפנסים האחוריים או אולי אתם נוסעים עם פנס אחורי שבור? לא תקין ב100 אחוז? - תבדקו את זה, תבדקו את המצב של הגומיות בתא המטען

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

הרכב לא חתף מכה מאחור...אולי סריטה או שניים...והפנסים שלמים...

נראה לי שזה באמת הגומיות...צריך לבדוק אותם..חבל אני לא מבין בזה יותר מידי...

תודה לך באמת על התגובה המהירה...

יש לך או למישהו כאן עוד עצות...

ואני רוצה לשאול את אלו שהיתה להם כבר ת'בעיה הזאת ונפתרה..

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4243 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...